Portugali vs Saksa klo 19
Kumpi voittaa? Juodaanko kentällä Pepsiä vai Heinekenia? Kumpi tekee enemmän maaleja, Mats vai Ronaldo?
Kommentit (44)
Toivottavasti Saksa voittaa. Jos ei, niin se on sitten Saksan osalta tässä.
Portugali perinteisesti epäonnistuu arvokisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Portugal ole hallitseva mestari?
Italia tai Portugali voittaa Em tänä vuonna. Ronaldo on niin kunnianhimoinen että huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Italia tai Portugali voittaa Em tännna. Ronaldo on niin kunnianhimoinen että huh huh.
Belgia tai Italia.
Portugali voittaa, mut toivoisin Saksan voittavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Portugal ole hallitseva mestari?
On. 😁
Toivon portugalin voittavan + Ja Ronaldolle bojot näyttämistä keskaria cokikselle.
Vierailija kirjoitti:
Toivon portugalin voittavan + Ja Ronaldolle bojot näyttämistä keskaria cokikselle.
Oliko tämä joku poliittinen kannanotto vai onko CR Pepsin mainoskasvo? Mä en jaksanut lukea tätä juttua kun CR ei enää oikein kiinnosta.
Portugali valitettavasti voittaa.
Saksa on kone. Toki myös Cristiano on kone. Kovassa kunnossa lähes nelikymppiseksi.
Ronaldon pojilla tulee olemaan kamalat paineet kun isä painostaa/kasvattaa hyviksi jalkapalloilijoiksi. Ronaldo varmaan valmentaa itse lapsiaan.
Beckenbauer. Rummenigge. Gullit. Platini. Tässä mun lapsuuden idolit.
Onko Saksa Euroopanmestari? CR on murskattu.
Tästä taitaa tulla Saksalta samanlainen teurastus kuin Brasiliaa vastaan vuonna 2014.
Onpa tuo Gosens samannäköinen kuin muutama vuosi sitten Saksan joukkueessa pelannut Lukas Podolski.
Ei viddu kun voi sietää Saksaa niin sit ne on aina tälläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Portugali valitettavasti voittaa.
Onneksi nyt näyttää siltä, että olin todella vääräss <3
Tästä tulee jännä matsi. Suomi vs Venäjä oli niin stressaava. Saksan ja Portugalin matsista aion vain nauttia. Kisakatsomon ruuat on kohta valmiina.