Portugali vs Saksa klo 19
Kumpi voittaa? Juodaanko kentällä Pepsiä vai Heinekenia? Kumpi tekee enemmän maaleja, Mats vai Ronaldo?
Kommentit (44)
Cristiano Ronaldolla on jo ollut koronatartunta. Sai sen ollessaan Portugalin maajoukkueen kanssa pelaamassa Portugalissa. Häipyi sitten nopeasti yksityiskoneella Italiaan, koska Italiassa oli lyhyempi karanteeni ja olisi halunnut pelata Mestareiden liigan ottelussa Barcelonaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä turnauksen viihdyttävin ottelu. 6 maalia tällaisilta joukkueilta.
Tätä peliä oli kyllä ilo katsoa ja yllättäen naulitsi ruudun eteen jopa mut, joka en normisti jaksa futista yhtään.
Lisäksi yllätin itseni jo ajattelemalla että täytynee harkita sitä keskiviikon ranska-portugali-matsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italia tai Portugali voittaa Em tännna. Ronaldo on niin kunnianhimoinen että huh huh.
Belgia tai Italia.
Mä löin vetoa Belgian puolesta. Niillä on nyt kaikkien aikojen mahdollisuus.
Mä olen hollantilainen ja mun kuuluu inhota Belgiaa. Mutta täytyy sanoa että Belgia on hyvä. 🧡🧡
Aika kamalaa että Belgia on Huuhkajien viimeinen vastustaja alkulohkossa. 🇫🇮🇫🇮Mulla taas belgialainen poikaystävä eli maanantaina sota tulossa 😁. Vaikka todellakin toivon heidän mestaruuttaan, kun ei Suomi sitä tietenkään voita. Belgia on vain todella tyylikäs joukkue. Ja onhan se de Bruyne aikamoinen!
Sillä mielellä vaan, että parempi voittaa. Nautit ottelusta. Munkin parhaimmat ystävät kannattaa ihan muita kuin Hollantia tai Suomea.
Mä olen joskus miettinyt että jos tulee joskus mm-finaali jossa Huuhkajat ja Hollanti pelaa vastakkain niin mitä mä tekisin. Olen Hollantia kuitenkin fanittanut 6-vuotiaasta.
Juu rennosti otan ja sehän on vain iloinen yllätys jos Suomi pystyy pistämään kampoihin :). Hauskaa tulee varmasti olemaan, aika ainutlaatuinen tapahtuma kuitenkin että juuri Suomi ja Belgia kohtaavat arvokisoissa.
Näin tyhmää kommenttia ei saa anteeksi.