Miksi jotkut grillaa vielä elokuun lopussakin?
Öö ei ole kesä enää?
Elokuu lasketaan suomessa jo syksyksi. Miksi jotkut grillaa grillillä syksyllä?
Kommentit (69)
Ei ole nyt syksy. Ruokaa voi grillata vaikka jouluna jos haluaa.
On varmaan nälkä. Veikkaisin sen yleiseksi motiiviksi ruuan laittoon.
Aika moni elää tämmöisissä asioissa elämäänsä esimerkiksi sääolosuhteiden eikä pelkän kalenterin perusteella. Voihan sitä hiihtääkin jo lokakuussa tai vielä huhtikuussa, jos vain lunta on. Ei kai se kalenteria katso. Samoin marjat ja hedelmät poimittava silloin, kun ne kypsyy, uimassa on kiva käydä hyvällä kelillä jne. Mikä ongelma tässä on?
Elämä on ihmeellistä. Kaikenlaista tapahtuu.
Ymmärsin että joissakin paikoissa ihmisillä avautuu keväällä jo grillikausi ja viettävät vielä syksyllä päättäjäiset. Oli minulle uusi asia joskus. Se on sitten eri asia onko grillattu ruoka miten terveellistä niin pitkänä aikana, vaikkei he kai joka päivä. Kaupassa on tavisruokakin aika epäterveellistä jos nakkia, eikä muuta myydä.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan nälkä. Veikkaisin sen yleiseksi motiiviksi ruuan laittoon.
Joo, ei hirveästi tule grillattua eikä laitettua ruokaa, jos ei ole nälkä
Miksi jotkut pitää joulukoristeita vielä joulupäivän jälkeen? Sitä en ole koskaan ymmärtänyt. Kuinka vinksahtanut voikaan olla.
Häh, elokuuhan on vielä kesäkuukausi Suomessakin? Ja miksi grillaus olisi rajoitettu vain kahdelle kuukaudelle vuodessa, sinäkö sen päätät? Kysytkö keväällä, miksi osa grillaa toukokuussa kun ei ole vielä kesä? Silloin grillataan kun on kelejä, ei niinkään kalenterin mukaan.
Mitä Ap:n kaltaiset ihmiset saavat luokittelusta (elokuu ei muka ole enää kesää) ja motkotuksesta (miten niin joku grillaa. . .)?
Miksi tällaista kysytään? Eikö voisi vain antaa toisten tehdä ruokaa just haluamallaan tavalla, vaikka sitten grillaisivat jouluaaton aattona tai leipoisivat pipareita vappuna?
Aina on hyvä ilma grillata. Talvellakin lumitöiden välissä voi haukata lämmintä hiukopalaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut pitää joulukoristeita vielä joulupäivän jälkeen? Sitä en ole koskaan ymmärtänyt. Kuinka vinksahtanut voikaan olla.
Minulla on muutama erikoisempi joulukoriste läpi vuoden kotia koristamassa ja pääsiäisnoita keittiötä vartioimassa aina ja ihan tarkoituksella:) Se on katsos sitä sisustamista sillä mistä itse tykkää.
Öö, ulkona on 20 astetta lämmintä.
Taitaa tämä Ap olla Hissun Kesämiehen sisko tai rouva. Elokuussa ei saa tehdä sitä, elokuussa ei saa tehdä tätä, elokuu ei ole kesää. Kylmä totuus Ap:lle: elokuu on ollut ja tulee olemaan aina kesään luettava kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin että joissakin paikoissa ihmisillä avautuu keväällä jo grillikausi ja viettävät vielä syksyllä päättäjäiset. Oli minulle uusi asia joskus. Se on sitten eri asia onko grillattu ruoka miten terveellistä niin pitkänä aikana, vaikkei he kai joka päivä. Kaupassa on tavisruokakin aika epäterveellistä jos nakkia, eikä muuta myydä.
Mikä grillatusta ruoasta tekee sen epäterveellisempää kuin paistettu tai uunitettu ruoka? !
Raakkukausi on juuri nyt parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut kyselee tyhmiä?
AP haaveilee grilliruoasta nälissään 🤣😂
Me grillataan myös kinkku, tulee maailman paras kinkku keraamisessa grillissä. Kinkku kiedotaan tiukasti kaksinkertaiseen folioon, laitetaan lämpömittari sisään ja eikun grilliin....eikä haise koko kämppä kinkulle kun terassilla grilli tekee homman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut kyselee tyhmiä?
AP haaveilee grilliruoasta nälissään 🤣😂
Vegaani, jolla on hirvittävä lihanhimo?
Minä grillaan talvellakin.