Suuseksi ällöttää
Oonko ainut vai ällöttääkö muitakin ajatus siitä että antais/vastaanottais suuseksiä? En ymmärrä miks sitä tunnutaan pitävän jotenki itsestään selvänä asiana seksielämässä
N23
Kommentit (51)
Iän myötä kääntynyt silleen, että nuorena (17-25v) halusin ottaa suihin jos kaveri oli yhtään mun mieleen (eli reilusti yli sadalta kundilta), mutta olin kovin häveliäs jos joku halusi nuolla, ja en todellakaan nauttinut siitä. Nykyään en yhtään tykkää ottaa suihin, mutta nautin todella kun joku nuolee nautinnollisesti kunnes räjähdän.
Korkeintaan todella hyvän pesun jälkeen, muuten ei. Se kusen ja paskan haju vie viimeisetkin halut.
Isoisä oppetti aikoinaan kun oli teini-iässä, että miesten pitää pestä vehkeet joka ilta. Naisille tuo lienee itsestään selvää muutenkin. Nuorena kun aloitettiin, niin tyttöystävä passitti heti alkuunsa alapään pesulle, vaikkei silloin edes suuseksiä ekana vuonna harrastettu. Joten suuseksin tulessa mukaan alapesut ennen seksiä oli jo rutiinia. Eikä sillä nyt oleellista merkitystä milloin seksiä harrastettiin, kunhan pesusta ei ollut kovin pitkää aikaa. Eli käytönnössä on aina saanut nuolla puhdasta pillua tai vaimo antaa suikkareita puhtaalle kalulle. Vaimokin antanut spontaaneja suillareita helpommin, kun tiennyt kalun olevan pesty jo etukäteen muutenkin. Joskus aamuisin kovan panetuksen alla, olen käynyt ensi huuhtaisemassa kalun ja tullut sitten vasta vaimon luo pyytämään paineiden purkua. Kivikova aamuseisokki uppoamassa ja soutamassa vaimon suussa tuntuu niin pirun hyvältä.
Se riippuu täysin kumppanista. Ekan poikaystävän kanssa teininä se oli puolin ja toisin täysin luonnollista ja ihanaa. Sitten olin pitkään avoliitossa miehen kanssa joka piti sekä sen antamista, että saamista luonnottomana ja perverssinä. Sanoi mulle, että "en halua, että suutelisit saastutetulla suulla meidän tuleville lapsille hyvät yöt". Jostain syystä minäkin aloin ajattelemaan niin. Onneksi hänen kanssaan ei niitä lapsia kuitenkaan tullut. Nykyinen mieheni (kuin myös minä taas) nauttii suuseksistä molemmin päin. Ja aika usein kun olen antanut hyvänyön suukot meidän lapsille, saastutamme oikein mielellämme suitamme mieheni kanssa.
Iän myötä suihinottojen antaminen, varsinkin sperma suussa, on alkanut ällöttämään. Nuorena, 17-22 vuotiaana annoin suihinottoja loppuun asti ja niellen käytännössä kaikille kundeille jotka olivat suurin piirtein mukavia ja jotka eivät kieltäytyneet tarjouksesta (olisikohan yksi kieltäytynyt reilusta sadasta). Olin nuorena epävarma omasta kehostani, ja en yhtään tykännyt jos joku nuoli mua. Nykyisin tilanne on kääntynyt toisinpäin. Tykkään suuseksistä saavana osapuolena, mieheni on siinä tosi hyvä, tykkää siitä, ja minä osaan heittäytyä nautinnon vietäväksi. Kyllä joskus annan suikkarin miehellenikin, mutta mun suuhun ei saa tulla. Olenkin sanonut hänelle vitsillä, että hän tapasi mut 10v liian myöhään.
En ole kokeillut, enkä varmaan kokeilekaan, koska koko juttu yököttää
N19
Tykkään antaa, sekä miehelle että naiselle, mutta en halua vastaanottaa. Ei tunnu miltään, kuin käsivartta nuolisi.
Mieluummin nuolen puhdasta ja kuivaa peräaukkoa kuin limaista patukkaa. Yök sille.
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan todella hyvän pesun jälkeen, muuten ei. Se kusen ja paskan haju vie viimeisetkin halut.
Ne juuri ovat homman suola.
Ei ällötä, otan mielelläni poikaystävältäni suihin, varsinkin kun tiedän saavani vastapalveluksi, sormetusta, vibrausta ja lopulta panon.
Juuri sellaista naista olisi ihana nuolla. Varsinkin kun hän samalla kertoo monenko kanssa on aiemmin samana päivänä harrastanut seksiä.
Saispa pimpin nuolentaa. Viime kerrasta liian kauan.
Ei ällötä kunhan mies puhdas ja herrasmies, eikä painosta mihinkään. Jotenkin se on älyttömän intiimiä, ja sillä lailla sopivan tuhmaa, mutta kuitenkin samalla tavalla siinä pyritään miellyttämään toista ja pitää päästä muutamasta estosta yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iän myötä suihinottojen antaminen, varsinkin sperma suussa, on alkanut ällöttämään. Nuorena, 17-22 vuotiaana annoin suihinottoja loppuun asti ja niellen käytännössä kaikille kundeille jotka olivat suurin piirtein mukavia ja jotka eivät kieltäytyneet tarjouksesta (olisikohan yksi kieltäytynyt reilusta sadasta). Olin nuorena epävarma omasta kehostani, ja en yhtään tykännyt jos joku nuoli mua. Nykyisin tilanne on kääntynyt toisinpäin. Tykkään suuseksistä saavana osapuolena, mieheni on siinä tosi hyvä, tykkää siitä, ja minä osaan heittäytyä nautinnon vietäväksi. Kyllä joskus annan suikkarin miehellenikin, mutta mun suuhun ei saa tulla. Olenkin sanonut hänelle vitsillä, että hän tapasi mut 10v liian myöhään.
Kuvauksesi vastaa tuntemaani tyttöä. Meillä oli lätkäjengissä (tuolloin b-junnuissa) oli yksi tyttö joka pyöri aina meidän ympärillä, ja auttoi purkamaan koko jengin paineita ottamalla suihin. Hänen hengityksensä haisi aina spermalle, ja kukaan ei varmasti olisi pussannut häntä, nuolemisesta puhumattamakaan. Hänen halunsa ottaa suihin ja niellä kaikki oli todellinen lahja miesporukalle.
Miksi niin paljon alapeukkua, jos sekä tyttö, että nuoret miehet tykkäsi? Ehkä tämä oli tuon nuoren naisen fetissi mitä pääsi toteuttamaan kun oikeastaan käytti hyväksi lätkäjengin nuoruuden suomaa ainaista valmiutta ja halua seksiin.
Ei ällötä kumpaankaan suuntaan. Poikkeuksena, että vähän voisi ällöttää jos pitäisi nuolla paksujen läskien ympäröimää tai todella rämemajakarvaista pillua. Sen sijaan lämmin, kostea ja ahdas suu tuntuu kalun ympärillä aina hyvältä, on suihinottaja sitten supermalli tai vaikka keski-ikäinen ylipainoinen bubiruusu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ällötä kumpaankaan suuntaan. Poikkeuksena, että vähän voisi ällöttää jos pitäisi nuolla paksujen läskien ympäröimää tai todella rämemajakarvaista pillua. Sen sijaan lämmin, kostea ja ahdas suu tuntuu kalun ympärillä aina hyvältä, on suihinottaja sitten supermalli tai vaikka keski-ikäinen ylipainoinen bubiruusu.
Ei hyvää päivää. Eli (joillekin?) miehille kelpaa mikä vaan. Ällöttää
Kumpikin ällöttää, mutta vaan vieraan kanssa.
Kyllä sauna / suihkupuhdas ja täysin karvaton pipari on nätti ja kiihottava, ja sitten kun se alkaa pikkuhiljaa kostumaan jne. no kyllähän te tiedätte
Ei ole kokemusta asiasta, mutta ei haittaa, koska ei tee mieli sellasta