Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin vauvan nukahtamaan uudestaan yöllä?

22.08.2006 |

Heippa!

Olisko kellään hyviä vinkkejä 2vko vanhan esikoisvauvan äipälle??? Pohdin siis, miten saisin meidän poitsun nukahtamaan nopeammin yösyötön jälkeen. En vaihda yöllä vaippoja tai tee mitään muitakaan huoltotoimenpiteitä, vaan ainoastaan syötän ja pyrin nukuttamaan pojan nopsaa takaisin omaan sänkyyn röyhtäytyksen jälkeen. Röyhtäytystä en voi jättää välistä, kun vauvalla on muutenkin hieman masuvaivoja. Hän kyllä nukahtaisi parhaiten, jos vain laskisin hänet heti syötön jälkeen maitonirvanassa nukkumaan, mutta sitten muutaman minuutin kuluttua tulisi valtava pulautus ja poika heräisi kiukkuisena.

Miten kauan teidän vauvoilla kestää yösyöttö ja uudelleen nukahtaminen? Joutuuko kukaan muu hyssyttelemään yöllä silmät ristissä tunnin tai kauemminkin???

-Q- ja poika

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kuukauden ajan (ainakin) Akseli saattoi helposti valvoa parikin tuntia yöllä... ei oo niitä rytmejä vielä pienillä muodostunut. Jossain vaiheessa se rytmi sitten löytyi ja yöllä poitsu alkoi nukahtaa heti syömisen jälkeen.

Vierailija
2/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä tietää, että teilläkin ollut näin

nostan vielä jos muilla olisi lisäkommentteja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2,5kk tyttö. Aluksi syötöissä yöllä meni 2 tuntia. Mutta pikkuhiljaa

hereilläoloaika väheni. Olen syöttänyt pullosta pelkästään 1kk iästä alkaen koska maito ei minulla riittäny, mutta siis syötin,röyhtäytin, en jutellut. Laitoin tutin suuhun ja odotin että tyttö nukkuu. Muutaman kerran tutti tippu mutta kyllä se aika nopeesti alkoi nukkumaan uudestaan. 2kk iästä nukkunut ilman yö syöntiä siis 22-7 joskus jopa 8 asti.