Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne viedä löydetty ajokortti?

Vierailija
23.06.2014 |

Kysymys tulikin otsikossa. Löytyi ajokortti, yritin selvittää omistajan numeron fonectan avulla, mutta ei löytynyt. Olisi ollut helppo vaikka postittaa. Voiko viedä jonnekin muualle kuin poliisille, ei osu normaalien reittien varrelle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille olis paras, kun se on poliisin myöntämäkin...

Vierailija
2/7 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko lähettää postitse poliisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni poliisille voi myös lähettää postissa. Mä olen myös joskus antanut löytämäni ajokortin kaupungilla näkemälleni poliisille, mutta jotkut niistä on kai vähän nihkeitä ottamaan vastaan.

Vierailija
4/7 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa ajokortin omistajan nimikijaimet A H ja sijainti Varsinais-Suomi niin löytyis miehen juuri kadonnut kortti

Vierailija
5/7 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti ole tuo, nimikirjaimet S M

Vierailija
6/7 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksitoista vuotta myöhemmin asia on edelleen ajankohtainen. Kunnollisia neuvoja et netistä hakemalla saa. Löysin ajokortin Saariselältä 30.6.26. Postilaatikon tyhjentäjä totesi, ettei kuulu heille. Ivalon poliisiasemalla ei keskiviikkona ollut ketään eikä ensimmäistäkään luukkua, josta sen olisi voinut pudottaa. Ehkä he eivät muutenkaan olisi ottaneet vastaan kuin maanantaisin...

Turhautti, kun minulla oli haltijan tärkeimmät tiedot, mutta en tehnyt niillä mitään. Joku rosvo olisi varmaan tehnyt paljonkin. En löytänyt haltijaa hakukoneella enkä fonectalla. Facebookissa oli samannimisiä kymmeniä. 

Jos jokin asia halutaan tehdä mahdollisimman vaikeaksi, niin näin se käy. 

Lopulta asiamiesposti lupasi toimittaa kortin poliisille, mutten edelleenkään tiedä, saiko kortin haltija sen lopulta takaisin.

Vierailija
7/7 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin vain poliisilaitokselle veisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi