Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni juo alkoholitonta OLUTTA vaikka on raskaana :(

Vierailija
14.06.2014 |

tiedän, se on alkoholitonta, mutta silti OLUTTA. Eihän se olut siitä miksikään muutu että on alkoholitonta, olut on olut. En pysty suhtautumaan asiaan rennosti, vaikka hän naureskelee kuinka hermoilen hänen oluenkäytöstään. Hän ottaa 0% oluen aina kun kokoonnumme heillä tai grillaamme tai istumme iltaa rannalla. Itse olen absolutisti, ystäväni mies juo oikeaa olutta ja oma mieheni myös juo oikeaa olutta. Olen aikeissa ilmoittaa neuvolaan ystäväni oluenkäytöstä, tietenkään sinne en viitsi sanoa että olut on alkoholitonta, koska eivät ota ehkä ongelmaa tarpeeksi vakavasti muutoin.

Kertokaa te muut alkoholittomien oluiden juojat että miksi sitä olutta pitää juoda? Olen ystäväni oluen juonnista erittäin huolissani. Alkoholittomasta oluesta on vain askel alkoholilliseen olueen ja hän on RASKAANA.

Kommentit (224)

Vierailija
181/224 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään nimen omaan oluen mausta. Sen takia vaihdoinkin normaalin iltaolueni alkoholittomaan olueen raskauksien ajaksi. Normaalisti juon kuitenkin alkoholillista, koska se on vielä parempaa. Kuitenkin aina vain sen YHDEN. Ainoastaan juhlissa saataan ottaa peräti 2 tai lasin pari viiniä. 

Olen järkyttävä alkkis siis. 

Vierailija
182/224 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös alkuperäisessä cokiksessa ollut kokaiinia. Selvästi se on yhä portti koviin huumeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/224 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt vähän, ketkä kehuskelette juovanne Coca-Colaa. Sehän tekee teistä narkkareita. Kohta olette kadulla piikittämässä. Sama pettämätön av-logiikka.

Vierailija
184/224 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se kukkahattu pois päästä !!!kyseessä ei ole sinun raskaus eikä elämä ,juuri tuollaisten ihmisten takia tulee turhia sääntöjä tms....!!!se on 0% olutta terve vaan!! Ja toisekseen jos teet väärän ilmoituksen ystävästäsi voit heittää hyvästit ystävyydelle ja saada vielä mustamaalaamisesta syytteen!!Kannattaako???

Vierailija
185/224 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo kirjoitti:

Nyt se kukkahattu pois päästä !!!

Nyt ne silmälasit päähään eikä nekroilla mitään vuosia vanhoja paska-provoja.

Vierailija
186/224 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sä olet sekaisin!!!!

Vierailija
187/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun idiootti

Vierailija
188/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ap varoa: tuon tasoisesta pöljyydestä on vaan askel totaaliseen pöljyyteen.

Ei kyllä ole kuin puoli askelta, jos sitäkään. Ainakin aivot ovat jo saavuttaneet sen totaalisen pöljyyden rajan.

Vierailija
189/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholittoman oluen juonti on sama kuin polttaisi tupakan ilman että sytyttää sitä. Miksi se pitää juoda? Miksi juuri olut, miksi ei vaikka kivennäisvesi oluen sijaan? Jotkut perustelee sitä maulla, mutta miksi juuri väkijuoman maku on mieluisin? Mielestäni kyse on riippuvuudesta, sanoi asianosaiset mitä vain.

Olisiko siksi, että olut maistuu paremmalta kuin lähdevesi, limonadi tai mehu? Myös "normaali" alkoholillinen olut maistuu paremmalta kuin em. virvoitusjuomat. Jos päihtyä haluaa niin siihen tarkoitukseen on paljon tehokkaampiakin juomia kuin olut.

Vierailija
190/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta toi on epäilyttävää, ymmärrän mitä ap hakee takaa. Ilmeisesti sen kaverin tekee tosi paljon mieli kaljaa, onneksi tyytyy alkoholittomaan. Mutta varmasti kun lapsi syntyy, siirtyy heti alkoholiin. Ei tee lapselle hyvää tuollaiset tissuttelijavanhemmat. Mikä siinä on niin vaikeaa olla juomatta? Alkoholi ja perhe-elämä ei ole kovin hyvä yhdistelmä.

Miksi niin moni mies ei voi olla juomatta vaikka on tulossa isäksi tai on jo isä? Ja mikä ihme on varpajaiset eli ryyppäjäiset joissa saa jännätä jääkö isä edes henkiin kun niin pitää 'juhlia' eli juoda viinaa? Aina pitää keksiä syy jonka vuoksi juoda viinaa.

Miksi yhä edelleen se että nainen juo on paheksuttavaa mutta miehen ei? Miksi miehen ei tarvitse antaa lapselle raitista kotia mutta naisen pitää?

Kun lapsi on syntynyt niin naisen on ihan ok juoda vaikka yksi siideri. Ja alkoholitonta saa juoda se ei ole alkoholijuoma. Pitää olla aika sekaisin joka niin luulee.

Vierailija
191/224 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos elän aikakautta, kun on tarjolla parempia alkohottomia tuotteita. En pidä cokiksesta/limuista/mehuista runsaasti nautittuna, vesikin on tylsän makuista. Kahvia ja teetäkin voi juoda määränsä verran. kaakaota voisin juoda vaikka kuinka paljon, mutta ne kalorit. Onneksi on olemassa viinejä, oluita ja siidereitä alkoholittomina vaihtoehtoina. Erityisesti oluet, kun pidän oluesta.

En minä kotonani juo kuin maitoa ja vettä. Illanistujaisissa taas on kiva olla lasi edessä ja juoda muiden seurana, vaikka prosentteja ei oluessani olekkaan. Neuvolaankin olen kertonut, että en varmaan liikkuisi mihinkään, jos ei olisi sopivaa juomaa itselleni.

Ja mikä parasta, pääsee ajoissa himaan, eikä ole krapulaa seuraavana päivänä, jippii! Ja aion lapsen synnyttyä pitää mielessä, että I-olut on hyvä maidon nostattaja. Hyi minua!

Vierailija
192/224 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijotko oikeasti tehdä vai oletko jo tehnyt väärän ilmoituksen neuvolaan, että toinen juo alkoholia vaikka ei juo. Sinusta pitäisi tehdä sitten rikosilmoitus. ET ANSAITSE KYSEISEN IHMISEN YSTÄVYYTTÄ.

Vierailija
193/224 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa luettavaa

T. Raskaana ja juon alkoholitonta siideriä. Jääkaapissa vielä alkoholiton olut odottamassa avaamista.

Vierailija
194/224 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ystäväsi juo kallista paskaa, kun limukkaa saisi paljon halvemmalla. En tiedä mitään niin paskaa kuin alkoholiton olut, vaikka oikea olut onkin parasta koskaan keksittyä juomaa.

Vierailija
195/224 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah ! Ihan sairasta sanon minä.

Vierailija
196/224 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah ! Ihan sairasta sanon minä.

Siis ap sinun käytös !!

Vierailija
197/224 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi lienee jo syntynyt, huomaako ap jotain erikoista hänessä?

Vierailija
198/224 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, hauska provo. Itsekään en varmaan voi olla kasvissyöjä, koska syön vegePIHVIÄ, siitähän on vaan lyhyt matka oikean pihvin ahmimiseen :D

Vierailija
199/224 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun sinne neuvolaan tarvitse sanoa mitään oluesta. Kerro, että ystäväsi JUO raskausaikana.

Vierailija
200/224 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon Coca-Colaa, zero versiona. Ap:n logiikan mukaan olen paitsi alkoholisti (kokiksen juominenhan on ihan sama kuin joisi rommikolaa) myös narkki, koska kokisresepti alkuaan sisälsi kokapensaan lehtiä ja vielä nykyäänkin sisältää piristettä eli kofeiinia. Ja sehän on melkein sama kuin amfetamiini. Kippis sun aamukahvilles. Tarjonnasta riippuen minulle kelpaa ajoittain myös Pepsi tai jopa se kovin kama eli Dr. Pepper. Olen siis myös sekakäyttäjä. Tilipäivän alla voi pudota vieläpä Rainbow-halpiskola. Tee nyt herran tähden ihmeessä minusta ilmoitus lastuun, neuvolaan, poliisille, palokuntaan, Jumalalle, Jeesukselle, Donald Trumpille (se voisi jopa vastata #SAD) ja kaupungin pormestarille. Toivottavasti saat ajan tarvitsemaasi hoitoon.