Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksi ällöttää

Vierailija
19.06.2021 |

Oonko ainut vai ällöttääkö muitakin ajatus siitä että antais/vastaanottais suuseksiä? En ymmärrä miks sitä tunnutaan pitävän jotenki itsestään selvänä asiana seksielämässä
N23

Suuseksi ällöttää

Vaihtoehdot

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huikean ihanaa, puolin ja toisin!

Vierailija
2/51 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt suoranaisesti ällötä, mutta en kuitenkaan halua sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on parasta. Sekä saatuna että annettuna.

M48

Vierailija
4/51 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vastata. Riippuu monesta asiasta.

Vierailija
5/51 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikoina tapailin yhtä tyttöä joka oikeasti tuntui tykkäävän antaa suihinottoja miehille. Hän teki sitä myös rahasta, eli jonkun määritelmän mukaan oli maksullinen nainen. Itse kun tiesin, että hän tekee sitä myös rahasta, niin arvasin, että tekee myös muita juttuja miesten kanssa rahasta, niin sen verran ällötti ajatus nuolla pillua jota moni mies nai, että en siihen pystynyt. Asia oli hänelle ihan ok, ja silti tykkäsi antaa mulle todella ammattitaitoisia suikkareita missä meinasi taju lähteä nautinnosta. Ja jostain syystän silloin kun hän antoi mulle suihinottoja, ei se ällöttänyt lainkaan, vaikka tiesin hänen imevän kaiken näköisiä, ikäisiä ja kokoisia kaluja varsin säännöllisesti.

Vierailija
6/51 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuaikoina tapailin yhtä tyttöä joka oikeasti tuntui tykkäävän antaa suihinottoja miehille. Hän teki sitä myös rahasta, eli jonkun määritelmän mukaan oli maksullinen nainen. Itse kun tiesin, että hän tekee sitä myös rahasta, niin arvasin, että tekee myös muita juttuja miesten kanssa rahasta, niin sen verran ällötti ajatus nuolla pillua jota moni mies nai, että en siihen pystynyt. Asia oli hänelle ihan ok, ja silti tykkäsi antaa mulle todella ammattitaitoisia suikkareita missä meinasi taju lähteä nautinnosta. Ja jostain syystän silloin kun hän antoi mulle suihinottoja, ei se ällöttänyt lainkaan, vaikka tiesin hänen imevän kaiken näköisiä, ikäisiä ja kokoisia kaluja varsin säännöllisesti.

Itsekäs mies eikä edes häpeä sitä. Just joo..JOSTAIN SYYSTÄ ei ällöttänyt ottaa suuseksiä vastaan naiselta..joo ei varmaan ällötä kellään miehellä, mutta nainen jätetään ilman. Kuvottava mies

Vierailija
7/51 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, just anto mies mulle ihanan pitkän ja kiusasi kunnolla, anelin ettei lopeta, piti aina tauon, lopulta melkein löin että jatkas. No päästihän se piinasta, kiihdytti loppuun ja wau mikä rajähdys!

Minä olen aina niin herkillä sitten , ettei edes mihkään saa koskea, ei kaulaan ei rintoihin ei mihkään, kun se melkeen sattuu. Menee melkeen kivun puolelle jo...

Onkohan muilla naisilla näin?

Vierailija
8/51 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ällötä, kunhan molemmat peseytyneet. annoin eilen ja sain tänään.

Vierailija
9/51 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs mies eikä edes häpeä sitä. Just joo..JOSTAIN SYYSTÄ ei ällöttänyt ottaa suuseksiä vastaan naiselta..joo ei varmaan ällötä kellään miehellä, mutta nainen jätetään ilman. Kuvottava mies

On se kumma, että täysin ulkopuolinen tuomitsee sellaista missä pari toimii täydessä yhteisymmärryksessä ja kumpikin haluaa sitä. Tässä tapauksessa nainen tykkää antaa suihinottoja, ja hänelle on ok, että toinen ei halua nuolla häntä.

Jos tilanne olisi toisin päin, ja kyseessä olisi ollut maksusta naisia nuoleva mies joka oletettavasti myös joutuu panemaan naisia, niin ymmärtäisit varmasti hyvin naista jota ällöttäisi ottaa suuhun sitä kaula jolla oletettavasti myös naidaan muita naisia. Ainakin minusta olisi ok, jos mies kuitenkin tykkäisi antaa suuseksiä tälle naiselle. Olisi aika itsekeskeistä sanoa, että nainen olisi tämän takia kuvottava nainen.

Vierailija
10/51 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin saaminen on vaan niin taivaallisen ihanaa. Pidän pimppini aina posliinina ja huolehdin hygieniasta todella hyvin joten pimppini tuoksuu ja maistuu hyvälle. Pimppini on aina puhdas ja siten heti valmiina suuseksiä varten. Kehrään ja voihkin saadessani suuseksiä. Mies kyllä nuolee minua kunnolla, koska palkintona on mielettömän hyvää nautinnollista seksiä edestä ja takaa päin.

Vierailija
11/51 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettäkö tää on alapeukkuja saanut? Ei kaikkien tarvitse pitää kaikesta.

Vierailija
12/51 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministit vihaavat kaikkea. Itselle tarvitsee saada kaikki miehen rahoista lähtien.

Mitä tekemistä feminismillä on tämän ketjun kanssa?

Vierailija
13/51 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sinänsä mitään. Lähinnä ehkä voisi olla se, että feministit inhoavat miehiä, mutta vaativat miehiltä kaiken. Tasa-arvon ajamisen tulee päteä seksissä molemmin puolin. Ja se ei tarkoita laamapaitaa feministiltä saunan jälkeen sanoilla "hoida nyt hommas, että pääsen valittamaan susta nettiin".

Aivan ääliöpuhetta!

Vierailija
14/51 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiluoja, miten kaipaankaan suuseksiä..monta vuotta ilman seksiä ja tuntuu, että sekoan. haluaisin antaa ja vastaanottaa suuseksiä..oon nainen, joka ei pysty seksiin ilman vahvaa tunnesidettä, ikävä kyllä rakastamani mies ei vastaa mun tunteisiin, joten näillä mennään :(

Vierailija
15/51 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin jonkin aikaa naista ja jonka mies piti suihinottoa rivona/pervona. Niin monta kertaa ajoimme metsätielle ja hän todellakin nautti siitä kun sai ottaa minulta suihin. Hän halusi myös katsella kun tyydytän itseäni enkä olisi uskonut, että kehtaan tehdä sitä naisen nähden mutta oli kyllä upeat orkut. Sitä vähän jäin ihmettelemään, ettei tämä nainen halunnut minulta mitään eikä näiden toimenpiteiden aikana halunnutkaan muuta?

Muistakaa, että sukupuolitaudit tarttuvat myös suuseksissä!

Vierailija
16/51 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yrittänyt opetella antamaan suuseksiä, mutta en tykkää siitä, miten miehet haluavat joskus painaa päätäni "syvemmälle". Myös pesemättömiin vehkeisiin on joutunut joskus koskemaan, joten enää ei kiinnosta eikä haluta. Vaikka sitten käsihoito mieluummin. (Eikä se kikkeli mikään kovin esteettinen elin edes ole, joten kurjat näkymätkin...)

Suuseksin saaminen on kyllä kivaa, hyvää yms. mutta harva mies on edes älynnyt tarjota sitä. Ja huolehdin siis hygieniastani erittäin hyvin. 

Vierailija
17/51 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yrittänyt opetella antamaan suuseksiä, mutta en tykkää siitä, miten miehet haluavat joskus painaa päätäni "syvemmälle". Myös pesemättömiin vehkeisiin on joutunut joskus koskemaan, joten enää ei kiinnosta eikä haluta. Vaikka sitten käsihoito mieluummin. (Eikä se kikkeli mikään kovin esteettinen elin edes ole, joten kurjat näkymätkin...)

Suuseksin saaminen on kyllä kivaa, hyvää yms. mutta harva mies on edes älynnyt tarjota sitä. Ja huolehdin siis hygieniastani erittäin hyvin. 

JOUTUNUT KOSKEMAAN?  ei tarvii.

Ja naisena minäkin hoidan aina puhtauden. Ei haise ei mitään, ihan on kuulemma nam.

Vierailija
18/51 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn tarpeen mukaan vähintään pesemässä vehkeen ettei varmasti maistu pahalle. Annan itse ensin oraalia että ymmärtää mitä tarkoitan hyvällä suun käytöllä. Enkä pyydä siinä naiselta mahdottomia. Kunhan pitää kädet omalla puolella ja huutaa vaikka tyynyyn jos on äänekästä sorttia.

No joo ne näkymät. Ei ne ole kummaltakaan puolelta niin hemaisevia. Onneksi mun mielestä naiset näyttää kuitenkin paljon paremmalta kuin miehet. Ihan puhtaasti halusta olen antanut kieltä, huulia ja sormia. Niin paljon että kun lopetin niin nainen nukahti sekunneissa. Hain vettä ja tölkin että jos on jano niin kuorsasi. 

Eikä tuota tapahtunut kerran tai kaksi. Vuosien aikana tiputin hänet oraalilla varmaan kymmeniä kertoja. Hitto siitä jopa vitsailin. Haluatko anestesia kieltä? Kun tietää mistä nainen tykkää niin hänet saa helposti laukeamaan. Sitä useita kertoja peräkkäin niin ei ole ihme kun alkaa nukuttaa. 

Huh jos miehenä voisi saada peräkkäisiä orkkuja niin mä olisin kuollut jo irstas hymy huulilla.

Vierailija
19/51 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voiluoja, miten kaipaankaan suuseksiä..monta vuotta ilman seksiä ja tuntuu, että sekoan. haluaisin antaa ja vastaanottaa suuseksiä..oon nainen, joka ei pysty seksiin ilman vahvaa tunnesidettä, ikävä kyllä rakastamani mies ei vastaa mun tunteisiin, joten näillä mennään :(

Tiedän tunteen, mulla oli ihan sama tilanne pari vuotta kunnes hyväksyin tilanteen ja avasin silmät taas muille miehille. Jonkun ajan päästä löytyi sitten uusi ihminen jota kohtaan on vahvoja tunteita niin olen päässyt taas intohimoisen kiihottavan runsaan seksin makuun. Elämä tuntuu ihan erilaiselta..

Vierailija
20/51 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

Huh jos miehenä voisi saada peräkkäisiä orkkuja niin mä olisin kuollut jo irstas hymy huulilla.

Häh? Voihan niitä saada helpostikin pari peräkkäin, eikä kolmekaan ole mitenkään suuri ihme. Et vaan rysähdä lahnaks sen ekan jälkeen, vaan jatkat menoa. Tai sit mä oon ihan mahtava, lol. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi