bodycamp ms fitness. kokemuksia?
Tässä harkitsen. Kannattaako? Paljonko treenejä viikossa? Punnitaanko ruuat?
Kommentit (45)
Aluksi, kiitos ystävällisesti linkistä, jolla tämä tuli tietooni.
Olen siis tuo kyseinen herrasmies, Markku jonka tekemättömyyttä tai tekemättä jättämisiä arvotaan.
Kerron muutamia asioita, epätietoisuutta selventämään. Tarkoitukseni ei ole parjata, eikä myöskään mennä henkilökohtaisuuksiin, mutta voin valottaa hieman taustoja, sillä korvaan tuo hoitamatta jättäminen ottaa hieman.
Lyhyesti; Kyllä, olin ohjaustyössä Bodycamp yrityksessä. Hoidin pääsääntöisesti yleistä vastaamista ryhmissä sekä ohjelmasunnitelmia yksilövalmennuksessa. Valtaosan alkuajasta, kaikki sujuikin varsin hyvin. Mutta hommien edetessä, tuli hieman muutoksia, jotka merkittävästi vaikeuttivat työn tekemistä. En tähän avaa niitä sen tarkemmin, mutta voitaneen sanoa, että syyt ovat perustavanlaatuisia.
Minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa, kaikki voivat muodostaa oman mielipiteensä tapaamisten, palvelun ja materiaalin suhteen. Jos se kohdallani koetaan epäammattiamaisena, tästä otan tietenki oman vastuuni. Mutta, ennen lähtöäni olen myös useamman taakse jääneen ryhmäläisen kanssa keskustellut, henkilökohtaisesti, esittänyt myös anteeksipyynnön siitä, että loppuaikojen asioita ei ole mielestäni kyetty hoitamaan hinta- laatusuhteen vaatimalla tavalla.
Mutta korostan, tämä eivät ole heidän vikaansa. Heillä on täysi oikeus antaa palautetta ja se myös on oikeanlaista. Ainoa mikä tarinasta ei välity, on ne syyt, jotka tähän vaikuttivat, ja ovat puhtaasti yrityksen välisiä, mutta lopullisia. Kyse ei siis ole koskaan haluttomuudesta tai kykenemättömyydestä, valitettavasti nämä syyt vaikuttivat työaikahallintaan sekä sen järkevyyteen siinä määrin, ettei ollut muuta vaihtoehtoa, kuin poistua.
Tästä on siis likimain vuosi, ja taakse jäi lukemattomia ryhmäläisiä, joista osan kanssa olemme nyt varsin usein tekemisissä, joten nähtävästi jotain on silti tehty oikein, vaikka tuosta ylläolevasta kommentista saakin sen kuvan, että "toi jätkähän on ihan läpipaska".
Kuten valtaosa asiakkaista tietääkin, asioita tehdään nykyisellään hieman toisella tavoin, ja "oman onnensa" nojaan ei jää. Valtaosa avusta tarjotaan ilmaiseksi. Vaikka näitä toiveita ja yhteydenottoja tuleekin paikoin runsaasti, väitän että hoitamattomien asioiden lista pysyy varsin pienenä.
En siis kritisoi tarkemmin palvelua, johtoa tai muutakaan, mutta joskus elämässä täytyy tehdä ratkaisut, ennenkuin tilanteet eskaloituvat siihen pisteeseen, että olet ainoana vastaanottajana sille kaikelle kritiikille, jonka joudut nielemään, kykenemättä kertomaan asian tarkempia syitä.
Toivon Bodycamp organisaatiolle pelkkää hyvää, ja uskon että varmasti oikeita askeleita siihen otetaan, mutta se jää asiakkaiden päätettäväksi, ei minun. Sivustollamme ei myöskään parjata ketään tai mitään, eli emme nyt emmekä tulevaisuudessa arvostele muiden tekemisiä julkisella foorumilla. Pyrimme välittämään alaan liittyvää tietoa, kriittisesti. Se on meidän pääsääntöinen tavoite. Uskon että moni meidät ja toimintatavan tunteva kykenevät omilla sanoillaankin kertomaan, onko toiminnassamme mitään järkeä vai ei, onko asiat hoitamatta vai eivät.
Otan mieluusti lisää kysyttävää, mielipiteitä, risuja, kritiikkiä, epäilyksiä ja korjaan käsityksiä parhaani mukaan, vaikka yksityisviestitse facebookissa tai sähköpostitse markku@bodyworkers.fi.
Markku Metsälä
Bodyworkers
BW Training Oy
Hämeenkatu 5 a
33100 Tampere
Täyttä paskaa rahat pois tyhmiltä mentaliteetilla. Osaa kai normaalilla järjellä varustettu ihminen etsiä itsekin tietoa siitä, kuinka syödä ja treenata, jos vähän viitsii nähdä vaivaa. Mutta jos ei sen vertaa viitsi, niin viitsiikö sitten treenatakaan?
Mä olin ite ykkös ryhmässä ja aluks kaikki vaikutti lupaavalta, mutta heti kun noita ryhmiä alko tulla lisää niin taso laski ihan tajuttomasti. Huomas kyllä ettei aika ja kiinnostus riittänyt valmentajilla enää hoitaan asioita kunnolla. Harmi, tää ois voinu olla hyvä juttu mutta ahneella on kusinen loppu..
Huh, ei toimi mikään kyllä tuossa firmassa :( Inhottaa kun pähkäilin kauan meenkö jutan tiimiin vai tänne ja valihtin bc:n.. Nyt käteen ei jäänyt kun paskan maku koko touhusta
Ruokaohjeissa on virheitä, kysymyksiin ei vastailla kunnolla tai vastataan kiertelevästi ja vastaaminen kestää. Treeniohjelmat muuten hyviä, mutta ei löydy neuvoja mistään, koska jotkur liikkeet ovat outoja tai eri nimillä. Esim ekassa ohjelmassa pysrypunnerrus ja seuraavassa ohjelmassa se on nimellä punnerrus istuen..
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 08:48"]Ruokaohjeissa on virheitä, kysymyksiin ei vastailla kunnolla tai vastataan kiertelevästi ja vastaaminen kestää. Treeniohjelmat muuten hyviä, mutta ei löydy neuvoja mistään, koska jotkur liikkeet ovat outoja tai eri nimillä. Esim ekassa ohjelmassa pysrypunnerrus ja seuraavassa ohjelmassa se on nimellä punnerrus istuen..
[/quote]
Niin ja olen 3. ryhmässä
online pt ei lue kunnolla läpi asiakkaan ongelmia ja kuvauksia. lihoin miss fitnessin aikana useita kiloja vaikka piti laihduttaa pari ja saada lihaserottuvuutta! luotin koko ajan ammattilaisen ohjeisiin. viimeisen kuukauden päivitykset kun tuli eikä siellä ollut sitä diettiä päätin ottaa online pt:n. online pt ei lukenut ongelmaani läpi vaan lätkäisi uuden ruokavalion, joka oli viisi sataa kaloria enemmän. kun kysyin että mistä tämä johtuu, online pt sanoi, että tuohan on vähemmän mitä ennen söit. en ollut koskaan ms fitnessin aikana edes syönyt niin isoilla kaloreilla ja painoa piti saada pois eikä lisää. harmittaa. usea hyvä valmentaja lähtenyt eikä näillä muilla enää ole mitään mielenkiintoa. saamani ohjeet toistaa itseään ja ruokavaliossa on räikeitä virheitä. esim. ruokavalion kalorit heittää muutaman sadan kalorin verran. otan fitfarmin valmennuksen ensi kerralla.
ja tuossa kun alkoi valmennuksen lopussa tulla muutoskuvia minua hoikemmat ihmiset kertoivat millä ruokavaliolla ovat menneet. heillä oli useita satoja kaloreita vähemmän ollut koko ajan ruokaa viimeiset kolme päivitystä. itselläni oli koko ajan kalorit yli 2000.
^ No huh huh, melkoista touhua. Mun mielestä tuon kaltaisesta pitäisi saada rahat takaisin tai sitten uusi valmennus korvaukseksi.
Ja oikeesti, ei vaan kannata ihan sokeasti luottaa noihin valmentajiinkaan, pieni epäilys ja kyseenalaistaminen on ihan tervettä ja paikallaan. Kyllä niiden pitää pystyä perustelemaan asioita, miksi joku asia tehdään just noin.
Ihmetyttää miten ristiriitaisia kokemuksia ihmisillä on Bodycampista. Toisilla toimii kun junan vessa ja toisilla mättää oikein urakalla.
https://www.facebook.com/pages/BodyWorkers/673835132710452?fref=ts tuotla saattaa löytyä tuttua väkeä, tekemässä pyyteettömästi työtä, kuten sitä pitäsikin tehdä
Siel oli ihan hyvät valkut, mutta ne perusti oman homman, jännä homma et miksköhän.. mulle vastattiin siel heti, oma ohjelma tuli postiin, maksut vasta sen jälkeen, valkku vastaa ilmaiseks kyssäreihin.. bodycampin "valmennukseen" en palaa, siel ei ole yhtäkään joka tiätää treeneistä mitään. toi bodyworkers.fi toimii, ja aika hyvä meno.
Heippa. En kanssa suosittele. Mainostettiin esim että tekniikkatreenit valmentajan johdolla, ei ole näkynyt ja itse rikoin selkäni niin että en voi enää koskaan tehdä joitakin liikkeitä. En ollut siis aiemmin käynyt kuin muutamia kertoja salilla enkä ollut ymmmärtänyt että liikkeitä voisi tehdä niin väärin että kroppa menee rikki. Luulin siis todella mainosten perusteella että tekniikat opastetaan. Kysymyksiin ei saa vastausta ja yhteistreeneissä ei tehty salitreeniä vaan crossfittiä, miksi ?! Maksettua inbody mittausta ei tehty treeneissä. Yhteistreeneissä ei ollut ketään valmentajista mukana, vain poseerausopettaja. Suurempi hyöty olisi ollut jostakin pakettiin liittyvästä.. Olen erittäin pettynyt enkä kyllä suosittele kenellekään.
http:// labellavitablogi.blogspot.fi tuolta voi lukea mun fiiliksiä, valmennus nyt puolessa välissä. Mutta tähän astisen perusteella voin suositella, hinta minusta edullinen siihen mitä puoleksi vuodeksi saa (vrt jos esim ottais salilta ruokaohjelman niin se jo yksistään maksaisi omalla salillani 89e..). Ja mulla hyvät kokemukset valmentajista, meidän fb ryhmässä ainakin vastataan asiallisesti ja perustellusti vähän tyhmempiinki kysymyksiin. Nettivalmennus nyt on aina nettivalmennus et täysin hen.kohtasta minusta on ihan turha odottaakkaan mut online pt:ssä itse ainakin olen saanut ohjelmaa räätälöityä. Paljon on oheiskamaa jota valmennuksen ohella kaupataan, itse sitten päättää mitkä kokee tarpeelliseksi ja mitkä ei :)
MOikka!
Kannattaa tutustua bodyworkers.fi sivustoon. Siellä on aivan huippu valmentajat, jotka vastaavat aina kyseymyksiin ja perustelee toimintaansa. Heitä saa jopa kyseenalaistaa, mutta vastaukset ja perustelut on silti taattu ;) Eikä ole mitää rahojen hukkaan heittoa. Hinnat on halpoja ja rekisteröitymällä näkee paketit ennen ostoa :) Rekisteröitymisen jälkeen pääsee privaattiin ryhmään, jossa on tsemppaava ilmapiiri! Ja ohjelmista vielä sen verran, että ne voi keskeyttää ihan vain painamalla yhdestä napista, vaikka loman ajaksi ja jatkaa samalla tavalla. Itse olen heidän valmennuksessaan ja tykkään!
Mukavaa kesän jatkoa.
Ei mulla ainakaan oo ollut mitään ongelmia asiakaspalvelun kaa. Sain vastaukset mua askarruttaviin kysymyksiin melko nopeesti ja ite voin ainakin suositella bodycampin palveluja ja tuotteita.
pidin aiemmin Fit farmin nettivalmennusta surkeana kun kaikille samat ohjelmat mutta nyt muutaman päivän jälkeen bc brutal dietin ohjemien saamisesta voin kertoa että fit farmin valmennus on ihan SUPER!!!! Body campilla ei toimi mikään eikä ole mitään asiakaspalvelua, ei vastauspalvelua, ei fb ryhmää josta joku olisi kertonut että perustetaanko sellainen uusi tämän ryhmän kohdalla vai pitääkö liittyä jo fb valmiina olemassaoleviin ryhmiin ja mihin niistä!!!! Tämä oli täysi yllätys koska esim kaverini oli aiemmin bc valmennuksessa ja oli siihen todella tyytyväinen!!! Jos olisin ottanut kalliimman valmennuksen, olisin varmaan ollut jo yhteydessä kuluttajansuoja-asiamieheen sillä jo tämän alennettuun hintaan ostetun valmennuksen kohdalla olen sitä harkinnut koska en todellakaan saanut sitä mitä luvattiin!!!! Ei siis kannata rahojaa body campin valmennuksiin tuhlata, sama kuin pöntöstä vetäisit alas ne rahat!!!!!!!!!!!!!!
Heippa hei! Ikäviä kokemuksia mullakin. Otin alkukeväästä nettivalmennuspaketin ja luulin saavani kattavan ja hyvät ohjeet. Vielä mitä! Youtube-videoita englanniksi, ei kunnon infoa valmennuksen etemisestä, sekava facebook-ryhmä ja siellä oleva vastauspalvelu, jota selatessa alkoi melkein itkettää. Vaadin rahojani takaisin ja sainkin soiton, että he korvaavat summan takaisin, jos en ole tyytyväinen. Käsitykseni on edelleen se, että rahojen pitäisi minun tililleni tulla. Luvattu aika oli 3-5 viikkoa. Nyt on kulunut kolme kuukautta siitä, kun hyvitys on laitettu. Eipä vaan rahoja näy.
Ikävää, mutta ei tätä vaan voi suositella.
Tyyppihän on sama, sehän läks menee jo aikaa sit. Siel on vaihtunu tyypit koko ajan, mitä kaveri kertoo, joka on valmennuksessa,että ei hommat vissiin ihan ole linjassa... ei sanonu tarkemmin mut joku syy siin on kun ei kukaan sinne jää.