Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita päivitys, jota et koskaan julkaisisi FB:ssa

Vierailija
12.06.2014 |

^

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pahoinpitely saatiin menemään sovittelun kautta, koska itse halusin. Rankkaa oli, toista kertaa ei tule.

Vierailija
42/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli paksuna mut sain painostettua sen aborttiin. Kuka lähtee baariin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh mitkä perseet eilen ja nyt sen kyllä huomaa...Kukaa sattunu näkee mun puhelinta, jäi ehkä Jorelle taisit Onnelaa??

Vierailija
44/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan niin tuota miestä <3 En millään malttaisi mennä huomenna sinne mökille perheen luokse :( Nyt on jo ikävä...

Vierailija
45/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa mentiin vihdoin kihloihin! Häitä ei kuitenkaan oo tulossa sillä nää sormukset riittää rakkauden merkiksi:)♥

Vierailija
46/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kaikki idoootit ihmiset...te kaikki!

Vierailija
47/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin paskalla ja kauhee ripuli.

Vierailija
48/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa vittu niitten positiivisuus haasteidenne kanssa ja muiden arkipäivän haasteiden. Ketään ei kuitenkaan OIKEASTI kiinnosta ne kahvikupilliset auringon paisteessa, tai ah, niin ihana juoksulenkki sateessa. <3

Vierailija
49/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas raskaana! Voi kun vihdoin tulisi tyttö kun noita poikia on jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
50/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa miellyttävää olla viikon työmatkalla, kun kuulee puhelimessa, että mies on kotona juonut taas joka päivä. Ei mitään pikku hiprakoita vaan ihan ronskeja kaatokännejä. Vuoroin sössötti ja vuoroin räyhäsi, kun äsken soitin. Pakko ottaa taas unilääke, jotta pystyn stressiltäni nukkumaan. Toivottavasti en ole enää aamupalaverissa tokkurainen. Vieläköhän jaksaisi kerran kuunnella sen idiootin katteettomia lupauksia raitistumisesta vai olisiko aika nostaa kytkintä?

Vierailija
51/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan Conchitaa

Vierailija
52/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää laittako mulle niitä haasteita, mua ei kiinnosta arkikuva- tai positiivisuushaaste. Älyvapaata pelleilyä.

Vierailija
53/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu että välillä vituttaa noi kakarat! En ehdi edes paskalla käymään ku jo joku rääkyy maitoo tai ruokaa!

Vierailija
54/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava toi seiskan tähtityttö, oonhan ite missi!

Vierailija
55/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa, että on tapahtunut jotain ihan tosi tosi tosi kamalaa ja järkyttävää, josta en kuitenkaan aio kertoa sen enempää. Että siinähän sitten mietitte, mitä on käynyt. Nii.

Vierailija
56/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas äsken komea pieru.

Vierailija
57/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa ihan perkeleesti.

Vierailija
58/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu että mä inhoan noita teidän tekopyhiä päivityksiänne. Sinäkin yksi kaappijuoppo-"mä olen niin masentunut mutta elämä on niin ihanaa!"-äiti: olen sun exän kanssa samaa mieltä siinä ettei sulle todellakaan saisi lapsia antaa ilman ulkopuolista valvojaa. Ja milläköhän vitulla sä kuvittelet jaksavasi niitä uuden miesystävän kolmea lasta kun et jaksa edes omiasi?

Ja sinä idiootti jolle yhdyssanat ovat vaikeita; älä kirjoita mitään. Voit myös lopettaa niitten Kaija Koo-linkkien laittamisen. Ja ihan vaan vinkkinä: kuusi nelikymppistä rupsahtanutta akkaa ei todellakaan voi kutsua itseään "tytöiksi, sydän sydän". 

Mua ei myöskään kiinnosta lukea teidän huomiohuorien "oi ei, taas!!" -päivityksiä. Jos et voi kirjoittaa mikä nyt kauhistuttaa, et sitten vaan kirjoita mitään siitä asiasta.

Ja ne helvetin enkelikuvat ja -sitaatit. Oksennus. Puhumattakaan sinusta jolla on lapsen tai lemmikin kuva profiilikuvana -> tuplaoksennus. Kesävarpaat missä tahansa kuvassa -> triplaoksennus, luuletko oikeasti olevasi jotenkin uniikki?

Ja voi hyvä luoja sentään, etkö sä yksi jo voisi laittaa niitä viittä ylintä nappia paidastasi kiinni?! Olet 46-vuotias, ja kyllä kaikki jo tietää sun olevan melkoinen töpseli-Tuija ja perso ihan kenen tahansa kaksilahkeisen ihasteluille kun sun riippuvat maitorauhaset on kerrankin pulleiksi puristuneina (kiitos Halpa-Hallin rintsikoiden ja yrityksesi laittaa kyynärpäät yhteen) ja tursuilevat kaula-aukosta ulos. Vain ja ainoastaan säälittävää eikä tippaakaan kadehdittavaa. 

Ugh. Olen puhunut.

Vierailija
59/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli poistaa osa teistä tekopyhistä apinoista kavereista, mutta sosiaaliset velvoitteet estää sen (joudun näkemään teitä joka tapauksessa ja ois hemmetin kiusallista.) Olen kuitenkin estänyt teidät joten toivottavasti ymmärrätte yskän. Ei tarvi puhua paskaa selän takana ja livenä esittää niiin mukavaa, lapsellista. Kaikille muille tiedoksi että piristätte elämääni todella paljon :)

Vierailija
60/73 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan panna poliisin kanssa, mistä niitä löytää?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän