Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päti. Tai no siis riippuu miten asiaa katsoo. Mun mielestä ne coolit elää wt-elämää tuppukylissä lastensa kanssa, itse olen 25v opiskelija ja kivaa elämää kauapungissa. Mutta varmaan nekin pitää elämästään läskeinä yh:na.. Katkera äänensävy johtuu kiusaajista ;)

Vierailija
22/34 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää lähes 100% paikkansa. Yksi suosituista tytöistä opiskelee nyt yliopistossa ja ainakin Facebookin perusteella on elämässä tehnyt ihan fiksuja valintoja. Hän tosin silloin yläasteellakin pärjäsi hyvin koulussa, ei tupakoinut tai ryypännyt, mutta jostain syystä silti liikkui suosittujen porukoissa.

Kaikki muut "suositut" ovat menneet amikseen, osa ei sitäkään päässyt loppuun ja ovat nyt ammateiltaan rekkakuskeja, parturi-kampaajia jne. Monet tulivat vahingossa raskaaksi alle 20-vuotiaana ja yhdellä on jo kolme vahinkolasta eri isille (kyseessä vuonna 1990 syntyneet henkilöt eli 24-v.). Sama neitokainen myös ollut vieroituksessa pariinkiin otteeseen. Kunnon wt-porukkaa kaikki, Facebookin kuvissa näkyy päällä crazy agen kivipestyä farkkua ja kiitos-huppareita.

En todellakaan enää kadehdi yhtäkään näistä entisistä suosituista tytöistä, sääliksi kävisi jos en olisi niin vahingoniloinen. No, ehkä ovat itse tyytyväisiä elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen yläasteen kovis, käytin alkoholia ja harrastin irtosuhteita jne. Nyt 23 vuotiaana ammatti, 2 lasta ja korkeakoulu opinnot meneillään. Ei paha, hyvin menee.

Vierailija
24/34 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki "koleet" tyypit on vieläkin cooleja, on urheilijoita, lääkäreitä, psykologeja, opettajia yms. Ja kauniita ja komeita ovat edelleen.

Mä olin tavis paksukainen koulussa, jolla oli muutama kaveri ja kukaan poika ei kiinnostunut. No, nykyäänkin olen paksukainen, hoidan lähihoitajana vanhuksia pienellä palkalla, asun vuokralähiössä. Sentään lapsia olen saanut ja miehen, ja olen kyllä hyvinkin onnellinen. Mutta olisin kyllä vielä onnellisempi jossain paremmassa ammatissa, en vaan jaksa kouluttautua.

Kaikki vanhat kaverini ovat menestyneet elämässään, mutta mä olen ainoa jolla on lapsia.

Vierailija
25/34 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa juo ja/tai käyttää huumeita, osalla on jo perhe, joku jo raitistunutkin. Jotkut töissä. Meillä coolit oli vähän kumpiakin, sekä niitä röökipaikalla hengaajia koviksia että hyvistä perheistä tulevia oman ylemmyytensä tietäviä hyväosalaisia (saatan kuulostaa vähän katkeralta ja oikeassa olette).

Itse olin se huonosta perheestä tuleva, tupakoiva juoppo-luuseri, sellainen outolintu ja yksinäinen syrjitty mustiin pukeutuva kovis jolla meni hetken aikaa (16-22v) tosi lujaa. Sitemmin lopetin juomisen (ja muutkin päihteet) kokonaan. Nyt olen enää vain yksinäinen ja outo, ja teen lähinnä pätkätöitä. Ammatti on.

Vierailija
26/34 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi päivä kotkana kuin vuosi variksena. Ettekö kestä, että joku on cool kohdusta hautaan?

Vierailija
27/34 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:59"]

Parempi päivä kotkana kuin vuosi variksena. Ettekö kestä, että joku on cool kohdusta hautaan?

[/quote]

ihme asenne sulla. pääset ylemmäs tamppaamalla heikompasi?

terv. joutsen

Vierailija
28/34 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:46"]

Entinen yläasteen kovis, käytin alkoholia ja harrastin irtosuhteita jne. Nyt 23 vuotiaana ammatti, 2 lasta ja korkeakoulu opinnot meneillään. Ei paha, hyvin menee.

[/quote]

Mutta lukio jäi väliin?

Vierailija
29/34 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsen

Rofl reps kops

Vierailija
30/34 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi joutsen viljelee tuota "ihme-asenne-sulla" slougania vähän useammassakin ketjussa :D

Vierailija
31/34 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, suurimmalle osalle kävi niin, että kouluja ei käyty kunnolla. Yksi pääty raksalle siivoomaan, moni on yh ja alituisessa rahapulassa. Yksi kovis, tosi meikattu miestennielijä silloin, yllätti. Hän on erittäin hyvässä ammatissa. Yksityiselämästä en tiedä.

Vierailija
32/34 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
33/34 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsitehtailijoita (pentu ulos joka kolmas vuosi) suurin osa cooleista tytöistä. Pojista osa perusduunareita, pari kuollut ja pari kouluttautui paremmin.

Vierailija
34/34 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä entiset coolit ovat ehkä omaan elämäänsä tyytyväisiä (hyvä niin), mutta en näe mitenkään tavoiteltavana sitä että jäädään siihen samaan kylään, pyöräytetään pari lasta ja eletään tuilla. Samanlaisia "koulun suosituimpien" kotibileitä, samat kuviot edelleen, samat kaveripiirit.

Pidän sitä jonkinlaisena luuseriutena jos ihminen ei ole kehittynyt mihinkään suuntaan kaksikymppisenä. Todennäköisesti sama "cool luokkakaveri" on mässyttämässä purkkaa kotikylän huoltsikan kassalla samannäköisenä kun oli viisi vuotta sittenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä