Olen pärjännyt hyvin työttömänä ja pärjään jatkossakin.
Miksi menisin töihin kun elämä on mukavaa muutenkin. Töissä olisi luultavasti vain surkeita ihmisiä joiden itsetunto on nolla ja saisin kuunnella niitten surkeasta elämästä miten rahat ei riitä mihinkään ja velkaa on liikaa. En halua sellaisia masentavia ihmisiä elämääni pilaamaan.
Kommentit (12)
Ken ei töitä tee, ei hänelle ole oikeutta ruokaankaan. Häpeä ap.
Ei töissä käynti, eli vastuun ottaminen omasta elatuksestaan, pakota mitään lainoja nostamaan. Noloa, jos aikuinen, terve (?) ihminen ei pysty edes itseään elättämään..
Sama täällä. Heti kun sain kämpän maksettua, niin jäin sairauslomalle ja lopulta sitten työttömäksi (työnhakijaksi).
Ei elämässä tarvii mitään luksus autoja tai hienoa taloa josta saa maksaa 40 vuotta ja rahat riittää just ruokaan. Minulla on säästössä rahaa ja voisin lähteä mihin vaan lomalle. Olen minä töissäkin ollut mutta totesin että vaikka miten tekisin paljon töitä ja olisin hyvä työntekijä niin sitä ei juuri kukaan arvosta joten en saisi parempaa palkkaa. En ollut koskaan sairaslomallakaan ja silti muut sai ylennyksiä ja parempaa palkkaa kun olivat monia kuukausia sairaslomalla. Parempi olla työtön ettei tarvii palvella ketään. T: ap
Työttömät ovat reppanoita. Minä otin ison työkyvyttömyyseläkkeen. Voi elättää perheen ja matkustella.
Onkohan ap mun naapuri? Työt ei maistu ja joka asiasta jaksaa vinkua. Hirveätä selittelyä koko ajan, miksi ei voi mennä töihin. Onneksi tukia leikataan. Kuvittelee, että muiden tehtävä on elättää hänet.
Tukia ei leikata. Kuutamokeikkaa voi tehdä välillä jos tarvii rahaa.
Sama. Tosin kerran jouduin työkokeiluun purkamaan yhtä rakennusta. No rakennuksessa oli paljon tiiliä ja myin niitä yhdelle tyypille ja sain 3000 euroa. Muutakin puutavaraa oli joita myin koska muuten ne olis heitetty kaatopaikalle.
Niin?