Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelin olevani sairaslomalla, vaikka olin laivalla. Huomenna pomo puhuttelu. Mitä teen?

Vierailija
20.06.2021 |

Nyt kun risteilyt taas pyörähtivät käyntiin ja kaverit pyysi mukaan, en malttanut olla menemättä, kun viimeinkin taas pääsee edes johonkin tän pitkän sulun takia. Olen kesätöissä ja mullahan ei ole varsinaista lomaa, mutta otin muutaman päivän saikkua ja kävin korinatesteissä ja valehtelin olevani kuumeessa,vaikka oikeesti piti olla töissä. Siitä reissusta meni kaverin kautta kuvia faceen, jossa minäkin olin ja minut tunnistettiin siitä ja pomo laittoi tekstiviestin, että huomenna, kun menen aamuvuoroon saikun jälkeen, keskustellaan asiasta ja töiden jatkosta.
Nyt ahdistaa, mitä mun pitäisi tehdä? En halua menettää duunipaikkaa. Uutta ei ole tiedossa.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna pukeutuisin huomenna lyhyeen mekkoon, laittaisin täyden tällingin, opettelisin oikean kehonkielen sekä ilmeet ja toivoisin parasta.   Pääministeriltä voi katsella mallia tässä pikkutunneilla.

Vierailija
42/79 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieneekö aloitus edes tottakaan? Työnantajan lailliset keinot ovat kirjallinen varoitus tai irtisanominen.

Pahimmat saikuttajat ovat ikäviä, kaikesta kitiseviä, marisevia ja valittavia, elämäänsä ja työhönsä kyllästyneitä, katkeria naisia. Sairauslomalla koetaan ihmeparantuminen. Ollaan hyvinkin terveenä kotona, matkalla ja kesämökillä ja valehdellaan lääkärille ja työnantajalle milloin mitäkin.

Keksitään ja valehdellaan mitä ihmeellisimpiä vaivoja ja sairauksia. On suoranainen ihme, mistä nämä lorvikataria sairastavat saavat jatkuvasti sairauslomaa ja omaa lomaa. Seuraapa, miten sairauslomat keskittyvät muutamalle ihmiselle.

Työnantajan pitäisi palkita pitkäaikaisterveitä työntekijöitä, joilla on hyvin vähän tai ei ollenkaan sairauslomia!

Jotkut tekevät niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole eka maailmassa joka huijaa itselleen sairaslomaa, sinä vain jäit kiinni. Ole fiksumpi jatkossa äläkä pidä feikkisaikkuja joista jäät kiinni. Joskus tarvitset sairaslomaa ehkä oikeasti eikä tällaiset tempaukset auta asiaa. Missä olet töissä?

Vierailija
44/79 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin syyllistä muita, sitten vetoat siihen ettei ollut aikaa selvittää kun on kamalasti kiirettä ja olet oikeastaan avutonkin. Näillä eväillä PM etenee töyssyjä väistellen, siinä on pätevä ja fiksu nainen, seuraa esimerkkiä uuno.

Vierailija
45/79 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna pukeutuisin huomenna lyhyeen mekkoon, laittaisin täyden tällingin, opettelisin oikean kehonkielen sekä ilmeet ja toivoisin parasta.   Pääministeriltä voi katsella mallia tässä pikkutunneilla.

Olettaen että aamupala buffet on mennyt "firman" piikkiin niin pomo haluaa keskustella palkankorotuksesta.

Vierailija
46/79 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla sitten kukaan ei laita kuvia tai videoita someen. Toivottavasti nyt opit sen. Sitä paitsi aikamoinen kyylä se sinun pomosi jos facebookin kautta kyttää toisia.

Vierailija
47/79 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis varastanut työnantajaltasi päiväpalkkasi + palkan sivukulujen verran rahaa.

Varkauksia ei yleensä työpaikalla katsella.

Vierailija
48/79 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen joskus mennyt etätyöpäivänä pe iltapäivästä lentokentälle ja lentänyt heti työajan loppuessa ouluun tai tallinnaan. Salaisuus on siinä että sitä ei voi tehdä usein ja toiseksi en onneksi ole facebookissa niin tieto ei pääse leviämään. Olen työpaikassa jossa tulee valituksia jos kuittaat 10 lounassetelin vihon päivää liian aikaisin.

Ei tarvitse olla omaa sometiliä joutuakseen someen.

Olin kerran houkuttamassa ystävääni kun hän ei saanut kesälomaa heinäkuussa ottamaan saikkua 3 päivää ja lähtemään kanssani festivaaleille. Keksimme hyvän suunnitelman että hän pukeutuu peruukkiin ja korona-maskiin ja pitää koko ajan hyvin peittäviä vaatteita. Teille moralisteille tiedoksi, jätimme suunnitelman toteuttamatta.

No kai jätitte, kun viime kesänä ei taidettu pahemmin festareita järjestää ja 2019 ei vielä tunnettu "koronamaskeja"...

Ne festarit olisi ensinnäkin ollut baltiassa...

Vierailija
49/79 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma syy. Ota opiksi ja älä ala katkeraksi.

Vierailija
50/79 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi valopää kerran kärähti omalla työpaikalla tuollaisesta. Varoituksella selvisi.

Vierailija
51/79 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootit dokumentoivat rikoksensa nettiin.

Vierailija
52/79 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen_nainenmä_oon22 kirjoitti:

Kerro sinun johtajallesi että olet hyvin pahoillasi mutta pyydä häntä risteilemään kanssasi ensi viikonloppuna

Ihanan kaksinaismoralistista.

Täällä palstalla parikin ketjua joissa melkein kaksi tuhatta viestiä, jossa tämän kaltaiset asiat tuomitaan.

Ja tässä ketjussa taas kun oletuksena on kyseessä nainen, eikä sikapossu mies, pelkkiä yläpeukkuja kommentille.

Vierailija
53/79 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Jos olet aloittanut äskettäin, työnantaja voi antaa potkut ilman irtisanomisaikaa. Kun menet puhutteluun, kerro asiat juuri niin kuin ovat. Lupaa olla jatkossa täsmällinen ja rehellinen, jos saat jäädä.

Vierailija
54/79 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat kenkää, kiität lopuksi pomoa ja sanot, että noin olisit itsekin toiminut hänen asemassaan.

Vierailija
55/79 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laula tertuntaa

Vierailija
56/79 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petoksesta jää aina kiinni, Saat huomautuksen!

Vierailija
57/79 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
58/79 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan ole missään töissä.

Vierailija
59/79 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikko sitten lähes identtisessä tilanteessa, en laivalla mutta kaverin juhlissa. Työnantaja otti puhutteluun ja kerroin saaneeni negatiivisen koronatestituloksen ja käyneeni illalla ystäväni luona. Yritti siinä jotain uhkailla, mutta otin hyökkäävän asenteen ja ääntä korottaen sanoin tietäväni kylläkin itse parhaiten olenko tarpeeksi terve käymään ystäväni luona vai en. Kerroin myös ettei se tarkoita minun olleen silti työkuntoinen. Eipä ne sille mitään voineet.

Vierailija
60/79 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoat työnantajallesi suuseksiä, niin asia on sillä hoidettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän