Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on kauheaa katsella vierestä kun ystäväni mollaa lastensa isää lapsilleen

Vierailija
02.06.2014 |

Ja tämä on jatkuvaa. Hän puhuu lapsille pahaa näiden isästä, syyttää erosta isää. Tekee kaiken mahdollisimman vaikeaksi, lasten ja isän yhteydenpidon ja tapaamiset. Kertoo lapsille kuinka isä vielä hylkää heidätkin niin kuin hylkäsi äidinkin.

En tiedä mitä voisin tehdä tai sanoa enää. Olen sanonut ettei hän tee asiassa ollenkaan oikein mutta hän puolusteli käytöstään sillä että hänellä on oikeus tunteisiinsa. Tottakai on mutta ei lasten kustannuksella.

Olen itsekin eronnut pari vuotta sitten ja se teki kipeää, varsinkin kun meillä liitto päättyi mieheni pettämiseen. Mutta edelleen meillä on lasten isän kanssa yhteinen tavoite: taata lapsille turvallinen lapsuus ja nuoruus ja pyrkiä siihen että he olisivat onnellisia. Emme edes erosta takia voi pelata eri puolilla, lasten takia meidän pitää vetää yhtä köyttä. Tätä olen ystävällenikin yrittänyt selittää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta hänhän on sentään Pyhä Äiti eikä mikään saatanallinen äitipuoli. Pyhällä Äidillä on oikeus sanoa ihan mitä vaan, ja oikeus rääkätä lapsiaan miten lystää. Sitten kun mukaan kuvioon astuu isän uusi nainen, alkaa Pyhä Äiti huoritella tätä naista. Ex-vaimoilla on oikeus tunteisiinsa ja niiden ilmaisuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan