Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

bodycamp ms fitness. kokemuksia?

Vierailija
13.06.2014 |

Tässä harkitsen. Kannattaako? Paljonko treenejä viikossa? Punnitaanko ruuat?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:11"]

pidin aiemmin Fit farmin nettivalmennusta surkeana kun kaikille samat ohjelmat mutta nyt muutaman päivän jälkeen bc brutal dietin ohjemien saamisesta voin kertoa että fit farmin valmennus on ihan SUPER!!!! Body campilla ei toimi mikään eikä ole mitään asiakaspalvelua, ei vastauspalvelua, ei fb ryhmää josta joku olisi kertonut että perustetaanko sellainen uusi tämän ryhmän kohdalla vai pitääkö liittyä jo fb valmiina olemassaoleviin ryhmiin ja mihin niistä!!!! Tämä oli täysi yllätys koska esim kaverini oli aiemmin bc valmennuksessa ja oli siihen todella tyytyväinen!!! Jos olisin ottanut kalliimman valmennuksen, olisin varmaan ollut jo yhteydessä kuluttajansuoja-asiamieheen sillä jo tämän alennettuun hintaan ostetun valmennuksen kohdalla olen sitä harkinnut koska en todellakaan saanut sitä mitä luvattiin!!!! Ei siis kannata rahojaa body campin valmennuksiin tuhlata, sama kuin pöntöstä vetäisit alas ne rahat!!!!!!!!!!!!!!

[/quote]
Eikös tuo Fitfarm tullut tunnetuksi juuri siitä, että kaikille laitettiin sama ohjelma ja asiakkaitakin välillä haukuttiin facebookissa. Taitaa olla Fitfarm ja Bodycamp samaa kuraa, rahat pois ihmisiltä mahdollisimman tehokkaasti ja härskisti.

Vierailija
42/45 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huhtikuussa alkaneessa ryhmässä ja olen saanut vastaukset kaikkiin kysymyksiin ja hyvin on toiminut. Otan 6kk jatkon tähän perään. En niinkään tarvitse enää edes ohjeitakaan mutta FB:n ryhmähenki on loistava ja on mukava kun ruokavalio ja treenit muuttuu tasaisin väliajoin.

Vierailija
45/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hyvin läheltä tuon bodycampin touhun. Kiertäkää niin kaukaa kuin vain voitte. Ihan puhdasta kusetusta, rahastusta ja tunarointia. Kyllähän se jo kertoo kaiken oleellisen kun kaikki bodycampin osaavat valmentajat ja menestyneet/menestys mahdollisuuksia omaavat urheilijat lähtee sieltä. Jos ei ole aiempaa kokemusta niin hetken voi viilailla linssiin mutta jokainen jolla on arvostelukykyä näkee hyvin pian ettei homma ole oikeilla kantimilla. En sinänsä liputa myöskään fitfarmien yms. puolesta, mutta bodycamp on näistä ns.isommista se ylivoimaisesti heikkotasoisin.

Etsikää itsellenne valmentaja jolla on urheilulliset lähtökohdat, kiinnostus lajiin tai yksilön etenemiseen, ja joka valmentaa ja ohjaa vain pienehköä määrää ihmisiä kerrallaan. Massa valmennus on lähes aina hukkaan heitettyä aikaa ja panostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä