Mieheni suuttui, kun sanoin "potkupallokilpailut"
Mies ottaa aika tosissaan nuo mm-kisat. Alkoi huutaa ja nimitti idiootiksi, kun sanoin mm-kisoja potkupallokilpailuiksi. Poistuin, mutta seurasin vaivihkaa toisesta huoneesta miehen puuhia tv:n ääressä. Tämä alkoi välittömästi kaivamaan nenää. Sitten pieraisi. Tämän jälkeen söi sipsejä niin suuren kourallisen, ettei kaikki mahtunut suuhun. Sohvalle tippuneet murut lakaisi lattialle ja siitä sohvan alle. Jatkoi nenänsä kaivelua ja mölisi sipsit suussa kannustushuutoja televisiolle. Sanalla sanoen käyttäytyi kuin apina.
Ja minä olen se idiootti...?
Ja onko kaikki miehet tuollaisia?
Kommentit (46)
No on mun mielestä vähän idioottia kutsua toiselle rakasta lajia/harrastusta tollasella halventavalla nimellä.
Olisit alkujaan valinnut miehen, joka ei seuraa mitään potkupalloja ja muita pelejä ja leikkejä.
Voi sitä sanoa potkupalloksi, sitähän se on, pallon potkimista. Suuttukoot jos kerran suuttuu, eiköhän mies suutu kaikesta muustakin. :-) Kun puhut vielä palleja potkivista tytöistä, niin saat enemmän hauskaa iltaohjelmaa kotiisi.
Halveksit miehesi harrastamaa asiaa. Sama kuin olisit sanonut oopperan intohimoiselle harrastajalle, että oopperalaulu on kiekumista.
Jalkapallo on korkealla tasolla älykkyyttä vaativa peli. http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2012/04/05/nyt-se-on-tutkittu-jalkapalloilijat-muita-fiksumpia/201226883/139
Suomessa pelataan kyllä potkupalloa, muualla sen lajin nimi on jalkapallo.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:46"]
Ite olisin rapsuttanut kassejakin.
[/quote]
Mä olisin tilannut prostituoidun rapsuttamaan ja pyytäny tuomaan Porvoon Citymarketista lastin kaljaa ja makkaraa mukanaan.
Kerro miehellesi että fudis on naisten laji, kiekko poikien ja thainyrkkeily miesten. Asiassa mitä ilmeisimmin vielä epäselvyyksiä teidän perheessä.
Olet nainut tylsän tosikon. Rakastan futista ja kutsun sitä usein hellitellen potkupalloksi ja niin tekee moni kavereistakin.
Tää on fanin onnenaikaa - hyviä matseja, huikeasti ylipalkkaisia dramaqueeneja, lähes kaikki parhaat paikalla. Balen ja Zlatanin olisin kyllä mielellään tuolla vielä nähnyt, mut hyvä näinkin.
Jaa, no itse kutsun myös eikä siitä loukkaannuta. Katselin vuonna 2002 "potkupalloa" itsekin. Tennistä kutsun läpsyksi enkä jaksa katsoa. Mies tuijottaa sitä kieli pitkällä, muttei välitä vaikka kutsuisin sitä runkkaamiseksi.
Tuli mieleeni tästä, että sanon ihan tahallani motskereita mopoiksi, ja mitä hienomman ja kalliimman näköinen, sitä naiivimmalla tyylillä kyselen, että hei, minkäs merkkinen se toi mopo on? Sitten minua muka opettavaisen tuohtuneesti opastetaan, että tuo on se ja se a-hinta sille noin se ja se... Kohta semmonen on tuollakin, mopo, ja täytyy varmaan jatkaa mopojen merkkien opettelua. Kiähkiähkiäh.
Ite olisin rapsuttanut kassejakin.