Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni suuttui, kun sanoin "potkupallokilpailut"

Vierailija
13.06.2014 |

Mies ottaa aika tosissaan nuo mm-kisat. Alkoi huutaa ja nimitti idiootiksi, kun sanoin mm-kisoja potkupallokilpailuiksi. Poistuin, mutta seurasin vaivihkaa toisesta huoneesta miehen puuhia tv:n ääressä. Tämä alkoi välittömästi kaivamaan nenää. Sitten pieraisi. Tämän jälkeen söi sipsejä niin suuren kourallisen, ettei kaikki mahtunut suuhun. Sohvalle tippuneet murut lakaisi lattialle ja siitä sohvan alle. Jatkoi nenänsä kaivelua ja mölisi sipsit suussa kannustushuutoja televisiolle. Sanalla sanoen käyttäytyi kuin apina.

Ja minä olen se idiootti...?

Ja onko kaikki miehet tuollaisia?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:15"]

Suomessa pelataan kyllä potkupalloa, muualla sen lajin nimi on jalkapallo.

[/quote]No juurikin näin. Suomalaiset pystyvät vain potkupalloiluun ja siksi eivät olekaan MM-lopputurnauksessa. Ei kannata tuomita hienoa lajia siksi, että suomalaiset ovat siinä surkeita.

Vierailija
42/46 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siististi cool story.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkupallo on köyhien laji. Kentän täydeltä ukkeleita ja vain yksi peliväline!

Vierailija
44/46 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin urheilu on liian ylikorostunut, urheilu on oma maailmansa, mutta minä olen kiinnostunut sellaisesta, mitä voidaan todella soveltaa käytäntöön. Minä olen kiinnostunut politiikasta, tieteistä ja historiasta. En yritä lainkaan olla egoistinen tms. urheilu tuntuu olevan vain niin kaukana arjesta.

Vierailija
45/46 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon juntti :D

Vierailija
46/46 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

POTKUPALLOAHAN SE ON YKSINKERTAISTEN IHMISTEN LAJI SIKSI SE ON NIIN SUOSITTU YMPÄRI MAAILMAA:)