Tänään portugali - saksa, en tiennytkään että noissakin maissa potkitaan palloa :D
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Oletin että euroopan kovimmat potkupallomaat olisivat olleet Chile ja Kamerun. -ap
Kannattaa joskus edes raottaa sitä tynnyrin kantta.
Vierailija kirjoitti:
Oletin että euroopan kovimmat potkupallomaat olisivat olleet Chile ja Kamerun. -ap
Oli jo 3/5, mut nyt meni överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas en ymmärrä, miksi Skotlannilla ja Walesilla on omat maajoukkueet. Nehän kuuluvat Iso-Britanniaan.
Iso-Britannia = Yhdistyneet Kuningaskunnat: Englanti, Wales, Skotlanti ja Pohjois-Irlanti. Jokaisella kuningaskunnalla on oma itsenäinen aluehallinto ja mm. postimerkit.
Tavallaan ne ovat "eri" maita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli jo 3/5, mut nyt meni överiksi.
Koska oli joku idiootti eikä AP.
T. AP
Vierailija kirjoitti:
No minkä maalaiseksi Cristiano Ronaldoa pidit?
Ihan rehellisesti sanottuna luulin, että hän on brasilialainen. Joo, ei tule seurattua jalkapalloa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti sanottuna luulin, että hän on brasilialainen. Joo, ei tule seurattua jalkapalloa :D
Ja tämä ei siis ollut ap.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas en ymmärrä, miksi Skotlannilla ja Walesilla on omat maajoukkueet. Nehän kuuluvat Iso-Britanniaan.
Eivät enää pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan Saksa voitti MM-kultaakin.
Ja Portugali viimeksi EM-kultaa.
Aloitus taitaa tosin olla provo…
Uskallan väittää, että Suomessa asuu tuhansia ihmisiä, jotka eivät tuota tienneet. Ei tarvitse olla provo, vaikka ei jalkapalloa seuraisikaan. Minä tiesin Portugalin jalkapalloilusta ennen tätä ketjua sen verran, että siellä pelataan jalkapalloa. Ei mitään hajua millä tasolla. Kun ei kiinnosta, ei tule ottaneeksi selvää.
Mistä sitten Ap:n tunnistaa?
Voisiko toiset olla vähemmän inhottavia Ap:lle?
Onko Suomikin nyt kehitysmaa kun se pelaa jalkapallon arvoturnauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minkä maalaisena pidit"
No saivartele vielä vähän.
Ei ole mitään saivartelua, vaan ei noin voi sanoa. "Minä pidin sinua suomalaiseksi." Mistä helvestistä tällainen puolikielisyys tulee? Olettaen, että kirjoittaja oli suomalainen ja suomenkielinen. Todennäköisesti on, koska niin hirveitä virheitä nykyään suomalaisten kielessä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso-Britannia = Yhdistyneet Kuningaskunnat: Englanti, Wales, Skotlanti ja Pohjois-Irlanti. Jokaisella kuningaskunnalla on oma itsenäinen aluehallinto ja mm. postimerkit.
Tavallaan ne ovat "eri" maita.
Eihän Iso Britannia ole sama kuin Yhdistynyt Kuningaskunta. Eli Pohjois-Irlanti ei kuulu Iso Britanniaan. Ja Iso Britannia ei ole valtio, vaan saari.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on historiallinen syy, jonka voi selvittää 5 sekunnin googlauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallan väittää, että Suomessa asuu tuhansia ihmisiä, jotka eivät tuota tienneet. Ei tarvitse olla provo, vaikka ei jalkapalloa seuraisikaan. Minä tiesin Portugalin jalkapalloilusta ennen tätä ketjua sen verran, että siellä pelataan jalkapalloa. Ei mitään hajua millä tasolla. Kun ei kiinnosta, ei tule ottaneeksi selvää.
Jos ei kiinnosta, ei varmaankaan tule mieleen tehdä palstalle aloitusta "ai noissakin maissa potkitaan palloa".
Olen siis provo, kun en tiedä mitä maita Suomen ja Tanskan lisäksi pelaa EM-kisoissa. Ok.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vanha totuus on, että ensin pelaillaan kuukausi turnausta ja sitten saksa voittaa MM-tittelin.
Nää on EM-kisat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kiinnosta, ei varmaankaan tule mieleen tehdä palstalle aloitusta "ai noissakin maissa potkitaan palloa".
Miksi ei tulisi? Saahan sitä keskustella myös asioista, joita ei tiedä. Näin voi oppia. Se, että minua ei kiinnosta, ei tarkoita, että ketään jalkapallosta tietämätöntä ei kiinnosta.
Eipä edusta, kun Englantia nimenomaan.