Meidän perheessä on neljälle eri päivälle rokotusaikoja heinäkuussa. Vähän jo haittaa lomailua
Teinit saa ekan rokotuksen, me vanhemmat jo toiset
Kommentit (50)
Kenen lomailua noi haittaa eniten?
Meillä sai itse valita rokotuspäivät, joten koordinointikyvystä on iloa.
Ei tartte ottaa jos on liian hankalaa, ei ne muutamia ahneita tarvitse. Jättäkää vaan niille jotka oikeasti haluavat ne.
Oma moka jos haittaa. Rokotusaikataulu on tiedossa jo ennalta eli ihan itse olette ongelman valinneet. Jättäkää välistä jos on tärkeämpää tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen rokotuspäivä määrättiin jo huhtikuussa, ei siihen voinut vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Niitä aikoja voi muuttaa.
No ei oikein voi ainakaan kakkosrokotetta. Pikkupaikkakunnilla on usein muutenkin vain 1-2 rokotuspäivää per viikko
Harmi. Tsemppiä ja hyvää lomailua!
Helppoa, jätätte rokotteet ottamatta
Voi myös ajatella omilla aivoilla ja jättää rokotuksen ottamatta. Lampaat ne vaan valuu rokotuksille. Minä en ota rokotusta, en ole käyttänyt maskia koko korona-aikana. Lampaat seilaa vaippa naamalla. Maskeistahan ei ole mitään hyötyä, se on vain tukkimassa hengitystä ja oletteko varmoja siitä, mitä myrkkyjä hengitätte kun kuljette nää myrkkymaskit naamalla. Hallitushan itse totesi, että maskeista ei ole mitään hyötyä, nyt niistä sitten muka on hyötyä. No maskitoimittajat rikastuu, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Voi myös ajatella omilla aivoilla ja jättää rokotuksen ottamatta. Lampaat ne vaan valuu rokotuksille. Minä en ota rokotusta, en ole käyttänyt maskia koko korona-aikana. Lampaat seilaa vaippa naamalla. Maskeistahan ei ole mitään hyötyä, se on vain tukkimassa hengitystä ja oletteko varmoja siitä, mitä myrkkyjä hengitätte kun kuljette nää myrkkymaskit naamalla. Hallitushan itse totesi, että maskeista ei ole mitään hyötyä, nyt niistä sitten muka on hyötyä. No maskitoimittajat rikastuu, ei muuta.
Turvaväli on paras suojautumiskeino. Maskeista ei ole haittaa, mutta ei 100% apuakaan. Rokotukset kannattaa tietysti ottaa, paitsi jos on ikää niin paljon, että rokotteeseen liittyy riskinsä.
Mutta onhan meillä näitä Maria Nordinin lampaita, jotka koittavat saada polionkin takaisin kiertoon.
Itse ajoitin ekan rokotuksen ottamisen niin, että saan tehosteen vasta lomien jälkeen. Teini ottaa ensimmäisen vasta lomien jälkeen, ja mies on ammattinsa puolesta jo saanut molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen rokotuspäivä määrättiin jo huhtikuussa, ei siihen voinut vaikuttaa.
Varasimme toukokuussa ensimmäiset rokotusajat peräkkäin samalle päivälle, näin meille tuli ajat elokuussa vastaavasti peräkkäin samalle päivälle.
Saisitte olla kiitollisia, kun saatte rokotteet ja lomailla ja teillä on iso perhe. Kaikilla ei ole asiat noin loistavasti.
Eivät rokotekriittiset halua poliota tai muita tauteja takaisin, tuo on aivan typerä vasta-argumentti. Ihan oikeasti on surullista, että ihmiset tajuavat virheensä vasta sitten kun läheltä alkaa porukalle tulla ties mitä oiretta. On ihan hullua tuulettaa pistoksen jälkeen, ettei tullut kuin punotusta ja käsi kipeytyi. Katsotaanpa tilanne 3kk-6kk päästä, toivottavasti teillä on edelleen hyvä tilanne.
Huomatkaa myös ero rokotteen kritisoijien ja rokotefanien puhetyylissä. Kriittiset ovat aidosti huolissaan haittavaikutuksista ja toivovat rokotetuille hyvää kaikesta huolimatta. Palkkana on solvaamista ja haukkumista aivan ala-arvoiseen tyyliin. Tässä huomaa kumpi porukka on fiksumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa myös ero rokotteen kritisoijien ja rokotefanien puhetyylissä. Kriittiset ovat aidosti huolissaan haittavaikutuksista ja toivovat rokotetuille hyvää kaikesta huolimatta. Palkkana on solvaamista ja haukkumista aivan ala-arvoiseen tyyliin. Tässä huomaa kumpi porukka on fiksumpaa.
Kriitikot eivät ole omasta terveydestään tietenkään huolissaan mutta jos hermostuneilta vaikuttavat niin siksi että rokotuspassien määrä lisääntyy rokotettujen myötä jaelämä voi tulla hankalaksi niille jokka ei usko että passeilla olisi lopulta jolu hyvä tarkoitus.
Moni vaan saadaan ottamaan rokote kun kerrotaan pari hyvää puolta passista ja vaijetaan kymmenestä huonosta
Ymmärrän, että ihan varmasti harmittaa, eihän tuossa voi mihinkään lähteä jos joka viikolla on joku rokotettava. Itse olen jo molemmat rokotteet saanut, meidän teinit ei taida niitä ottaakaan.
First things first.