Raskaus
Olen pelännyt että olisin raskaana. Olemme olleet poikaystäväni kanssa yhdynnässä monta kertaa ja käytämme yleensä ehkäisynä (melkein aina) keskeytettyä yhdyntää. Ensimmäisen kerran epäilin pari kk sitten, tein testin ja näytti negatiivista. Menkat tuli ajallaan. Siittä seuraavat menkat tulivat n. viikon aikasessa ja olivat hieman oudot (runsaat alussa, loppu niukkaa ja pidempään kestävät kivut). Nänneihin alkoi sattumaan n. Viikko sitten ovulaation aikaan ja olivat välillä todella lämpimät. Alavatsaan on sattunut. Nyt nänneistä katosi kipu yht'äkkiä. Oloni on ollut/on huono ja olen oksentanut kerran. Toisaalta haluan lapsen vaikka nyt heti, mutta pelkään raskautta, koska nyt en ole sellaisessa elämän tilanteessa että voisin pitää lapsen. Voiko nämä raskausoireet johtua siittä että pelkään, mutta samalla jotenkin toivon raskautta? Vai mahdollisesti olisinko raskaana? Kokemuksia löytyykö tai edes lähes samanlaisia? Tiedän että ehkäisy keinomme ei ole parhaimmasta päästä... Kiitos etukäteen avusta! (Tiedän että olen nuori, mutta pidän lapsista todella paljon:)