Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työmatkani

Vierailija
24.06.2014 |

Hain ja sain erään työn, vakituisen sellaisen, sain asiasta tiedon viimevkolla:)

Se mikä melkeinpä mukavinta, tuon vakituisuuden lisäksi, on tuleva työmatka, huimat 200-300m, en tiedä tarkkaan.

Siis ihan mieletöntä, riittää kun lähden kotoa 5-10min ennen työn alkamista ja päivän päätteeksi sama viisiminuuttinen niin olen jo kotona:)

Eikä tarvitse laittaa liksasta rahaa kuukausilippuun, ei edes sisäiseen saati seutusellaiseen, kiva säästö sekin.

Jeeeee!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2h suunta...

Vierailija
2/9 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi..on kyllä tod lyhyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt työmatka on iso miinus tietyissä ammateissa, mutta ilmeisesti sinun kohdallasi ei ole siitä kyse.

Näillä tietyillä ammateilla tarkoitan siis sellaisia töitä, joissa hoitaa lähellä olevien ihmisten asioita jatkuvasti (lähikoulu, oman piirin terveyskeskus jne).

Vierailija
4/9 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi noin lyhyttä työmatkaa ihan siitäkin syystä kun elinpiirini kaventuisi huomattavasti eikä pääsisi tästä kyläpahasesta minnekään "ihmisten ilmoille" juuri koskaan.

Vierailija
5/9 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sen noinin ajatella, minä taas tuumaan, että hakeudun sinne "ihmisten ilmoille" muulloin kuin työmatka-aikana ja työmatkan lyhyys on vain ja ainoastaan suuri plussa, ei mene elämästä siihen aikaan eikä pidennä arjen pituutta ja lyhennä oloaikaa perheen kanssa.

ap

Vierailija
6/9 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, on kyllä ihan huippua tämä työmatkani, tähän asti tottunut siihen, että työmatkoihin menee se 1h-1,5h/pvässä ja vaikkei sekään nyt ihan hirveästi ole niin tarpeeksi kuitenkin ja aika rutkasti paljon enemään kuin mitä nyt tulee menemään eli yht.10min/pvässä JOS kävelen oikein hitaasti löntystellen, muussa tapauksessa ehkä 5min yhteensä eli 2-3min/suunta :D

ap

Vierailija
7/9 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kade...t. 500 km työmatkaa...

Vierailija
8/9 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon hyvän työpaikkasijainnin johdosta!

Vierailija
9/9 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi kannattanut ottaa selvää etukäteen. Nytkin arviossasi 50% haitari ;)

Ei kakempi työmatka, itse teen kotoa töitä, työmatkaa 8 metriä jos menee vessan kautta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä