Kirjoita päivitys, jota et koskaan julkaisisi FB:ssa
Kommentit (73)
Hei sinä urheileva ystäväni. Ketään ei todellakaan kiinnosta, että kävit lenkillä, pumpissa, spinningissä, crossfitissä, joogassa tai missä helvetin jumpissa käytkään. Myöskään kenenkään lasten harrastukset eivät kiinnosta ketään.
Alotin just uudestaan polttaan tupakkaa vuoden tauon jälkeen ja by the way sairausloma jatkuu vuodella. Ai jaa miksikö olen sairaslomalla, no ku pää sekos. Oon ollu vuodeosastolla monta kertaa ja lääkkeitä syön niin paljon, että nukkuisn vaan koko päivän.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:54"]Haluan panna poliisin kanssa, mistä niitä löytää?!?
[/quote]
Mä kans, miten helvetissä sellaisen tapaa?
[/quote]
Niinpä! Helvetti sentään. Vaikeeta on.
Miten tyhmiä pitää olla ihmisten jotka kuvittelee tietävänsä mitä kaikki muut ajattelee?
Jos sä et tykkää mun päivityksistä ole hyvä ja poista mut. Kukaan ei pakota näitä lukemaan, mutta älä kuvittele, että vain kun sä katkerana siellä vahtaat elämäänsä tyytyväisten ihmisten päivityksiä ja niistä ärsyynnyt, niin se ei tarkoita etteikö muut niistä voisi oikeasti pitää. Sinä et ole kaikki etkä jumala. Sulla ei ole kristallipalloa, jolla näät toisten pään sisään, joten puhu vain omasta puolestasi.
Ja joo se tiedetään, että kaikki mahdollinen sua ärsyttää täällä fb:ssä ja itse oot tosi cool kun et koskaan päivitä mitään, joten jospa tekisit itsellesi ja meille muille palveluksen ja lähtisit kokonaan pois!
Morjesta moi. Mua ei edes ärsytä enää haasteet, ":) Parasta seuraa ja ihana ilta<3" + kuva -päivitykset, ei valitukset siitä kuin kukaan lääkäri ei löydä sinusta mitään vikaa siellä "perkeleen arvauskeskuksessa", ei mukavaatimattomat "No tuli tänään sitten puolivahngossa tuo tohtorin tutkinto plakkariin. Jos lasi viiniä sen kunniaksi."-päivitykset, ei vauvakuvat, ei tiettyyn eläinlajiin hurahtaneitten päivitykset siitä aiheesta - ei niin mikään.
Meillä kaikilla on kai omat ongelmanne ja tapamme kilpailla kuitenkin joko siitä kellä menee parhaiten tai jos vähän huonommin menee niin sitten vaan kisailla empatiasta tai/ja säälistä. Ja tämähän on hyvä kanava luoda kuvaa näistä ja meistä.
Mua ei kiinnosta Facebook muuten kuin asioiden organisoimisen ja tiedottamisen takia, mutta olkaa te täällä jos tuntuu tärkeältä jakaa aamupalan sisältö. Elän elämää muita reittejä pitkin, joten anteeksi kun en tykkää teidän kaikista tiloista/kuvista. Mielestäni tämä on vaan uskomatonta aikuisten ihmisten leikkiä, jolle nauramme luultavasti muutaman tai viimeistään kymmenen vuoden päästä yhtä paljon kuin housujen polvissa roikottamis -muodille aikanaan.
Tulipas vietettyä hauskat ja tuottoisat 3,5h vauva-palstalla♥
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 00:12"]Morjesta moi. Mua ei edes ärsytä enää haasteet, ":) Parasta seuraa ja ihana ilta<3" + kuva -päivitykset, ei valitukset siitä kuin kukaan lääkäri ei löydä sinusta mitään vikaa siellä "perkeleen arvauskeskuksessa", ei mukavaatimattomat "No tuli tänään sitten puolivahngossa tuo tohtorin tutkinto plakkariin. Jos lasi viiniä sen kunniaksi."-päivitykset, ei vauvakuvat, ei tiettyyn eläinlajiin hurahtaneitten päivitykset siitä aiheesta - ei niin mikään.
Meillä kaikilla on kai omat ongelmanne ja tapamme kilpailla kuitenkin joko siitä kellä menee parhaiten tai jos vähän huonommin menee niin sitten vaan kisailla empatiasta tai/ja säälistä. Ja tämähän on hyvä kanava luoda kuvaa näistä ja meistä.
Mua ei kiinnosta Facebook muuten kuin asioiden organisoimisen ja tiedottamisen takia, mutta olkaa te täällä jos tuntuu tärkeältä jakaa aamupalan sisältö. Elän elämää muita reittejä pitkin, joten anteeksi kun en tykkää teidän kaikista tiloista/kuvista. Mielestäni tämä on vaan uskomatonta aikuisten ihmisten leikkiä, jolle nauramme luultavasti muutaman tai viimeistään kymmenen vuoden päästä yhtä paljon kuin housujen polvissa roikottamis -muodille aikanaan.
[/quote]
Senkun elät elämää niinkuin haluat. Se ei tee susta yhtään sen parempaa ihmistä vaikka kuinka boikotoisit facebookkia. Sori vain, tervetuloa nykyaikaan... Tee niinkuin parhaaksi näet, äläkä koko ajan vertaa itseäsi muihin! Kaikki toi kilpailuasetelma on vain sun omassa päässä. Mä luulen että olisit paljon onnellisempi, jos vain keskittyisit oman elämän hyviin asioihin, etkä koko ajan vertailisi muiden aamupaloja tai lomakuvia omiisi. Sä oot yksin siellä kilpailemassa. Muut elää täysillä elämää eteenpäin ja nauttii ja antaa sen näkyä. Sä vahtaat sivuja että kenellä on nyt parempaa kuin mulla, voi apua!
Kumman luulet olevan onnellisempi oikeasti?
Yhdelle tyypille sanoisin jos kehtaisin: yritä edes niiden yhdyssanojen kanssa! Jumalauta se on iltapala tai huoltoasema! Ei grilli makkara vapaa päivänä, eikä muutto kuorma tai puna pukuinen huolto mies. Jos et osaa alkeellisintakaan kielioppia, ole HILJAA!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 00:12"]Morjesta moi. Mua ei edes ärsytä enää haasteet, ":) Parasta seuraa ja ihana ilta<3" + kuva -päivitykset, ei valitukset siitä kuin kukaan lääkäri ei löydä sinusta mitään vikaa siellä "perkeleen arvauskeskuksessa", ei mukavaatimattomat "No tuli tänään sitten puolivahngossa tuo tohtorin tutkinto plakkariin. Jos lasi viiniä sen kunniaksi."-päivitykset, ei vauvakuvat, ei tiettyyn eläinlajiin hurahtaneitten päivitykset siitä aiheesta - ei niin mikään.
[/quote]
Senkun elät elämää niinkuin haluat. Se ei tee susta yhtään sen parempaa ihmistä vaikka kuinka boikotoisit facebookkia. Sori vain, tervetuloa nykyaikaan... Tee niinkuin parhaaksi näet, äläkä koko ajan vertaa itseäsi muihin! Kaikki toi kilpailuasetelma on vain sun omassa päässä. Mä luulen että olisit paljon onnellisempi, jos vain keskittyisit oman elämän hyviin asioihin, etkä koko ajan vertailisi muiden aamupaloja tai lomakuvia omiisi. Sä oot yksin siellä kilpailemassa. Muut elää täysillä elämää eteenpäin ja nauttii ja antaa sen näkyä. Sä vahtaat sivuja että kenellä on nyt parempaa kuin mulla, voi apua!
Kumman luulet olevan onnellisempi oikeasti?
[/quote]
Kun mulla ei ole mitään kuvia siellä! :D Eikä oikein päivityksiäkään. Monestakin syystä. Täällä kaikki nurisee arkikuvahaasteista ja muusta, mä kattelen ne ja en vaan jaksa jakaa mun keskinkertasen elämäni asioita kellekään kun vietän ne muualla kuin siellä Facebookissa. Käyn välillä ja ihmettelen ilmiöitä. Oisko se OK? :) En sanonut kuitenkaan et olis ollenkaan huonoa olla ajanhermoillakaan siinä mielessä, että joka hetken sinne someen päivittää. Välillä vaan tuntuu hullulta kun näperrellään sopivaa värimaisemaa ruoka-annoksesta Facebookiin samalla kun mä esimerkiksi syön sitä ruokaa, maistelen ja haistelen ja kattelen auringonlaskua - joka on muuten aika magee ihan livenäkin. :) terkuin 28
Surullinen :( ja sitten kun joku kysyy, että mikä on niin vastataan ettei halua asiasta puhua/ ei kuulu sulle/ en mä viitti täällä sanoo. Kuitenkin kokee sitten tarpeelliseksi tuoda esille tunnetilan kaikille vaikka itse asiaa ei haluakaan jakaa kaikkien kanssa. Jotain huomiota kuitenkin saatava.
Eikä siinä mitään, ei sitä kaikkea tosiaan tarvitse jakaa, mutta oikeasti jättäisi sitten ne nyyh nyyh olen surullinen/vituttaa/ oon niin happy postaukset IRL niille joille oikeasti haluaa asian jakaa. Ja saa sitä toki tunnetilojaan julkaista, mutta jos nyt sitten kuitenkin vähemmällä salamyhkäisyyden verholla.
Juu yhdyn tohon aiempaan lekuriin, mutta mieletön(kaikessa mielessä) tää vauva- palsta, hih.
Hei sinä ikiteini 30vee, sun nuoruus meni jo kun sä seurustelit :(. Ei susta tuu enää mikään nuori vaikka uusia parikymppisiä ystäviä on ja kesämekon helma on vesiraja :/. Olen ystäväsi ja huolissani sinusta, ryhdistäydy nainen!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:54"]Haluan panna poliisin kanssa, mistä niitä löytää?!?
[/quote]
Mä kans, miten helvetissä sellaisen tapaa?