Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksi ällöttää

Vierailija
19.06.2021 |

Oonko ainut vai ällöttääkö muitakin ajatus siitä että antais/vastaanottais suuseksiä? En ymmärrä miks sitä tunnutaan pitävän jotenki itsestään selvänä asiana seksielämässä
N23

Suuseksi ällöttää

Vaihtoehdot

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ällötä kumpaankaan suuntaan. Poikkeuksena, että vähän voisi ällöttää jos pitäisi nuolla paksujen läskien ympäröimää tai todella rämemajakarvaista pillua. Sen sijaan lämmin, kostea ja ahdas suu tuntuu kalun ympärillä aina hyvältä, on suihinottaja sitten supermalli tai vaikka keski-ikäinen ylipainoinen bubiruusu.

Ei hyvää päivää. Eli (joillekin?) miehille kelpaa mikä vaan. Ällöttää

Ja millä tavalla muiden nautinto on sinulta pois? Sinulle kelpaa mikä tahansa syy millä vain voit alentaa miehiä.

Vierailija
42/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan todella hyvän pesun jälkeen, muuten ei. Se kusen ja paskan haju vie viimeisetkin halut.

Minulla niiden hajut taas lisää haluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä parempaa kuin 69 asento.

Ei edes nainti tunne niin hyvältä kuin 69 asento.

Valitettavasti kaikki naiset eivät siitä pidä.

M.

Vierailija
44/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaan kullin imeminen ja nuoleminen on ihanaa. Osaava pillunnuolenta ja sormeilu taivaallista. Tykkään.

Vierailija
45/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saispa pimpin nuolentaa. Viime kerrasta liian kauan.

Olen nyt sinkku. Ex sai oraalia jopa tunnin yhtä kyytiä. Monta kertaa kuulin sanat älä oikeasti enempää tai mulla lähtee taju. Kyllä hän koitti näyttää että osaa nainenkin. Sanonpa vaan että tarjolla on jos oikeasti haluttaa kunnollinen kielari pimperoon. 

Vierailija
46/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ällötä kumpaankaan suuntaan. Poikkeuksena, että vähän voisi ällöttää jos pitäisi nuolla paksujen läskien ympäröimää tai todella rämemajakarvaista pillua. Sen sijaan lämmin, kostea ja ahdas suu tuntuu kalun ympärillä aina hyvältä, on suihinottaja sitten supermalli tai vaikka keski-ikäinen ylipainoinen bubiruusu.

Mä voin sulle oikeasti ällön kertoa. Mä olin nuollut naisen onnesta sekaisin monta kertaa. Hän oli imenyt minut useita kertoja. Nyt mennään siihen joka oli jopa mun mielestä vähän ällöä. Olihan se saunan puhdas ja nainen oli valmistellut sieltä asti. Työnsi kielen mun peppuun.

Olin ihan ihmeissäni että mitä sä teet? Ei se tuntunut pahalta. Lähinnä kutitti ja ihme kyllä jonkin verran kiihoti. Kun lopetti peppuni nuolemisen niin sanoin voi olla etten pysty enää ikinä pussaamaan sua. Hänen mielestä hauskaa ja kiusi mua sillä ällö kielellään. 

Vierailija
47/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin sulle oikeasti ällön kertoa. Mä olin nuollut naisen onnesta sekaisin monta kertaa. Hän oli imenyt minut useita kertoja. Nyt mennään siihen joka oli jopa mun mielestä vähän ällöä. Olihan se saunan puhdas ja nainen oli valmistellut sieltä asti. Työnsi kielen mun peppuun.

Olin ihan ihmeissäni että mitä sä teet? Ei se tuntunut pahalta. Lähinnä kutitti ja ihme kyllä jonkin verran kiihoti. Kun lopetti peppuni nuolemisen niin sanoin voi olla etten pysty enää ikinä pussaamaan sua. Hänen mielestä hauskaa ja kiusi mua sillä ällö kielellään. 

Mitä ällöä tuossa on. Töissäni lomittajana on usein lehmänpaskat naamalla. Miehen pylly on huomattavasti puhtaampi. 

Vierailija
48/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään antaa ja saada, sekä miesten ja naisten kanssa ja voi luoja miten kaipaankaan tuota.. sinkkuuden huono puoli ja en kykene vaan menemään sänkyyn ilman tunnesidettä/tuntemattoman kanssa

N32

Vierailija
49/51 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi monin tavoin kekseliäästi on todella kiihottavaa. Itse olen toivonut esimerkiksi anaaliseksiä ja tätä ei ole kielletty mutta nainen on tehnyt kielellään ja suullaan sellaisia asioita että on ollut pikalaukeaminen.

Vierailija
50/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään ole ainut. On paljon ihmisiä, jotka eivät pidä siitä.

Vierailija
51/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä alapeukutetaan niitä, jotka kertovat, etteivät halua harrastaa suuseksiä? Eiköhän se ole jokaisen oma valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän