Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni suuttui, kun sanoin "potkupallokilpailut"

Vierailija
13.06.2014 |

Mies ottaa aika tosissaan nuo mm-kisat. Alkoi huutaa ja nimitti idiootiksi, kun sanoin mm-kisoja potkupallokilpailuiksi. Poistuin, mutta seurasin vaivihkaa toisesta huoneesta miehen puuhia tv:n ääressä. Tämä alkoi välittömästi kaivamaan nenää. Sitten pieraisi. Tämän jälkeen söi sipsejä niin suuren kourallisen, ettei kaikki mahtunut suuhun. Sohvalle tippuneet murut lakaisi lattialle ja siitä sohvan alle. Jatkoi nenänsä kaivelua ja mölisi sipsit suussa kannustushuutoja televisiolle. Sanalla sanoen käyttäytyi kuin apina.

Ja minä olen se idiootti...?

Ja onko kaikki miehet tuollaisia?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa! Ei potkupallo ole mitenkään halventava sana, sitä palloahan potkitaan! Kaikki tuntemani yli 60-vuotiaat tädit puhuvat potkupallosta eikä siinä ole mitään pahaa.

Vierailija
2/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät valitsee itelleen tollasia miähiä.

Miksi rakastuit apinaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen veikkausliiga on potkupalloa koska taso on niin surkeaa. Nyt pelattavien mm-kisojen taso on parasta mitä on, joten kyse on JALKAPALLOSTA.

-mies-

Vierailija
4/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkupallo mikä potkupallo

Vierailija
5/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko akkamainen laji, ei kiinnosta

Vierailija
6/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, onko sillä menkat! :D

Vierailija
7/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. 

-Mies 29v-

Vierailija
8/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen jalkapallosta ensin se vankien jalkaan laitettava pallo ja sitten vasta urheilulaji. Potkupallo olisi paljon loogisempi nimi. 

Ja voihan ne itse pelaajat olla älykkäitä, se älykkyys ei ikävä kyllä yllä niihin penkkiurheilijoihin kovinkaan usein. 

Vierailija
9/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:04"]

Halveksit miehesi harrastamaa asiaa. Sama kuin olisit sanonut oopperan intohimoiselle harrastajalle, että oopperalaulu on kiekumista.

[/quote]

Niin? Kyllä se rakkaus on kovin ohutta, jos se tuosta ruostuu. Tykkään potkupallosta ja kaunolaulusta, niinkuin isäni ivallisesti etenkin naislaulua nimittää, hänestä se on kiekunaa. Jos minulle sanotaan noin, otan sen lähestulkoon flirttaamisena. Minua yritetään härnätä.

Tietysti jos se sanotaan häijysti, niin oletan, että kitisijä on mustasukkainen huomiosta. Yritän sitten osoittaa sitä hänellekin.

Oikeastaan se on aika kummallista, miksi aikuisten ihmisten mielestä tahalliseen provosointiin pitäisi suhtautua samalla tapaa ahdistuen ja suuttuen kuin kuusivuotiaana. Pitää vissiin alkaa taas kasvattaa ihmisiä tulemaan toimeen keskenään, kun nyt meitä ei opeteta tulemaan toimeen edes itsemme kanssa. Käsketään vain tavoitella unelmia ja tehdä olo mukavaksi, ja sitten kumpikaan ei kuitenkaan tyydytä.

Vierailija
10/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite rakastan fudista enkä suuttuis vaikka kui joku sanois millä nimellä :D taitaa muutama sohvaperuna huudella ku sanoo naisten/lasten lajiksi. Menkää ihte 90 min pelaamaan tuonne kentälle ja vieläpä joskus kaatosateessa ja tulkaa sit sanoo kui "helppoa" on...

Vierailija
11/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti mielikuva ap:n miehestä ahtamassa ylisuurta sipsilastia suuhunsa :D

Ei kai potkupallo ole varsinaisesti  halventava ilmaus,itse yhdistän sen Anni Polvan Tiina-kirjoihin,Tiina ja kumppanit pelasivat pihassa potkupalloa.Olisiko siis enemminkin vanhahtava sana?Ja ei,kaikki miehet eivät ole tuollaisia,omani ei juuri urheilusta piittaa :)

Vierailija
12/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin paskantanut ja kussut sohvalle ja maalin tullessa mylvinyt kuin sonni, piehtaroinut lietteessäni ja ejakuloinut televison päälle.

Vierailija
13/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 03:16"]

Itse olisin paskantanut ja kussut sohvalle ja maalin tullessa mylvinyt kuin sonni, piehtaroinut lietteessäni ja ejakuloinut televison päälle.

[/quote]

Hyi olkoon : o onko miehet oikeasti todella näin... likaisia : ( onneksi ei omaa ukkoa enää ole. aina vaan häijympiä juttuja kuulee. HYI OLKOON!!

Vierailija
14/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tosikko mies jos tommosesta suuttu :) ja ne nyt on tommosia röhnöttäjiä välillä, antaa niiden ollakin. mut kyllä vähän kans puistatti kuva miehestä piereskelmässä ja kaivamassa nenäänsä sun turhan haukkumisen jälkeen. toi munki ukkeli pierekelee minkä ehtii, mut ei se mua haittaa, mut tsiiisus jos joku muuu pierekelis ni ällöttäis.

Vierailija
15/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 03:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 03:16"]

[/quote]

Hyi olkoon : o onko miehet oikeasti todella näin... likaisia : ( onneksi ei omaa ukkoa enää ole. aina vaan häijympiä juttuja kuulee. HYI OLKOON!!

[/quote]

Kyllä,ne ovat kaikki tällaisia.Voi kun olisin itsekin älynnyt pysyä sinkkuna!

Vierailija
16/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 03:40"]

no tosikko mies jos tommosesta suuttu :) ja ne nyt on tommosia röhnöttäjiä välillä, antaa niiden ollakin. mut kyllä vähän kans puistatti kuva miehestä piereskelmässä ja kaivamassa nenäänsä sun turhan haukkumisen jälkeen. toi munki ukkeli pierekelee minkä ehtii, mut ei se mua haittaa, mut tsiiisus jos joku muuu pierekelis ni ällöttäis.

[/quote]

heh juu : ) tästä tulee ihan mieleen se yksi tosi ihana liiba laaba kuva : ) se meni jotenki näi: "kjeh kjeh kylä aina vähä tyätä tekevän miehen piäreskellä soppii jos sohovalla makkoopi" ja mä ajattelin että just noin se on: ) kyllä on ihme hieno helmoja jos ei oikeen maalais elämän pierut ja pörähykset sovi pirtaan... elämästä viaraantunutta porukkaa täälä!!

Vierailija
17/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu että tää akkojen paskapalsta jakaa nuo sanat riveille ihan älyttömän vammaisesti. olis korjattu jos ellei täällä olisi pelkkiä idiootteja

Vierailija
18/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:35"]

Tuli mieleeni tästä, että sanon ihan tahallani motskereita mopoiksi, ja mitä hienomman ja kalliimman näköinen, sitä naiivimmalla tyylillä kyselen, että hei, minkäs merkkinen se toi mopo on? Sitten minua muka opettavaisen tuohtuneesti opastetaan, että tuo on se ja se a-hinta sille noin se ja se... Kohta semmonen on tuollakin, mopo, ja täytyy varmaan jatkaa mopojen merkkien opettelua. Kiähkiähkiäh.

[/quote] 

Suuri osa (mm. minä) mottoripyöräilijöistä kutsuu itsekin moottoripyöriään mopoiksi. ORG. moottoripyöräpalstalla oli gallup "millä nimellä kutsut pyörääsi" ja mopo oli ylivoimaisesti suosituin kutsumanimi.

Vierailija
19/46 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:44"]

Mies ottaa aika tosissaan nuo mm-kisat. Alkoi huutaa ja nimitti idiootiksi, kun sanoin mm-kisoja potkupallokilpailuiksi. Poistuin, mutta seurasin vaivihkaa toisesta huoneesta miehen puuhia tv:n ääressä. Tämä alkoi välittömästi kaivamaan nenää. Sitten pieraisi. Tämän jälkeen söi sipsejä niin suuren kourallisen, ettei kaikki mahtunut suuhun. Sohvalle tippuneet murut lakaisi lattialle ja siitä sohvan alle. Jatkoi nenänsä kaivelua ja mölisi sipsit suussa kannustushuutoja televisiolle. Sanalla sanoen käyttäytyi kuin apina.

Ja minä olen se idiootti...?

Ja onko kaikki miehet tuollaisia?

[/quote]

Ainoasteen ne jotka katsovat potkupalloa, potkupallo on slummeista lähtöisin oleva laji jota pelaavat enimmäkseen apinan tasolla olevat ihmisen näköiset oliot. Myös innokkaat katsojat muuttuvat vähitellen barbaarisempaan suuntaan, kuten esim. jalkapallohuligaanit katsomoissa ja suuri osa miehistä kotikatsomoissa. Ohjaa miestäsi hienovaraisesti vaikkapa jääkiekon suuntaan, sieltä löytyy oikeat miehet, ei mitään neitinyhveröitä. Ja osaavat myös käyttäytyä, niin pelaajat kuin katsojat.

Vierailija
20/46 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei! Me käytetään miehen kanssa molemmat sanaa potkupallo (eikä katsota sitä kumpikaan).