Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni juo alkoholitonta OLUTTA vaikka on raskaana :(

Vierailija
14.06.2014 |

tiedän, se on alkoholitonta, mutta silti OLUTTA. Eihän se olut siitä miksikään muutu että on alkoholitonta, olut on olut. En pysty suhtautumaan asiaan rennosti, vaikka hän naureskelee kuinka hermoilen hänen oluenkäytöstään. Hän ottaa 0% oluen aina kun kokoonnumme heillä tai grillaamme tai istumme iltaa rannalla. Itse olen absolutisti, ystäväni mies juo oikeaa olutta ja oma mieheni myös juo oikeaa olutta. Olen aikeissa ilmoittaa neuvolaan ystäväni oluenkäytöstä, tietenkään sinne en viitsi sanoa että olut on alkoholitonta, koska eivät ota ehkä ongelmaa tarpeeksi vakavasti muutoin.

Kertokaa te muut alkoholittomien oluiden juojat että miksi sitä olutta pitää juoda? Olen ystäväni oluen juonnista erittäin huolissani. Alkoholittomasta oluesta on vain askel alkoholilliseen olueen ja hän on RASKAANA.

Kommentit (224)

Vierailija
221/224 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin samoin. En nimittäin tiedä mitään sen tekopyhempää kuin se että ihminen on muka-alkoholiton, mutta juo silti siidereitä ja oluita, eräs tuttuni juo alkoholittomia viinejä joka viikonloppu ja silti paheksuu alkoholisteja, vaikka itse on ihan koukussa alkoholijuomiin, olkoonkin alkoholittomia. Hirveän tekopyhää. Oikeat alkoholista pitäytyjät eivät juo mitään alkoholijuomiksi alunperin tarkoitettuja juomia!

Alkoholittomat alkoholijuomat? Voi jeesus..

Vierailija
222/224 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko noin tyhmiä ihmisiä oikeasti olemassa? Alkoholi on sikiölle vaarallista, ei ne oluen muut aineet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/224 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun varmasti kannattaisi juoda vähemmän sitä alkoholipitoista OLUTTA.

Kyllä se siitä kun pää selvenee, ap.

Se on kauheaa tuo oluen kanssa lantraaminen, oli siinä alkoholia tai ei. Alvariinsa pitää kusella rampata. Pysyisi väkevissä, niin pääsisi vähemmällä. Kunnon hiukka, niin katsekin kirkastuu, vaikka oli ennen oluen sumentama. Samoin käy käsityskyvylle, kaljasumussa on ihmisen kamala olla. Viina on ainoa oikea suomalaisuuden mitta, se on kansanperinne.

Kaljan pano on paha kierous. Vastakkaista sukupuolta pannaan, ja viinaa poltetaan, saadaan paloviinaa.

Vierailija
224/224 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suositeltiin 70-luvulla ykkösolutta maidon erityksen lisäämiseen😚

Konjakkia ennenaikaisiin supistuksiin.

Lapsista tuli normaaleja korkekoulutettuja perheellisiä ihmisiä.