Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhein kampaamokokemus, onko niitä?

Vierailija
12.06.2014 |

Itselläni hiukset pilattu useasti. Viimeisimpänä mokauksena hiusten vihertävyys käsittelyn jälkeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tyly ja kovakourainen kampaaja. Menin ottamaan permanenttia. Vanhempi rouva repi oikein kovaa hiuksia selvittäessään ja rullatessaan. Sitten läiski sen permanenttiaineenkin päähän niin että sitä roiskahti  silmääni. Sanoin että meni silmään ja nyt kirvelee kovin, mihin rouva tiuskaisi todella vihaisesti: "NO EI SIITÄ KYLLÄ KUKAAN OLE VIELÄ SOKEUTUNUT!" El iilmeisesti en olisi saanut huomauttaa. Pyysin sitten paperia että voisin itse pyyhkiä pois aineen jota valui pitkin naamaani, ja sitä sentään sain. Itse lopputulos oli kyllä ihan ok.

- Kerran menin kampaamoon ottamaan mahonginruskeaa väriä. Kampaajan kanssa yhdessä värikartasta valittiin väri, sävy oli joku 6.jotain eli vaaleanruskeaa tummuusastetta. Lopputulos oli kuitenkin käytännössä violettiin taittava mustanruskea. Kampaaja yritti väittää että väri on tosi hieno ja sopii minulle, vaikka näytin haudasta nostetulta kalpean ihoni ja mustan tukkani kanssa. Vaadin värin korjaamista, mikä oli virhe. Kampaajan vaalennuspesujen ja jonkun pesupaikalla laitetun värin jälkeen lopputulos oli epätasainen väri joka sisälsi läiskiä tummaa, läiskiä oranssia ja läiskiä violettia.

Vierailija
2/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on Tampereella kampaaja sanonut, että värjättyyn tukkaan voi laittaa permanentin viikko värjäyksen jälkeen. Paloi koko pää ja menetin pitkät hiukseni sentin sängegsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmakohtaus ja ambulanssilla sairaalaa kesken hiustenleikkuun, syynä naapurituolissa istuvan mummelin parfyymipilvi ja permanenttihöyryt.

Vierailija
4/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 14:38"]Minulle on Tampereella kampaaja sanonut, että värjättyyn tukkaan voi laittaa permanentin viikko värjäyksen jälkeen. Paloi koko pää ja menetin pitkät hiukseni sentin sängegsi.

[/quote]

Kyllä sen voikin jos tukka on kunnossa. Yleensä kuitenkin tehdää juuri päinvastoin koska permis haalistaa radikaalisti väriä. Valkaistuun hiukseen en laittaisi edes permistä.

Vierailija
5/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja sanoi,ettei mun hiuksiin voi "siveltimellä" laittaa väriä ku on niin paksut. Repi ja tuhersi sitä ikuisuuden pesupaikalla käsineen ja kamman avulla. En mennyt sinne enään ja btw toinen kampaaja on aina saanut värin laitettua normaalisti..

Vierailija
6/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käynnyt pitkään samalla kampaajalla. Uteliaisuuteni kuitenkin heräsi kun ystäväni suositteli omaa kampaajaansa, joten varasin ajan hänelle. Hiuksista tuli ihan ok, mutta varasin kuitenkin seuraavan ajan taas omalle luottokampaajalleni ja hän vaan ihan sivulauseessa sanoi, että "jahas, mitäs täällä on tehty"(tarkoitti hiuksiani). Olo oli kuin olisin pettänyt häntä ja jäännyt rysän päältä kiinni :D

Vierailija
7/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalimmat on kyllä lapsuuden "potta päähän ja reunat pois" tyylin leikkaukset. Aina itkien kampaamosta pois, onneksi sain lopulta luvan kasvattaa pitkät hiukset ja vaihtaa kampaajaa.

Vierailija
8/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ei mitään kauhean hirveää ole käynyt, mutta tein viime kampaajakäynnistäni aloituksen tännekin, kun olin niin ihmeissäni sillä ikinä ennen ei oo menny pieleen se mitä oon kampaajalla lähteny hakemaan.

Halusim siis kultaisen/hunajan värisen tukan, sellaisen lämpimän ja hiuksissa oli silloin paljon omaa juurikasvua ja oranssihtavaa/ruskeaa väriä. Painotin vielä etten nimenomaan halua mitään platinablondia vaan lämpimän sävyn. Lopputuloksena oli maantienharmaat hiukset violettiin taittavilla raidoilla :) ja kampaaja halus vielä laittaa hiukset nätisti laineille, mutta en sit tiedä reagoigo mun tukka jotenkin eritavalla kiharrukseen kuin muiden, mutta ne oli kyllä ihan korkkiruuvikiharat :D Niin ja istuin siellä 4 tuntia. Ikinä ei oo menny muualla 2 tuntia pidempään ja aina on väri osunut muualla oikeaan

Nyt väri on onneks tasottunut ja lämmennyt jonkin verran.