Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pidä poikani uudesta avovaimosta

Vierailija
13.06.2014 |

Poikani erosi 2 vuotta sitten vaimostaan lasten ollessa 7- ja 5 - vuotiaita. Miniäni on oikein mukava ihminen, tästä pojan uudesta ei voi sanoa samaa. Nyt oli suuttunut pojalleni, kun olen kutsunut miniäni ja lapsenlapseni juhannukseksi mökilleni enkä heitä. Turhaan mielestäni suuttui, ostakoon oman mökin tai vuokratkoon jostain.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se enää ole miniäsi vaan ex-miniä :)

Vierailija
2/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttunut pojallesi tuosta. Onpa outo tyyppi. Mutta eikös tuo ole sun kannalta hyvä juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaikea valinta lapsenlapset vai uusi miniä seurana juhannuksena. Olisin kyllä kans valinnut lapsenlapset. Mutta eikö lapset voisi tulla isänsä ( ja uuden miniän) kanssa?

Jotenkin tuntuu kummalta, oletko väleissä poikasi kanssa?

Vierailija
4/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan poika ei ole tulossa mökille myöskään, suuttui nykyinen turhaan.

Vierailija
5/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun pidät välejä lastenlastesi äitiin ja lapsenlapsiin tärkeämpänä kuin poikasi uuteen tyttöystävään. Minun ex-anoppini ei pidä minuun mitään yhteyttä eikä juuri tapaa enää lapsenlapsiaan , jotka ovat saman ikäisiä luin nuo sinun poikasi lapset. 

Vierailija
6/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kutsuit ex-miniän etkä poikaa sekä avovaimoa lapsien kanssa? Ei ihme, että suuttui. Varmaan muistat uudelle avovaimolle kertoa joka tilanteessa, miten mahtava ex-puoliso oli ja kuinka harmittaa heidän eronsa. 

Vierailija
7/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että kohta menetät välisi poikaasi. No, omapa on pelisi ja elämäsi.

Vierailija
8/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok haluta viettää juhannus lapsenlapsien kaa ja erikoista mutta herttasta, että ex-miniään on noin hyvät välit. Olisko kuitenkin soveliasta kutsua nyky miniä johonkin myös? Tehdä jotain muuta hänen kanssaan? Teatteri tai ravintola? Osoittaa, että et ole sulkemassa häntä piirien ulkopuolelle. Poikasi on valinnut hänet kumppanikseen joten olisi kivaa, jos kunnioittaisit tota valintaa ja tekisit parhaasi toivottamaan hänet tervetulleeksi. Ei kivaa sulkea yhtä kaiken kivan ulkopuolelle

Vierailija
9/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nainen enää mikään sinun miniäsi ole, vaan poikasi ex-vaimo.

Vierailija
10/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan tosi kiva ihminen, ainakin kirjoituksen perusteella.. 

mut hienoin juttu tässä on se että SÄ et seurustele sen uuden kanssa vaan sun poikas, ja jos se uus nainen tekee sun poikas onnelliseksi niin mitä se on sulta pois?! 

ootko edes yrittänyt tutustua uuteen naiseen olman ennakkoaavistuksia?!?! 

Pien asenne vamma! 

Vierailija
11/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei - miniä sitten, pilkunviilausta. Miksi ihmeessä kutsuisin juhannukseksi mökilleni ihmisen, josta en pidä? Voivat minun puolestani käydä mökilläni silloin, kun minä en ole siellä. Mutta koska mökki on minun, minä myös päätän sen käytöstä. Poikani ymmärtää asian ja hyväksyy sen, että en pidä hänen avovaimostaan. Eihän kaikista tarvitse pitää ja itselleen poika on tämän naisen ottanut eikä minua varten.

Vierailija
12/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 12:59"]

Ei - miniä sitten, pilkunviilausta. Miksi ihmeessä kutsuisin juhannukseksi mökilleni ihmisen, josta en pidä? Voivat minun puolestani käydä mökilläni silloin, kun minä en ole siellä. Mutta koska mökki on minun, minä myös päätän sen käytöstä. Poikani ymmärtää asian ja hyväksyy sen, että en pidä hänen avovaimostaan. Eihän kaikista tarvitse pitää ja itselleen poika on tämän naisen ottanut eikä minua varten.

