Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita päivitys, jota et koskaan julkaisisi FB:ssa

Vierailija
12.06.2014 |

^

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 5 poks! <3

Vierailija
2/73 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha, ihmiset ajattelee näin että jos siitä kertoo etukäteen niin silloin ei toteuta. Ei pidä aina paikkaansa. Haluan lähteä mieheni ja muiden ystävieni luokse kauas, kaikki valmiina. Tämän kun voisin kirjoittaa fb:n kaikkien nähtäväksi,siellähän ei puhuta mistään muista kuin positiivisista asioista. Suunnitelmat hyvät, aikaisemmin joskus teininä epäonnistuin lääkkeillä, nyt aikas varma. Hyvää jatkoa kaikille ja päivä kerrallaan, nauttikaa elämän pienistäkin hetkistä, huomenna voi olla jo liian myöhäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että vaikka mulla on ihana mies, jota rakastan ja jonka kanssa on hyvä olla, näen seksiunia kaikista muista miehistä paitsi hänestä?

Vierailija
5/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapet mummolassa ja mies töissä. Olisi kerrankin vapaailta, muttei ketään kenen kanssa tehdä mitään. Makaan siis sohvalla, syön kerrosateriaa ja surffaan av:lla. Tässä jotenkin kiteytyy mun yksinäisyys. Ei ole KETÄÄN, ketä pyytää kahville, baariin tai vaikka lenkille nyt kun kerrankin pääsisi. 

(En tosin edes ole facessa, koska ei ole oman miehen ja miehen sisarusten lisäksi ketään ketä pyytäisin kaveriksi)

Vierailija
6/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:54"]Haluan panna poliisin kanssa, mistä niitä löytää?!?
[/quote]

Mä kans, miten helvetissä sellaisen tapaa?
[/quote]
Onko Helsingissä vielä hamlet niminen baari? Ennen ne kävi siellä.

Vierailija
7/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
8/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taivaallinen suihinotto naapurin yh-äidiltä!

Vierailija
9/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun huomiohuorat. Ketään ei kiinnosta teidän "täydellinen" elämä.

Vierailija
10/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pomoni on paskantärkeä inisijä.

Vierailija
11/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli äsken pikkase pissaa housuun kun yskäsin kovaa! En oo tehny tänään mitään, stalkkasin exää fbssä ja ostin vääränkokoset rintsikat nyt vituttaa!

Vierailija
12/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:21"]^[/quote]

2

Vierailija
13/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija
14/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, seksiä! Jo sitä onkin panettanut monta päivää. Miehet muka aina aktiivisempia, pah.

Vierailija
15/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin tänään monen vuoden suhteesta. Olo tuntuu hyvin oudolta ja yksin lapsen kanssa asuminen pelottaa. Ei muuten mutta rahallisesti ja tietysti on outoa nukkua yksin.Rahallisesti tulee olemaan tiukka joulu. En tiedä millä ostan loput joululahjat. Lapselle olen jo ostanut.

Tiedän että tämä oli oikea päätös, mutta loppuelämän yksinäisyys pelottaa...

Vierailija
16/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ihana mies jota deittailen, miks sun piti just nyt kertoo, että oot muuttamassa 200km päähän!!! Mä oikeesti pidin susta ja olen edelleenkin ihastunut!

Vierailija
17/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mulla ihana avomies. :) Meillä olisi ollut yhteinen vapaapäivä, ja tarkoitus ostella herkkuruokia huomista varten ym., mutta mies päätti lähteä aamulla suoraan yövuoron jälkeen juomaan... Lähti keskustaan kuulemma "etsimään joululahjaa" mulle, mutta kännissähän se sieltä reissultansa äsken kömpi kotiin ja meni nukkumaan/ sammui. Sitten se herää joskus aamuyöstä ja alkaa pelaamaan pleikkaa ja lauantaipäivä meneekin taas sitten kivasti nukkuessa.

Vierailija
18/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies just haukku mut huoraks kavereittensa edessä ja pisti mut pyytää anteeks sitä..Mut on se niin ihana niin pyysin anteeks ja kun rakastan kuitenkin niin paljon <3

Vierailija
19/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti kun vois pitää viikon loman tästä aviovaimon ja äidin roolista. Olisin niin yössä ja panisin kaikkee mikä liikkuu.

Vierailija
20/73 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, että vihaan suurinta osaa mun työkavereista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä