Portugali vs Saksa klo 19
Kumpi voittaa? Juodaanko kentällä Pepsiä vai Heinekenia? Kumpi tekee enemmän maaleja, Mats vai Ronaldo?
Kommentit (44)
Saksa ❤️. On se vaan ihana joukkue.
Cristiano kiilaa kyllä maalipörssin ykköseksi.
Vierailija kirjoitti:
Saksa ❤️. On se vaan ihana joukkue.
Saksa pelaa reilusti. Samoin Hollanti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italia tai Portugali voittaa Em tännna. Ronaldo on niin kunnianhimoinen että huh huh.
Belgia tai Italia.
Mä löin vetoa Belgian puolesta. Niillä on nyt kaikkien aikojen mahdollisuus.
Tämä on kyllä turnauksen viihdyttävin ottelu. 6 maalia tällaisilta joukkueilta.
Mitä varten tuolla jollakin pelaajalla on naamari kasvoillaan?
Ihme kun Cristiano ei vaadi muita pelaajia pitämään maskia.
Anteeksi. Mutta oli pakko sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten tuolla jollakin pelaajalla on naamari kasvoillaan?
Ettei tartuta Ronaldoa
Portugali on muuten aika heikko ilman tähteään. Nuno Gomez on mun kaikkien aikojen portugalilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italia tai Portugali voittaa Em tännna. Ronaldo on niin kunnianhimoinen että huh huh.
Belgia tai Italia.
Mä olen hollantilainen ja mun kuuluu inhota Belgiaa. Mutta täytyy sanoa että Belgia on hyvä. 🧡🧡
Aika kamalaa että Belgia on Huuhkajien viimeinen vastustaja alkulohkossa. 🇫🇮🇫🇮
Mitenköhän tässä lohkossa käy? Kuka olikaan lohkon voittajan vastustaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgia tai Italia.
Mä olen hollantilainen ja mun kuuluu inhota Belgiaa. Mutta täytyy sanoa että Belgia on hyvä. 🧡🧡
Aika kamalaa että Belgia on Huuhkajien viimeinen vastustaja alkulohkossa. 🇫🇮🇫🇮
Mulla taas belgialainen poikaystävä eli maanantaina sota tulossa 😁. Vaikka todellakin toivon heidän mestaruuttaan, kun ei Suomi sitä tietenkään voita. Belgia on vain todella tyylikäs joukkue. Ja onhan se de Bruyne aikamoinen!
Onko Belgia ja Italia mahdollinen jo viikon päästä? Jos niin, siitä tulee viihdyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämäkin nyt oli tarkoittavinaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgia tai Italia.
Aika kamalaa että Belgia on Huuhkajien viimeinen vastustaja alkulohkossa. 🇫🇮🇫🇮Mulla taas belgialainen poikaystävä eli maanantaina sota tulossa 😁. Vaikka todellakin toivon heidän mestaruuttaan, kun ei Suomi sitä tietenkään voita. Belgia on vain todella tyylikäs joukkue. Ja onhan se de Bruyne aikamoinen!
Sillä mielellä vaan, että parempi voittaa. Nautit ottelusta. Munkin parhaimmat ystävät kannattaa ihan muita kuin Hollantia tai Suomea.
Mä olen joskus miettinyt että jos tulee joskus mm-finaali jossa Huuhkajat ja Hollanti pelaa vastakkain niin mitä mä tekisin. Olen Hollantia kuitenkin fanittanut 6-vuotiaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cristiano suojelee itseään vainoharhaisesti, esim ennen koronaa pelkäsi flunssaa hullun lailla. Tosin niinhän Iivo Niskanen ja muutkin huippu-urheilijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portugali perinteisesti epäonnistuu arvokisoissa.
Eikö Portugal ole hallitseva mestari?
PortugalI
Kiinnostaisi tietää että ketkä ovat maailman suosituimmat urheilijat. Ronaldo ei varmaan ole seuratuin esim Yhdysvalloissa. Onko Pohjois-Amerikassa joku baseball tms joka olisi yhtä suosittu kuin Ronaldo?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää että ketkä ovat maailman suosituimmat urheilijat. Ronaldo ei varmaan ole seuratuin esim Yhdysvalloissa. Onko Pohjois-Amerikassa joku baseball tms joka olisi yhtä suosittu kuin Ronaldo?
Ronaldinho (tätä ihmettrlen)
Neymar (tätäkin ihmettrlen)
LeBron J
Beckham
Messi
Joku intialainen kriketinpelaaja
Sitten Real Madrid ja Barca ovat 10 seuratuimmat joukossa
Sitten ei-urheilijoista Ariane Grande, Kylie ja Kim. Suosituin on kai The Rock eli Dwayne J ,(painija, näyttelijä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cristiano suojelee itseään vainoharhaisesti, esim ennen koronaa pelkäsi flunssaa hullun lailla. Tosin niinhän Iivo Niskanen ja muutkin huippu-urheilijat.
Eikä suojele. Cristiano on sairastanut koronan viime syksynä.
Ja Rüdigerin maski ei ole mikään nenä-suu-maski, joka liittyisi koronaan, vaan kasvojen luustoa suojaava maski loukkaantumisen jälkeen. Kuinka yksinkertaista porukka täällä oikein on?
Niinpä. Mä muistan vielä Länsi-Saksankin. Joku mm loppumatsi, olin ainut joka kannatti kaveripiirissä Länsi-Saksaa, muut Brasiliaa. Olisko ollut jotain 90-luvun alkua?