[/quote]

Eräs viisas vanha nainen sanoi: "Joka kelpaa pojalleni, kelpaa minullekin." Ja teki muuten kaikkensa, jotta saisi suhteensa miniäänsä toimivaksi, vaikkei se helppoa ollutkaan, koska ymmärsi, että se on kaikkien etu. Myös sen rakkaan pojan.

Vierailija
13/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepsus. Itse sanot, ettet pidä uudesta miniäehdokkaastasi. Tämä miniäehdokaskin on sen tajunnut. Ja nyt sinä olet muka pöyristynyt, kun uusi miniä tajusi sen, minkä hänelle halusitkin osoittaa. Oikeasti olet vain tyytyväinen. Etkä taida edes ymmärtää, että oikeasti teet kiusaa pojallesi. Miksi vihaat poikaasi?

Vierailija
14/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellaista tässä ihmisessä on, ettet voi häntä sietää?

Mitä teet sitten, kun heille syntyy lapsia ja hän on lastenlastesi äiti?

Minua vain kiinnostaa kuulla ajatuksiasi.

Vierailija
15/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sun oma asia keitä kutsut mökillesi. Jos sulla on enemmän yhteistä ex-miniäsi kanssa, niin toki kutsut hänet ja lapset viettämään juhannusta kanssasi. Et ole tilivelvollinen ulkopuolisille mökkisi ja aikasi käytöstä.

Vierailija
16/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäänhän varten lapset tosiaan ne puolisot ottavat. Se täytyy muistaa. Ja helppohan se on vähän vaikeankin ihmisen kanssa toimeen hetken tulla kun muistuttaa itseään siitä, ettei tarvitse olla sen kanssa kuin pienen vierailun ajan.

En tosin mökilleni yökyläilemään ja pidemmäksi ajaksi kutsuisi ihmisiä joista en pidä mutta muutaman tunnin kahville kyllä.

Vierailija
17/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa poikaani. En vihaa tätä naikkostakaan. En vain pidä hänestä enkä halua olla hänen kanssaan tekemisissä enempää kuin on aivan pakko . Minun puolestani nainen voi aivan vapaasti suuttua minulle, mutta ihan typerää suuttua pojalleni. Onneksi poikani ymmärtää, että yhteiset juhannukset hänen ex-vaimonsa ja lastenlasteni kanssa on vuosien perinne ja hän on se, joka päätti jättäytyä yhteisistä juhannuksista pois. Poikani tietää tehneensä väärin perhettään kohtaan ja nyt kantaa sen seuraukset.

Vierailija
18/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina korostetaan sitä miten anopin kuuluu tehdä suhde mahdollisimman toimivaksi? Eiköhän se ole puoliksi miniänkin tehtävä, hänhän siinä on uudessa suvussa. Täällä vauvallakin hiljattain joku ihmetteli näkemäänsä appivanhempien nukkumajärjestelyä. Ei ole anopeillakaan helppoa kun pitää tuommosia perkeleellisiä kyyliä yrittää sietää.

Vierailija
19/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 13:10"]

En vihaa poikaani. En vihaa tätä naikkostakaan. En vain pidä hänestä enkä halua olla hänen kanssaan tekemisissä enempää kuin on aivan pakko . Minun puolestani nainen voi aivan vapaasti suuttua minulle, mutta ihan typerää suuttua pojalleni. Onneksi poikani ymmärtää, että yhteiset juhannukset hänen ex-vaimonsa ja lastenlasteni kanssa on vuosien perinne ja hän on se, joka päätti jättäytyä yhteisistä juhannuksista pois. Poikani tietää tehneensä väärin perhettään kohtaan ja nyt kantaa sen seuraukset.

[/quote]

Miksi poikasi erosi lastensa äidistä?

Vierailija
20/72 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Poikasi on tehnyt väärin perheensä jättäessään, ja minusta on ihan oikein, että sinä pysyt perheen puolella.