Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se niin väärin. Jos mies laihduttaa,

Vierailija
13.06.2014 |

hän mättää edelleen isot annokset ruokaa, mutta jättää välipalapullat ja jäätelöt väliin. Ja kilot karisee.

Kun nainen laihduttaa, hän puolittaa ruoka-annoksensa, on nälässä koko ajan eikä ole koskaan syönytkään pullaa tai muuta makeaa, ja silti läskit säilyy.

On se niin väärin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei osaa laihduttaa, jos on nälässä.

Vierailija
2/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä.

(mie luulen että se on toi lihasmassa jota miehillä yleensä on naisia enemmän, joka siihen aineenvaihduntaan vaikuttaa noin, että laihtuminen on helpompaa. Pitäis tässä itsekin lähteä punttia nostelemaan...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laihdu jos syön useasti päivässä. Varmasti johtuu siitä että silloin syön enemmän leipää ja muutenkin enemmän. Orjallisesti ruokavalion noudattaminenkin saa stressin omaiset tunteet pintaani. Suuri hatun nosto sinulle, ketä siihen pystyt.

itse olen huomannut että laihdun silloin kun nautin urheilusta. Tällöin tulee urheiltua vissin enemmän. Ja mikä parasta: voi syödä vaikka kuinka paljon, koska eihän sitä kaikkea ruokaa saa kulutettua.

Vierailija
4/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin väärin lihottaa ensin itsensä ja sitten ei ne kilot lähdekään itsestään. :(

Vierailija
5/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meillä mies laihdutti syömällä rasian liiterin simpukkasuklaata päivässä ja pari muuta ateriaa. Kai siitä sit kuitenkin jäi jotain energiavajetta loppujen lopuksi. Mitään nälkää ei tarvinnut nähdä. Paino jotain 95 että ei ihan järkyttävä läski kuitenkaan.

Vierailija
6/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on saanut miehen kanssa kumpikin nähdä jossain määrin nälkää ihan yhtä paljon, että kateellisena en ole katsonut miehen annoksia kun ovat samaa kokoluokkaa.  Vuodessa minä olen laihtunut 16kg ja mies reilut 10kg.

Vierailija
7/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen kyllä menestykkäästi laihduttanut tuolla miehen metodilla. Ja olen nainen.

Vierailija
8/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan 52 kiloa ja vielä löytyy löysää (olen vain 156 cm), vaikka kuntoilen paljon. Kuinka moni mies joutuu näin alhaisessa painossa vielä laihduttamaan? Itsellä onneksi toimii hyvin kaava: syö samaa kuin ennen, mutta harvemmin. No, tarvittavan energiamäärän hinta on pienikokoiselle alhainen eli ruokaan ei kulu paljon rahaa.

Vierailija
9/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:24"]

Minä en laihdu jos syön useasti päivässä. Varmasti johtuu siitä että silloin syön enemmän leipää ja muutenkin enemmän. Orjallisesti ruokavalion noudattaminenkin saa stressin omaiset tunteet pintaani. Suuri hatun nosto sinulle, ketä siihen pystyt.

itse olen huomannut että laihdun silloin kun nautin urheilusta. Tällöin tulee urheiltua vissin enemmän. Ja mikä parasta: voi syödä vaikka kuinka paljon, koska eihän sitä kaikkea ruokaa saa kulutettua.

[/quote]

Ei laihduttajan kannatakaan syödä montaa kertaa päivässä.

Vierailija
10/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaammalle miehelle laihduttaminen on huomattavasti helpompaa kuin naiselle. Hyvä sinänsä, että kaljamaharöllykät vähenevät maisemasta.

Kuntosalilla käyminen tehoaa mielestäni kroppaan monilla naisillakin.

Vierailija
11/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei kyllä ole suurempi vale kuin että jos liikkuu paljon voi syödä mitä vain.

Vierailija
12/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen kokeillut tuota mallia, että syö useasti pieniä annoksia. Ei toimi, ehei. Minulle vaihtoehto on vain syödä vähän ja harvoin, silloin laihdun.

Mutta jotenkin korpeaa että täällä töissäkin miehet vetelevät ihan törkeitä annoksia ja käyvät ulkona syömässä harva se päivä ja silti laihtuvat. Naiset ovat käytännössä syömättä jos haluavat laihtua :) Ja ei kannata provosoitua.

ap

Vierailija
13/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas kevyt ap on, kun laihduttaminen on niin vaikeaa? Oletko siis kevyempi kuin minä (52 kg)? Syön kolme kertaa päivässä normaalin annoksen ruokaa (en mitään mättökasaa).

Vierailija
14/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:31"]

Itse painan 52 kiloa ja vielä löytyy löysää (olen vain 156 cm), vaikka kuntoilen paljon. Kuinka moni mies joutuu näin alhaisessa painossa vielä laihduttamaan? Itsellä onneksi toimii hyvin kaava: syö samaa kuin ennen, mutta harvemmin. No, tarvittavan energiamäärän hinta on pienikokoiselle alhainen eli ruokaan ei kulu paljon rahaa.

[/quote]

Luuletko tosiaan, että laihduttamalla löysät lähtee???

Vierailija
15/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin läski on löysää ja lihas kiinteää. Mitä luulet, että kuntoilulla haen?

Vierailija
16/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:40"]

No minä olen kokeillut tuota mallia, että syö useasti pieniä annoksia. Ei toimi, ehei. Minulle vaihtoehto on vain syödä vähän ja harvoin, silloin laihdun.

Mutta jotenkin korpeaa että täällä töissäkin miehet vetelevät ihan törkeitä annoksia ja käyvät ulkona syömässä harva se päivä ja silti laihtuvat. Naiset ovat käytännössä syömättä jos haluavat laihtua :) Ja ei kannata provosoitua.

ap

[/quote]

Miksi pitäisi syödä usein?

Vierailija
17/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä miehilläkin on tiukka ruokavalio muuten. Töissä sitä vain on vaikea pitää, jos syö ulkona. Jos peruskulutus on vajaa 3000 kcal/vrk, niin kyllä siihen yksi 800kcal lounas mahtuu, kun muuten on homma kurissa.

Vierailija
18/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:31"]

[/quote]

Kannattaisiko sitten tarkastaa se ruokavalio. Ei siinä kuntoilut yms auta, jos vetää sen einesmaksalaatikon naamaansa. Älä lähde puolustelemaan, jos on löysää kuntoilusta huolimatta...syöt auttamatta väärin. Ei määrä vaan se laatu.

Vierailija
19/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet vetää liikunnat paljon kovempaa, kuin naiset. Polje sitä pyörää kunnolla ja opettele punnertamaan kuin mies tai lopeta uikutus.

Vierailija
20/22 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä Se sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi