Miesystävä puhui todella rumasti lastensa äitistä
Kysyin siis että koskas voisin tavata hänet kun lastenkin kanssa on yli vuosi tunnettu (ja tullaan loistavasti toimeen).
Mies: "MIKSI teidän pitäisi tavata? Sillä naisella ei ole mitään virkaa minun elämässäni, ei mitään asemaa. Olisi saanut jäädä koko ämmä kokematta. Ei se tee muuta kuin etsi virheitä sinusta. Ne muksut nyt vaan sattuu oleman sen kanssa, ja usko pois ei siinä paljoa ole minulta kyselty. En halua olla sen naisen kanssa tekemisissä, JOKA kerta kun näen sen naisen näen sen mikä minun elämässä on vikana. Joten jos minä saan päättää, te ette tapaa ja jos joskus tapaatte niin ymmärrät sitten kyllä mitä tarkoitan"
Olo on hämmentynyt koska he ovat näennäisesti tulleet hyvin toimeen ja varsinkin nainen soittelee, meilailee ja tekstailee miehelleni usein ihan arkisistakin asioista. Mies nyt on muutenkin vähän sellainen että ei vastaile viesteihin ellei ole asiaa, joten en ole ihmetellyt sitä kiroamista mun "Minna" tekstaa taas. Ärsyttää, puhuukohan se mustakin noin? En ymmärrä miksi emme voisi tavata ja olla väleissä.
Kommentit (23)
Vaimo on jättänyt miehen, joten mies tuntee häntä kohtaan edelleen kaunaa? Isäni suhtautui äitiini ihan yhtä kylmästi ja tuntui katkeralta meitä lapsiakin kohtaan. Minä koin tilanteen loukkaavaksi, koska en tietenkään halunnut lapsena, että vanhempani erosivat.
Sinä et vaikuta ihmiseltä, joka on rikkonut miehesi ja hänen eksänsä suhteen, joten en ymmärrä miehesi asennetta. Ilahduttavaa, että pidät hänen lapsistaan. :)
3 vuotta yhdessä? Kun olin ollut noin lyhyen ajan mieheni kanssa yhdessä en ollut edes tavannut hänen vanhempia! Muutenkin, miksi ihmeessä koet että sinun tulisi tavata miehen eksä?? Ei todellakaan kuulu sinulle. Lapset on tietysti ok tavata mutta joku miehen lasten äiti ja sen eksä, miksi ihmeessä?? Vaikutat oudolta.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:02"]
Ihminen, joka on sinut itsensä kanssa ja hyväksynyt menneisyytensä, ei koe tarvetta purkauksille. Hän olisi voinut ilmaista kyllästymisensä exän yhteydenottoihin esim. sanomalla, että tuntuu, että Minna kaivaa tikustakin asiaa ja on koko ajan meihin yhteydessä ja iso osa meidän elämää. Ei tehdä hänestä enää tämän isompaa. Odotetaan ainakin edes vähän aikaa, kun en nyt juuri jaksa sitä showta, mikä tästä kaikesta saattaa tulla.
Fakta voi olla, että Minnassa on runsain mitoin vikaa, mutta se, että syyttää elämänsä epäonnistumisista pelkästään Minnaa ja on noin katkera, kertoo kyllä todella käsittelemättömistä fiiliksistä. Ei lainkaan vaikuta siltä, että olisi ollut jo kolme vuotta hyvässä parisuhteessa.
Yleensä ihminen kykenee tajuamaan, että ilman Minnaa hän ei olisi saanut lapsiaan ja ilman Minnaa hän ei olisi tavannut nykyistä puolisoaan. Kuuluu ihmisen normaaliin psyykeeseen löytää niistä ikävistä asioista se kultareunus. Miksi ihmeessä miehesi ei kykene tällaiseen?
[/quote]
Me ihmiset ollaan niin erilaisia, toisilla menee erosta toipumiseen puoli vuotta ja toiset ei toivu koskaan. Ei kaikki automaattisesti pyri kääntämään vaikeuksia voitoksi, osa rypee ikuisesti huonoissa fiiliksissään niin ankealta kuin se kuulostaakin. Se heille suotakoon.