Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä sukuouoli pitänyt paikkansa ultrassa?

Vierailija
12.06.2014 |

Kun en millään malta uskoa ,että tulis tyttö :)) 4poikaa jo ennestään... Sanottiin rakenneultrassa ja nyt viimeksi painoarvio ultrassa...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sp katsottu 4 kertaa tässä raskaudessa. 2 ekaa kertaa sanoivat että tyttö, kolmannella kerralla sanottiin poika ja nyt edellinen ultraaja sanoi lopettavansa työt,jos tämä vauva on poika, näytti kuvan alapäästä ja kirjoitti vielä papereihinkin,että tyttö :)

Vierailija
2/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi ystävää joilla ei oo pitäny paikkaansa. Molemmissa tapauksissa ultrattu tytöksi ja syntyi ylläripojat heille. Toiste päin (ultrattu pojaksi ja ois tullu tyttö) en taasen tunne ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2 lasta ja molemmat poikia ja oikein on ultrassa nähty. Pojista helpompi nähdä kuin tytöistä (?).

Vierailija
4/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi noin että ultraaja kertoi näkevänsä häpyluut tms ja sanoi että tyttö siellä on. No kuinkas sitte kävikään, tälle tytölle kasvoikin munat loppurakauden aikana :D tästä tapauksesta aikaa jo 10vuotta että eiköhän tekniikka ole taas kehittynyt ja ultraajatki varmasti osaa asiansa. Jos sinulle on 2 kertaa sanottu että tyttö ttulee niin luulis tulevan :) onnea kovasti!

Vierailija
5/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa ja tokassa kyllä,tyttöjä olivat.Kolmannessa sanottiin tytöksi rakenneultrassa,mutta muuttui sitten pojaksi myöhemmissä ultrissa,poika tuli.

Vierailija
6/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille sanottiin että tyttö, ja tyttö sieltä myös tuli :)

Vierailija
7/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sekä poika että tyttö, eikä ultraajat ole epäröineet kummankaan kohdalla, eli ihan oikein on mennyt. Molempien kohdalla käyty rakenneultra, jossa näkee, sekä synnytystapa-arvio (eri ultraaja) ja kaikissa tapauksissa ovat "tienneet" kumpi on kyseessä.

Vierailija
8/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rakenneultrassa sanottiin poika, joskus rv 32 ultrassa tyttö ja rv 38 ultrassa taas poika ja poika sieltä tuli :)

Vierailija
9/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sanottu kaikkien kolmen lapsen kanssa oikein.

Vierailija
10/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olisi nyt se tyttö, niin ei tarvisi teidän enää tehdä lapsia vain sukupuolen takia :)

Vierailija
11/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla katsottiin rakenneultrassa tytöksi. Sain printtikuvankin asiasta, kun niin tyttöä toivoin. Lääkäri tarkkaan analysoi tytön ominaisuudet siitä kuvasta. Myöhemmissäkin ultrauksissa oli tyttö. Ja nyt on 4-vuotias tyttö. :)

Vierailija
12/12 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on rakenneultrassa kirjattu papereihinkin kommentti "terveet tytön sukupuolielimet". Tyttö tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi