Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrätkö miehiä, jotka rapsuttelevat kassejaan sohvalla TV:tä katsoessaan?

Vierailija
14.06.2014 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin mies rapsuttelee kassejaan sohvalla istuessaan. En ole saanut kunnon vastausta asiaan, vaikka olen kysellyt syytä. Se vaan on hänen mukaansa sellainen tapa. No.... Rapsutelkoot.

Vierailija
2/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 07:26"]En ymmärrä. Minäkään en raavi alapäätäni jatkuvasti. Käyn säännöllisesti suihkussa ja sheivaan niin ei kutita. Olen sanonut miehelle että jos kutittaa niin menee vessaan raapimaan, ja aika hyvin on onnistunutkin, tai sitten häntä ei kutita mutta siis meillä ei tommosta näy

[/quote]

Tämän täytyy olla vitsi tai sitten on mies alistettu täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, olisi kuvottavaa. Tulee mieleen tuollaisesta rapsuttelijasta keski-ikää lähestyvä, kaljalla pallomahan aiheuttanut kaljuuntuva, tupakoiva duunari. Tuskin käsiäänkään pesee missään vaiheessa, vaan pahimmillaan yrittää naistaankin kokeilla.

Vierailija
4/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kutita kassit. Huolehdin hygieniastani, eikä minulla ole sientä tai satiaisia. Jotkut raapivat kyllä koko ajan, epäilen syyksi satiaisia.

Vierailija
5/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:09"]

Hyi, olisi kuvottavaa. Tulee mieleen tuollaisesta rapsuttelijasta keski-ikää lähestyvä, kaljalla pallomahan aiheuttanut kaljuuntuva, tupakoiva duunari. Tuskin käsiäänkään pesee missään vaiheessa, vaan pahimmillaan yrittää naistaankin kokeilla.

[/quote]Taitaa se kaukosäädin olla bakteerisempi kuin miehen kuiva ja hajuton pussi. 

Vierailija
6/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:09"]Hyi, olisi kuvottavaa. Tulee mieleen tuollaisesta rapsuttelijasta keski-ikää lähestyvä, kaljalla pallomahan aiheuttanut kaljuuntuva, tupakoiva duunari. Tuskin käsiäänkään pesee missään vaiheessa, vaan pahimmillaan yrittää naistaankin kokeilla.

[/quote] mun kolmevuotias poika harrastaa tuota :) eikä varmasti ole opittu taito, on varmaan ihan sisään rakennettu ominaisuus noilla munakkailla! Ps. Poikani ei omaa kaljamahaa, eikä muutakaan mainitsemistasi asioista ;)

Vierailija
7/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapiika.

Vierailija
8/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan ymmärrettävää, että jossain niitäkin pitää raapia.

Ruokapöydässä? EI. Työpaikalla? EI Autossa? EI. Puistonpenkillä? EI. Ei jää paljon vaihtoehtoja.

Vierailija
9/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 07:26"]

En ymmärrä. Minäkään en raavi alapäätäni jatkuvasti. Käyn säännöllisesti suihkussa ja sheivaan niin ei kutita. Olen sanonut miehelle että jos kutittaa niin menee vessaan raapimaan, ja aika hyvin on onnistunutkin, tai sitten häntä ei kutita mutta siis meillä ei tommosta näy

[/quote]

Mies raapii itseään missä ja milloin huvittaa, ja nainen on hiljaa siellä keitiössä, että tiedä sä se!

Vierailija
10/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vartenhan tää sivusto onkin olemassa, ämmät voi täällä esittää mahtavia määräilylehmiä että oikeasta elämästä saa purettua patoutumia tänne.

Mees tekeen isännälles aamupalaa.

Vierailija
11/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me katsotaan aina iltaisin yhdessä jotain sarjaa koneelta, mutten ole osannut kiinnittää huomiota miehen kassienraapimiseen. Pitäiskö sen jotenkin vaivata mua, jos sattuu vähän raapaisemaan?

Vierailija
12/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä olisi kassit sohvalla? Ja miksi niitä pitäisi raapia?

Vierailija
13/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos miehesi on virolainen. Kissa on eestinkielellä KASSI, ja kivahan se on kissaa rapsutella samalla kun katsoo telkkaria.

Vierailija
14/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 08:45"]

Ymmärrän, jos miehesi on virolainen. Kissa on eestinkielellä KASSI, ja kivahan se on kissaa rapsutella samalla kun katsoo telkkaria.

[/quote]

Kissa on viroksi kass. Kassi on genetiivi.

Vierailija
15/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En. Suosin miehiä, jotka osaavat peseytyä ja käyttäytyä.

Vierailija
16/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä ymmärrä miehiä muutenkaan.

24/7 netissä.

voi raasua.

Vierailija
17/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä olen sen kummempaa ymmärtämistä. Niitä kutittaa ja siksi raavitaan. Suihkussa käynti voisi auttaa.

Vierailija
18/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö naisen tissienalusten rapsutusta?

Vierailija
19/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, sillä sohvaa on hankala heiluttaa siten, että se tuntuu palleissa hyvältä. Mieluummin rapsuttelen käsin.

Vierailija
20/21 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Minäkään en raavi alapäätäni jatkuvasti. Käyn säännöllisesti suihkussa ja sheivaan niin ei kutita. Olen sanonut miehelle että jos kutittaa niin menee vessaan raapimaan, ja aika hyvin on onnistunutkin, tai sitten häntä ei kutita mutta siis meillä ei tommosta näy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi