Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ton changen rintsikka laskurin tarkoitus.....

Vierailija
14.06.2014 |

...saada tuntemaan olonsa suuri rintaiseksi vaikka ei edes olisikaan? Gina tricotin koon valinnasta rinnan ympärys päältä 83cm ja alta 70cm on 70 a mutta changen laskurin mukaan noilla mitoilla kuppikoko olisi 65dd! :'D

http://change.com/fi/bh-guide

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koot on changella 65d, patricialla 70c, cubuksella 70d. Eli vaihtelee. hm:llä ympärykset liian isoja, jopa se 70. Kokeilkaa ihmiset pienempää ympärystä ja suurempaa kuppia. Yleensä monella liian iso ympärys..

Vierailija
22/26 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko ois ton perusteella 65I :Dd Onneks sentää ei, on tässä oikeassakin jo ihan tarpeeks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kokoni on 75 F tai G Changen liiveissä ja yhtä hyvin Triumpfin ja Abecitan liiveissä. Samoin Freyan liiveissä ja biksuissa ja Espritin biksuissa.

Vierailija
24/26 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on Changen liivit parempi kuin joku HM tai Lindex

Vierailija
25/26 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:46"]Mun koko ois ton perusteella 65I :Dd Onneks sentää ei, on tässä oikeassakin jo ihan tarpeeks.

[/quote]

Eiku 60I :D Katoin uusiks ton tuloksen, ku vaikutti liian uskomattomalta.

Vierailija
26/26 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän heiltä kokoa 65D. Yllätyin itekkin kun niistä halpisrintsikoista olen aina käyttänyt A:ta tai B:tä. Ja onhan ne suurempia noi mun nykyset kupit mutta kun ympärys on pienempi niin istuu tosi paljon paremmin kuin vanhat. Kannattaa käydä ihan liikkeessä mittauttamassa ja myyjän kanssa valitsemassa hyvät niin tulee varmasti oikea koko mitkä on kans mukavat päällä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi