Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheet, muistattehan, että..

Vierailija
12.06.2014 |

Kun matkustatte kesällä ympäri Suomea, ja yövytte hotellessa olette kaikista ei-toivotuimpia asiakkaita. "Onjäks tääl lapselle leikkinurkkausta?" "Miks ravintolan listalla ei oo meidän Petteri lempiruokia?" Miks toi lisävuode on noin huono?" Lapsiperheet ovat aina asenteella minäminäminäMINÄ. Tänään eräs äiti pyysi hankkimaan leluja lapselleen huoneeseen, kun omat olivat jääneet kotiin.

PS. Kerroshoito inhoaa teitä eniten, olette kuulemma hyvin sottaista porukkaa.

t. Erään hotellin respa

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:43"]Mulle on ihan sama, mitä jonkun hotellin respa tai kerroshoitaja musta ajattelee.

[/quote]

Tämä varmaankin selittää lapsiperheiden tavattoman huonon käytöksen. Normaali ihminen kyllä välittää muista ja koettaa olla aiheuttamatta tousille haittaa. Olen kyllä huomannut vanhempien olevan tavattoman narsistisia ja itsekeskeisiä lapsettomiin pariakuntiin verrattuna. Olen siis horeca-alalla.

[/quote]

Kysytkö sä aina pariskunnan tavatessasi, että kait te olette lapsettomia? Ettet vaan vahingossakaan erehdy pitämään lapsettomina sellaista pariskuntaa, jolla on vaan lapset sillä kertaa hoidossa?

Tän palstan velat kyllä jaksaa aina vaan naurattaa yhtä paljon.

[/quote]

Totta kai kysyn, jos en muista merkeistä (rumuus, lihavuus, Kalevalan lapsikoru kaulassa, lasten kuvat lompakossa) sitä kykene päättelemään. Ja jos saan kuulla, että pariskunnalla on lapsia, väännän heti naaman norsunvitulle, koska sellaisia narsisteja en halua palvella. En ymmärrä, miksei palvelualalle hakeutunut saa itse valita asiakkaitaan - kauhea vääryys.

Vierailija
22/29 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin pyysimme huoneeseemme pottaa lisäpalveluna. Olen pahoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you sister. Jumaliste ärsyttää nöyristellä ja hymyillä kun mamman nico-jannica saa kymmenennen itkupotkukohtauksen. Onneks oon niin nuori että taidan vaihtaa pois asiakaspalvelusta tämän vuoden jälkeen.

Vierailija
24/29 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 17:24"]

I feel you sister. Jumaliste ärsyttää nöyristellä ja hymyillä kun mamman nico-jannica saa kymmenennen itkupotkukohtauksen. Onneks oon niin nuori että taidan vaihtaa pois asiakaspalvelusta tämän vuoden jälkeen.

[/quote]

Ehkä parasta niin. Ehkä voit kokeilla sitten uudestaan, kun järkeä on tullut päähän hieman lisää.

Vierailija
25/29 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama mitä palvelun tuottaja meistä ajattelee, kunhan palvelu pelaa. Äänestän jaloillani eli jos saan huonoa palvelua tai kohtelu ei miellytä,  valitsen toisen majoituksen/ravintolan tms. seuraavalla kerralla, enkä suosittele paikkaa tuttavilleni. 

Sama pätee jos paikka on epäsiisti tai kulahtanut, toista kertaa emme mene vaikka palvelu olisi kuinka hyvää ja asiallista.

Vierailija
26/29 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Respa, kerroshoitajat ei vihaa lapsiperheitä mutta respan juoksutusta kyllä. Jos soitat kerroshoitajalle ensin, että hei viekää huoneeseen 123 potta ja sitten hetken päästä soitat, että sori, katsoit väärin, se potta sittenkin huoneeseen 321 ja tämän jälkeen kerroshoitajan palattua jo takaisin kiireisiin homminnsa pyydät huoneeseen 321 lastensängyn ja kohta ilmoitatkin että sori, se pitikin olla tavallinen lisävuode... Ja kaikki tämä hässäkkä ennen kuin perhettä edes on näkynyt hotellilla eli ihan vaan respan ammattitaidotonta sähläystä. Ja samaan aikaan kerroshoitajien pitäisi siivota todella tiukalla aikataululla huoneita eikä esimerkiksi etsiä vauvansänkyjä ja kuljetella niitä sinne tänne mahdollisesti vielä turhaan.

Hieno homma että sitten vielä lapsiperheen ilmestyessä jaksat heille muistuttaa eleilläsi ja ilmeilläsi, miten hirveästi heistä SINULLE oli vaivaa. Ihan jouduit monta puhelua soittamaan :)

Vierailija
27/29 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 17:33"]Respa, kerroshoitajat ei vihaa lapsiperheitä mutta respan juoksutusta kyllä. Jos soitat kerroshoitajalle ensin, että hei viekää huoneeseen 123 potta ja sitten hetken päästä soitat, että sori, katsoit väärin, se potta sittenkin huoneeseen 321 ja tämän jälkeen kerroshoitajan palattua jo takaisin kiireisiin homminnsa pyydät huoneeseen 321 lastensängyn ja kohta ilmoitatkin että sori, se pitikin olla tavallinen lisävuode... Ja kaikki tämä hässäkkä ennen kuin perhettä edes on näkynyt hotellilla eli ihan vaan respan ammattitaidotonta sähläystä. Ja samaan aikaan kerroshoitajien pitäisi siivota todella tiukalla aikataululla huoneita eikä esimerkiksi etsiä vauvansänkyjä ja kuljetella niitä sinne tänne mahdollisesti vielä turhaan.

Hieno homma että sitten vielä lapsiperheen ilmestyessä jaksat heille muistuttaa eleilläsi ja ilmeilläsi, miten hirveästi heistä SINULLE oli vaivaa. Ihan jouduit monta puhelua soittamaan :)

[/quote]

Kuule, olen tehnyt myös kerroshoidon hommia ennen respaan siirtymistä

t. Respa

Vierailija
28/29 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten kirjoitit "Kerroshoito inhoaa teitä eniten, olette KUULEMMA hyvin sottaisia."

Jos olet oikeasti ollut kerroshoidossa, tiedät että ei lapsiperheiden sotku ole sen kummempaa kuin muidenkaan, mutta tietysti pyykkiä ja roskaa tulee enemmän jos kahden hengen sijasta huoneessa asui neljä tai jopa viisi ihmistä. Eli siinä mielessä kurjaa kerroshoitajalle, jos on paljon lapsiperheehuoneita, kun ei niitä huomioida työn mitoituksessa ja aikaa silti menee enemmän. Mutta se tuskin on niiden matkalla olevien lapsiperheiden syy, vai mitä?

Vierailija
29/29 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:59"]

Lol kaikki syyttää respaa siitä että ei tykkää lapsiperheistä. Pitäisköhän niiden lapsiperheiden miettiä vaativatko vähän liikaa tai naurettavia juttuja :D itse olen kaupassa töissä ja kyllä osaa jotkut olla tyhmiä vanhempia. Vaikka kuulut lapsiperheeseen niin maalaisjärkeä saa käyttää. Et ole jumala! 

[/quote]

Sä taidat olla tuon "et ole jumala" -lausahduksen perusteella se yksi tyyppi, joka käyttää kaikki mahdolliset tilaisuudet valittaa lapsiperheistä.

Miksi mun muuten pitäisi jonkun toisen perheen edesottamusten perusteella jotenkin hävetä sitä, että olen lapsiperheellinen? En käsitä.

[/quote]

minäkin olen lapsiperheellinen enkä pidä yleistämisestä. Sen takia sanoinkin että jotkut ovat tyhmiä eivät kaikki. Osa vaan käyttävät hyväkseen sitä että ovat osa lapsiperhettä ja saa sillä tiettyjä vapauksia käyttäytyä. Vaikka näin ei omasta mielestäni ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi