Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras ei syö mitään

Vierailija
19.06.2021 |

Mitä ajattelette, jos vieras ei syö kahvipöydästä mitään? Olette valmistaneet suolaista ja makeaa. Ei kyse allergioista tai muista erityisruokavalioista.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän epäkohteliaana.

Vierailija
2/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli halvaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se enemmän kuin vähän epäkohteiliasta.

Kun joku on nähnyt vaivaa vieraansa takia, ja sitten vieraalle ei kelpaakaan yhtään mitään.

Vaikka ei olis nälkäkään, niin kohteliaisuudesta jo pitäisi maistaa hiukan kaikkia tarjottavia.

Se kuuluu  aivan perusavalaatuisiin käytöstapoihin.

Vierailija
4/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaa, ja pelkää repsahtavansa takaisin entisiin elintapoihinsa, jos syö jotain epäterveellistä.

Vierailija
5/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ihminen ottaa aina edes vähän tarjottavia, kun niitä hänelle tarjotaan.

Muutoin tarjoajalle tulee tunne, että hänen tarjoomuksensa eivät kelpaa.

Kuuluu käytöstapoihin maistaa edes vähän.

Vierailija
6/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on ihan riittävästi aikaa laihduttaa, ei tarvitse kylään mennä esittämään.

Vierailija
7/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kylässä aina tosi vähän. En tykkää syödä muiden pöperöitä, jos nyt ihan suoraan sanon.

Että mä en ajattelis mitään. Jääpähän mulle itselleni enemmän herkkuja.

Vierailija
8/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vierailukohteen lapsukainen "opettelee kattamaan pöytää" ja siinä samalla klähmii niitä ruokia, kuppeja, kaivaa nenäänsä ja asettelee kahvilusikat pitäen kiinni lusikkapäästä eikä varresta, ei silleen just kauheesti huvita syödä mitään.

Vierailija
9/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kerro syytä, niin pahimmillaan voisin jäädä miettimään, pitääkö vieras minua jotenkin ällöttävänä tai epähygieenisenä, tai niitä tarjoiltavia. Mutta jotkut voivat vaikkapa jännittää muiden nähden syömistä, mikä on minusta ymmärrettävää. Sekin on sellainen syy, jota ei luultavasti sanota ääneen.

10/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla monia, jos se noin vit... kiinnostaa niin kysy.

Vierailija
11/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on asioita, jotka ovat kokonaan päätettävissäni ainakin toistaiseksi. Yksi niistä on syöminen: en syö  mitään vain siksi, että joku toinen odottaa minun syövän. Ei tarvitse miellyttää muita sillä, että laittaa suuhunsa jotain, mitä ei sillä hetkellä halua.

En keksi yhtäkään syytä sille, miksi päivittäinen ravinnontarve pitäisi täyttää syömällä asioita, joista ei välttämättä edes pidä.

Vierailija
12/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta syömättömyys on todella epäkohteliasta. Ei tarvitse kaikkia tarjottavia ottaa, mutta maistelisi edes jotain.

Vierailija
13/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on migreeni ja monet ruoat voivat laukaista kohtauksen. Sokeri, rasva, mausteet, suklaa, makeutusaineet, tuoksut ja moni muu mikä tulee ilmi siinä vaiheessa kun pitää mennä oksentamaan. Se vasta onkin noloa. Kahvi haisee ihan kamalalta migreenissä. Huh huh.

Vierailija
14/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on migreeni ja monet ruoat voivat laukaista kohtauksen. Sokeri, rasva, mausteet, suklaa, makeutusaineet, tuoksut ja moni muu mikä tulee ilmi siinä vaiheessa kun pitää mennä oksentamaan. Se vasta onkin noloa. Kahvi haisee ihan kamalalta migreenissä. Huh huh.

Lisään vielä kalan haju, gluteeni ja suurin osa vihanneksista. Ja tätä ei kukaan ikinä usko ennenkuin näkee. 🤮

Vierailija
15/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan vain, jos tykkään tarjottavista. En syö kenenkään mieliksi.

Vierailija
16/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kohteliaisuussyömisestä pitäisi jo ihan oikeasti päästä eroon. Ei kenenkään mieliksi pidä syödä. Eikä "emännän" siitä pidä nokkiinsa ottaa. Eikä varsinkaan alkaa väkisin tuputtamaan ja uhriutumaan.

Vierailija
17/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus juhlissa, missä yksi vieraista istui hievahtamatta sohvalla koko juhlien ajan. Kotiin lähtiessä emäntä antoi vieraalle rasiallisen juhlien tarjottavia mukaan. Erikoisinta oli, että vieras alkoi heti hississä syömään voileipäkakkua ja miehensä kysyi, että mitä jos paskot matkalla housuusi. Taisi olla jostain suolistoongelmista kyse.

18/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieraasta koituu mieliharmia, ei pidä kutsua häntä enää. Sillä siitä pääsee.

Vierailija
19/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vieras ei tuonut av mammalle tullessaan lahjaa, jonka arvo kattaa tarjottavat syömiset. siksi se ei voi syödä mitään

Vierailija
20/40 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vieraan asia. Samalla tapaa katan myös asiakkaalle pöydän vaikkei hän sitten mitään muuta ottaisikaan kuin kahvia, sekin kuuluu tapoihin että on varautunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän