Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulujen varasijat kevät 2021

Vierailija
19.06.2021 |

Hei! Ajattelin luoda ketjun varasijoilla oleville, niin voidaan yhdessä jännätä tuloksia. 🙈 Ois kiva nähdä miltä varasijoilta ihmiset pääsee opiskelemaan.

Itse olen varasijalla 19. (lapin amk, tradenomi), saas nähdä miten käy. Muut oppilaitokset ei oo vielä julkaisseet pääsykoetuloksia.

Kommentit (962)

Vierailija
801/962 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt siis niin, että ei-ensikertalaiset on jossain omassa jonossaan? Mulla ei oo varasijat liikkunu koko aikana mihinkään ja paikkoja on ainakin Vipusen mukaan paljon ottamatta vastaan. Alkaa vähän turhauttaa tää odottelu, ku pisteitä on kuitenki reilusti yli alimman hyväksytyn rajan 🙃🙃

Oletko katsonut onko ei ensikertalaisten paikat jo mennyt? Voihan olla että kaikki paikat on ensikertalaisten.

Vipunenhan ei näytä kun sen 1-4, niin siitä ei oikeen saa mitään irti…

Vierailija
802/962 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisraunio kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisraunio kirjoitti:

Usko meinasi jo loppua kun päivää vaille 3 viikkoa olin 1. varasijalla ja nyt vihdoin tarjottiin koulupaikkaa!

Minne pääsit? Onnea paikansaaneille! 👍😊

Kiitos! Pääsin ei ensikertalaisena Xamkiin ensihoitolinjalle 😬

Oliko monimuoto toteutus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/962 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt siis niin, että ei-ensikertalaiset on jossain omassa jonossaan? Mulla ei oo varasijat liikkunu koko aikana mihinkään ja paikkoja on ainakin Vipusen mukaan paljon ottamatta vastaan. Alkaa vähän turhauttaa tää odottelu, ku pisteitä on kuitenki reilusti yli alimman hyväksytyn rajan 🙃🙃

Oletko katsonut onko ei ensikertalaisten paikat jo mennyt? Voihan olla että kaikki paikat on ensikertalaisten.

Vipunenhan ei näytä kun sen 1-4, niin siitä ei oikeen saa mitään irti…

Sama täällä, Vipunen näyttänyt jo usemman viikon 1-4 ja sijat on kuitenki tippuneet useita paikkoja.

Vierailija
804/962 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pääsijöille!! Minun koulussa on näkynyt juhannuksesta asti 36/36 ja olin toisella varasijalla viime viikonloppuun saakka, silloin nousin ensimmäiselle. Alkaa toivo loppua. 😪

Vierailija
805/962 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä menetä toivoa, voihan olla ettei ne kenelle paikkaa tarjotaan otakaan sitä vastaan, viikko on aikaa miettiä.

Vierailija
806/962 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vielä menetä toivoa, voihan olla ettei ne kenelle paikkaa tarjotaan otakaan sitä vastaan, viikko on aikaa miettiä.

Niin tai ovat ottaneet paikan ehdollisena vastaan ja jonottavat ylempään hakutoiveeseen.

Vierailija
807/962 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko voi notkua ehdollisesti vastaanottaneena? 2.8 asti?

Vierailija
808/962 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks joka juhannuksesta asti on ollu 1. varasijalla yhteisöpedagogiks. Toivo alkaa hiipua, kun viikot kuluu. Vaikea uskoa, että ei ensikertalaisena pääsisi enää sisälle. On kyllä ärsyttävää, kun on sekä todistusvalinnassa, että pääsykokeissa korkeammat pisteet, kuin alimmilla sisään pääseeillä ei ensikertalaisilla. 

Vierailija
809/962 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tällä hetkellä lahteen tradenomiks varasijalla 11. kesäkuun lopussa oli vielä varasija 36. mitä luulette vieläkö ois mahikset päästä sisään?

Vierailija
810/962 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei kannata toivoa heittää. Tradenomien paikat liikkuvat hyvin, koka niitä on niin paljon ja monet jonottavat myös kauppakorkeakouluun.

Vierailija
811/962 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on päivittynyt opintopolku! Hitaasti, mutta epävarmasti minäkin kiipeän varasijoja ylöspäin 😂

Vierailija
812/962 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein Vipunen päivittyy? Mun mielestä on jo pitkään näyttänyt samoja lukuja, vaikka luulis muutosta olevan tapahtunut

Vierailija
813/962 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten usein Vipunen päivittyy? Mun mielestä on jo pitkään näyttänyt samoja lukuja, vaikka luulis muutosta olevan tapahtunut

Tätä mäki oon miettinyt.. näyttää että ois 9 paikkaa vielä vipusen mukaan mutta mitään muutosta ei tapahdu. Toki kun koululta kysyin niin heidän mukaan 5 paikkaa. Että näyttääkö toi vipunen sit edes oikein

Vierailija
814/962 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vipunen on päivittyny ilmeisesti viimeksi noin viikko sitten. Kannattee kysyä suoraan koululta mikä tilanne.

Vierailija
815/962 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vipusen mukaan omat paikat (valintakoe, ei-ensikertalaiset) täytetty, hakutoimisto sanoi asian olevan kesken…

Tiedä sitten, kylläpähän tuo viim. 2.8. selviää miten käy 😬😅

Vierailija
816/962 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mäki oon miettinyt.. näyttää että ois 9 paikkaa vielä vipusen mukaan mutta mitään muutosta ei tapahdu. Toki kun koululta kysyin niin heidän mukaan 5 paikkaa. Että näyttääkö toi vipunen sit edes oikein

Mihin oot hakemassa?

Vierailija
817/962 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ois kiva tietää.

Vierailija
818/962 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ois kiva tietää.

Varasijoilta voi tulla valituksi vielä 2.8. Mikäli ei saa ylemmistä hakutoiveesta paikkaa tuon jälkeen automaattisesti se paikka jonka on ehdollusesti ottanut vastaan muuttuu sitovaksi. Eli jonossa vapautuu paikkoja vain jos joku paikan ehdollisesti vastaanottanut saa ylemmistä hakutoiveistaan paikan. Kaikki tämä kerrotaan opintopolussa opiskelupaikan vastaanottaminen kohdassa

Vierailija
819/962 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista että vipusessa on tullut valittuja lisää seinäjoen ammattikorkeakoulun?

Onko noi tiedot vaan väärin vai onko paikkoja muka tullut lisää?

Vierailija
820/962 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne varasijat suljettais jos ei ois enää mahista niiden liikkua?

Noita traden paikkoja näky olevan lisähaussakin tarjolla että hakekaa siinä ketkä ette nyt päässy. Pääsette aloittaa opinnot syksyllä. Jos siis tradenomiksi hakeneita varasijoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi