Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulujen varasijat kevät 2021

Vierailija
19.06.2021 |

Hei! Ajattelin luoda ketjun varasijoilla oleville, niin voidaan yhdessä jännätä tuloksia. 🙈 Ois kiva nähdä miltä varasijoilta ihmiset pääsee opiskelemaan.

Itse olen varasijalla 19. (lapin amk, tradenomi), saas nähdä miten käy. Muut oppilaitokset ei oo vielä julkaisseet pääsykoetuloksia.

Kommentit (962)

Vierailija
841/962 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on minun edellä ottanut paikan ehdollisena vastaan, niin muuttuuko minun varasija vai muuttuuko se vasta sitten, kun se edellä oleva on lopettanut oman oottamisensa? T. Prkl 1 varasija ollut jo viikon ja yksi paikka kuulemma avoinna

Vierailija
842/962 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varasijat päivittyny tänään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/962 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa sanoa onko päivittyny, sillä mulla ei oo kahteen päivään tapahtunut muutoksia😅

Vierailija
844/962 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa sanoa onko päivittyny, sillä mulla ei oo kahteen päivään tapahtunut muutoksia😅

I feel you…

Vierailija
845/962 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, kahteen päivään ei muutoksi ja sitä ennen liikku joka päivä sijat. Tähänkö se ny sit tyssäs!

Vierailija
846/962 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on päivittynyt tältä päivältä.

Vierailija
847/962 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on päivittynyt tältä päivältä.

Niimpä on! Todistusvalinnassa olen tasapisteissä alimman hyväksytyn kanssa, varasijalla 17! 😭

Vierailija
848/962 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-ensikertalaisena ei oo vissiin ensihoitajaks asiaa, vaikka pisteitä on reippaasti enemmän kun tarttis 😒

Vierailija
849/962 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei-ensikertalaisena ei oo vissiin ensihoitajaks asiaa, vaikka pisteitä on reippaasti enemmän kun tarttis 😒

Mihin oot hakenu ja millä varasijalla oot? Vielä on toivoa

Vierailija
850/962 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ehdollisena opiskelupaikan vastaan ja hakijapalveluista tuli viesti että 7vrk aikaa ilmoittautua lukukaudelle. eikö minulla kuitenkin ole aikaa 2.8 asti ja silloin vasta ilmoittautua lukukaudelle, jos en tule hyväksytyksi jonottamaani ylempään hakukohteeseen?

Vierailija
851/962 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin oot hakenu ja millä varasijalla oot? Vielä on toivoa

Metropolia varasija 4. ja Turku varasija 2.

Vierailija
852/962 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaiskohan joku auttaa, netistä yritin kaivaa tietoa mutta en vaan löytänyt.

Eli siis mulla nyt vaihtuu koulu kun sain yhteishaussa paikan. Oon ottanut mun nykyisen koulupaikan vastaan 2019, eli en siis riko yhden paikan säännöstä kun nyt otan koulupaikan vastaan.

Kysymys kuuluu, että saanko olla läsnäolevana kahteen eri AMKiin? Olen siis jo nykyisessä koulussa ilmoittautunut läsnäolevaksi aikaisemmin tänä keväänä ja nyt pitäisi Oilin kautta ilmoittautua läsnäolevaksi uuteen kouluun.

Olisiko kellään tietoa? 😂 Oman koulun opo tietenki lomalla ja maanantainahan sitä voisi nyt tähän uuden koulun hakijapalveluun laittaa viestiä ja kysyä asiaa. Lisäksi en nyt löytänyt infoa kuinka nopeasti mun pitää tuolla Oilissa nyt ilmoittautua, en ehkä uskalla jättää maanantaille.

Vierailija
853/962 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sinulla ole toiskertalaisena tarpeeksi pisteitä kun et kerran päässyt.

Vierailija
854/962 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaiskohan joku auttaa, netistä yritin kaivaa tietoa mutta en vaan löytänyt.

Eli siis mulla nyt vaihtuu koulu kun sain yhteishaussa paikan. Oon ottanut mun nykyisen koulupaikan vastaan 2019, eli en siis riko yhden paikan säännöstä kun nyt otan koulupaikan vastaan.

Kysymys kuuluu, että saanko olla läsnäolevana kahteen eri AMKiin? Olen siis jo nykyisessä koulussa ilmoittautunut läsnäolevaksi aikaisemmin tänä keväänä ja nyt pitäisi Oilin kautta ilmoittautua läsnäolevaksi uuteen kouluun.

Olisiko kellään tietoa? 😂 Oman koulun opo tietenki lomalla ja maanantainahan sitä voisi nyt tähän uuden koulun hakijapalveluun laittaa viestiä ja kysyä asiaa. Lisäksi en nyt löytänyt infoa kuinka nopeasti mun pitää tuolla Oilissa nyt ilmoittautua, en ehkä uskalla jättää maanantaille.

Saa olla, minäkin olen.

Vierailija
855/962 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varasija 7. sosionomiksi. Alunperin olin 21. sijalla. Pääsin sisään onneksi kakkosvaihtoehtoon sairaanhoitajaksi. Liekö toivoa vielä on 🤯

Pääsin sisään! Onnea muille odottaville 🥰

Vierailija
856/962 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään päivittyny varasijat?

Vierailija
857/962 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tänään päivittyny varasijat?

On, mulla muuttunut eilisestä.

Vierailija
858/962 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pääsin kouluun. Tsemppiä muillekki!

T. Se Savonian bioanalyytikoksi hakenut amm-toikkarivarasijalla ollut. Vein kuulemma viimeisen paikan siitä jonosta.

Vierailija
859/962 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin ehdollisena opiskelupaikan vastaan ja hakijapalveluista tuli viesti että 7vrk aikaa ilmoittautua lukukaudelle. eikö minulla kuitenkin ole aikaa 2.8 asti ja silloin vasta ilmoittautua lukukaudelle, jos en tule hyväksytyksi jonottamaani ylempään hakukohteeseen?

Niin luulisi, koska opintopolun mukaan varasijoilta voi tulla valituksi vielä 2/8. Varmista asia vielä oppilaitoksesta ,johon pääsit.

Vierailija
860/962 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jyväskylään hakeneiden varasijat päivittyneet? Minulla aina vaan sama varasija eikä mitään muutosta muutamaan päivään. Paikka ei ole kuitenkaan peruuntunutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä