Ihastuminen on perseen reiästä.
Musta tulee ihan hullu. Etsin kaiken tiedon ihastuksestani, stalkkaan fb:ssä, leikin jotain ihme pelejä etten vaikuttais helpolta, olen älyttömän mustis ja mietin koko ajan missäköhän toinen on ja ketä mimmiä pokailee. Ja tietenkin odotan luuri kourassa viestiä!!
Arghhhhhhh!!!!
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 08:24"]
Just osuit naulan kantaan, neulan silmään, perseen reikään tai where ever. Siirryin netin stalkkauskierrokselta av:lle, ja silmään pamahti sun otsikko. Ja todellakin tuun hulluksi ja aiheutan kohta sille toisellekin trauman, kun en pysty jättämään sitä rauhaan töissä. Mä kiroan näitä tunteita, nää on ihan kaameita.
[/quote]
Miks sun pitäs jättää se rauhaan?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 08:24"]
Just osuit naulan kantaan, neulan silmään, perseen reikään tai where ever. Siirryin netin stalkkauskierrokselta av:lle, ja silmään pamahti sun otsikko. Ja todellakin tuun hulluksi ja aiheutan kohta sille toisellekin trauman, kun en pysty jättämään sitä rauhaan töissä. Mä kiroan näitä tunteita, nää on ihan kaameita.
[/quote]
Miks sun pitäs jättää se rauhaan?
[/quote]
Koska kyse on vain tunteista, ei potentiaalisesta suhteesta.
Päästä tunteesi valloilleen. Elä tätä hetkeä. Ovatko kaikki naiset noin kylmän laskelmoivia?
Ihan mielisairasta itsekseen ensin "etsiä kaikki tieto mitä saa". Oletko koskaan kuullut tutustumisesta? Eikä toi muutenkaan kuulosta miltään muulta kuin sairaalta, etenkin tuo mainitsemasi leikkiminen toisen tunteilla.
Rakastuin naiseen, joka antoi minulle anaaliseksiä. Siten tuo perseen_reiästä sopii tähän hyvin.
Rakastuin naiseen, joka antoi minulle anaaliseksiä. Siten tuo perseen_reiästä sopii tähän hyvin.
Mitä jos se ei uskalla tai onnistu pokaamaan ketään? Ei edes yritä? Vai kuvitteletko ihastuksen olevan muidenkin ihastus?
-Mies 29v-
Sellaista se on kun asioi kaalimato. Comissa
Sounds like me, mutta on se kyllä toisaalta aika kiva tunne...
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:59"]Sounds like me, mutta on se kyllä toisaalta aika kiva tunne...
[/quote]
Totta. Mä pelkäsin etten tunne tätä enää koskaan..
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:57"]Mitä jos se ei uskalla tai onnistu pokaamaan ketään? Ei edes yritä? Vai kuvitteletko ihastuksen olevan muidenkin ihastus?
-Mies 29v-
[/quote]
No sitä tässä just pohdin että yrittääkö se jtn, kun ite en kykene muuta kun ajattelee sitä!!:(
- ap
Reps :D jotenki toi perseen_reiästä kruunas koko jutun
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 02:13"]
Reps :D jotenki toi perseen_reiästä kruunas koko jutun
[/quote]