Kirjoita päivitys, jota et koskaan julkaisisi FB:ssa
Kommentit (73)
Ja perustelut vielä: en laittaisi ikinä tuollaista päivitystä, koska mm. miehen sisarukset on kavereitani fb:ssa, ja muutenkin sitä haluaa pitää yllä kulissia onnellisesta parisuhteesta, vaikka totuus olisikin toinen... :/ t. 52
Jaahas, mulla alkoi menkat. Mitähän rättejä sitä kävisi ostamassa tällä kertaa? Ai niin, mulla on nyt maha tosi kipeä! Noh, burana auttaa!
Voinko vetää johtopäätökset, että olen hankala ihminen ja idiootti, koska mulla on näemme verkostona vaan puoli-idiootteja näistä päivityksistä päätellen. Tekis mieli poistaa kavereista yli puolet mutta en jaksa sitä herneiden imemisen kohinaa!
Oho, voitin just 7000e nettipelistä! Tulispa jo maanantai, pääsis shoppaileen :)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 20:40"]
Jaahas, mulla alkoi menkat. Mitähän rättejä sitä kävisi ostamassa tällä kertaa? Ai niin, mulla on nyt maha tosi kipeä! Noh, burana auttaa!
[/quote]
Kuule! Meinasin just, että oikeasti laittaisin tällä hetkellä, että sellaset menkkakivut, että tekis mieli kaapia kohtu ulos!
Hei, kaikki! Tänään liityin viimein Facebookiin.
Hei sinä joka olet ottanut itsestäsi noin 100 selfietä ja lisää näyttää tulevan! Lopeta! Et ole minkään näköinen.
Voi pimpula mitä porukkaa munkin facessa. Hanna piilokehuu p*skapalkkasta työtään, johon pääsee juurikin tuollainen kouluttamaton siipeilijä. Liina menee taas salille pintaliitäjä kavereidensa kanssa ja päivittää joka f*cking perseen puristuksensa. Sanna kokannu taas jotain p*skaa, pennut oman onnensa nojassa ja ukkosa pettää minkä kerkee. Ja entäs minä? Mitä v*ttua se teille kuuluu??
X, olet säälittävä. Käytät masennusta selityksenä aina silloin kun saat tarpeeksesi taas yhdestä työpaikasta. Aikuinen ihminen, mutta käyttäydyt edelleen kuin 15-vuotias. Lopeta ne huomionhakupäivitykset, ketään ei kiinnosta.
Rakastan äitiyttä, mutta en tiennyt että tämä jäisi mun harteille kaikki. Täytyyhän nyt miehen saada harrastaa, muuten sillä kuulemma leviää pää. Jumalauta.
Olen aivan hukassa elämäni kanssa. Opiskelemani ala on alkanut tuntua siltä, ettei ehkä kuitenkaan ole mun juttu. Pelottaa myös, etten tule työllistymään. Olen välillä yksinäinen, kaipaisin jotakuta rinnalleni. Käytän alkoholia liikaa, mokailen ja herään ihan väärien tyyppien vierestä. Onneksi lähden kohta ulkomaille, olen jo tosissani miettinyt jääväni sinne pysyvästi, jos vaan löydän jotain työtä.
Marko mä inhoon sua. Myös sun vanhemmat alkaa vituttaa. Oot narsisti paska, jonka sun avopuoliso kyllä tulee vielä huomaamaan. Luojan kiitos mulla on ihana mies!
Sinä äiti, joka kolmatta viikonloppua putkeen käyt ryyppäämässä, et huolehdi lapsistasi ja istut päivät tietokoneella - miksi? Etkö ajattele yhtään minkälaisen lapsuuden tarjoat lapsillesi ja minkälaisia heistä kasvatat?
Mitäkö minulle kuuluu? Taas menkat alkoi.. onhan tässä vasta vuosi yritetty meillekin omaa lasta. Ei ole ketään kelle puhua lapsettomuudesta. Pelottaa.. jäänkö sittenkin lapsettomaksi vaikka rakkauden täyteinen syli odottaisi..
Vittu mitä kavereita mulla on fb-kavereina. Katkera yh-äiti valittaa taas, että kaikki on huonosti. Ei ole rahaa, ei ole aikaa. biletys kyllä onnistuu joka vkl. plää plää plää. .Toinen kaveri kiillottaa sädekehäänsä minkä ehtii. Kierrätysasiat jaetaan aina. Samoin leivontasessiot, jossa ylihienot kakut on väännetty kuin kondiittorin tekeminä. Miehesi päivittää rakkauttaan sinun sivuillesi (mutta kas vain flirttailee minulle?)
Sain just 100 000 euron perinnön. Mitähän sillä tekis?
Tänään oli ihana päivä! Kävin ihanan miehen kanssa lounaalla ja en voi olla ajattelematta häntä. Haluaisin jo ottaa häneen yhteyttä ja nähdä uudelleen mahdollisimman pian. Harmi vaan, että ollaan työkavereita ja miehellä on tyttöystävä. Noh, maanantaina taas nähdään.
Vituttaa kun te kaikki olette niin olevinaan ystävää kun jossain ohimennen nähdään, mutta täällä ette reagoi mihinkään minun juttuuni. Toisistanne kyllä tykkäätte joka käänteessä :( Mikä pitää minut teidän kaverilistalla roikkumassa, kun ette voi koskaan sanoa minulle yhtään mitään?
Suomi ei ole EU:hun ja euroon liittymisen jälkeen itsenäinen. Miksi Linnan juhlista ym jaksatte postata?
Kylläpä pillua taas kutittaaki. Perkeleen hiiva.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:37"]Ihanaa mentiin vihdoin kihloihin! Häitä ei kuitenkaan oo tulossa sillä nää sormukset riittää rakkauden merkiksi:)♥
[/quote]
Ette ole kihloissa jos ette ole menossa naimisiin. Kihlaus on lupaus avioliitosta.