Kannattaako miehen laittaa Tinderiin toive naisen max-BMI samalla tavalla kun naisilla vaatimuksia miehen pituudelle?
Kommentit (149)
Olin 2vuotta tinderissä saamatta yhtään tykkäystä, asiallinen teksti ja kuitenkin ok.n näköinen. taitaa olla vaan hesalaisten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Turha laittaa, kärsii tarjontaa turhan paljon. Naisen kropan / BMIn pystyy kuitenkin arvioimaan kuvista tai viimeistään ekoilla treffeillä.
No sehän se vassta on tyhmää mennä treffeille asti huomaamaan tuollaisen asia. Suoraan vaan omat toiveet esille, niin saa mieleisiä mätsejä.
Ei kannata laittaa, naiset kollektiivisesti loukkaantuvat tuosta. Törkeää käytöstä mieheltä jos ei syty kenestä vaan naisesta. Nainen toki voi laittaa sen 180+ cm pituusrajoituksen, se on ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Turha laittaa, kärsii tarjontaa turhan paljon. Naisen kropan / BMIn pystyy kuitenkin arvioimaan kuvista tai viimeistään ekoilla treffeillä.
Ei ole turha laittaa, koska kuvista ei voi luotettavasti arvioida ja jos treffeille asti menee niin siinä on turhaan tuhlannut omaa aikaa ja naisen aikaa, kun huomaa että nainen onkin bmi:ltään ainakin 28 kun itse haluaisit että nainen on korkeintaan bmi 23...
Joten laittakaa BMI-rajat, pituusrajat ja muut dealbreakerit näkyviin profiiliin rohkeasti!
Vaatimuksia? En mä naisena "vaadi" keneltäkään yhtään mitään ulkonäön suhteen.
Mielestäni voit laittaa, tosin olen huomannut että miehillä ei useinkaan ole mitään käsitystä naisten painosta, että siinä suhteessa saattaa tulla huti.
Ja mikä on sun tavoite tällä? Terveys vai ulkonäkö?
Itse olen hoikka ja pidän huolta kehostani terveellisesti syöden ja liikkuen. Silti ohittaisin, jos jollakulla on joku painoindeksi-toive, en hae pinnallista ihmistä vaikka ihan hyvän näköinen olenkin. Ja tiedostan sen, että paino voi muuttua paljonkin esim sairauden, lääkitysten tai raskauden takia, eikä sitä aina saa enää takaisin lähtölukemiin vaikka minkä tekee.
Ehkä toivoisin vaan normaalipainoista, itsestään huolta pitävää.
Vierailija kirjoitti:
Voi laittaa muttei kannata. Useimmat naiset haluaa tulla arvostetuksi luonteensa ja älykkyytensä, ns. "sisäisen kauneuden" takia, ei hyvän per seen tai kapean vyötärön takia.
Miksi ne naiset sitten hakevat seuraa sivustolta, jossa keskitytään nimenomaan ulkonäköön ja koettavat näyttää paremmalta kuin todellisuudessa ovatkaan?
Toki saa toiveensa esittää, eri asia miten. Jos tuollainen painotoive on törkeästi esitetty, ruksia painaisin minäkin, vaikka bmi on vajaa 19. Ei minulla kyllä pituustoivetta ole esitetty, vaikka pidänkin todella pitkistä. Kyllähän se selviää usein kuvista tai moni mies sen jo profiilissa kertoo. On minullakin vartalokuva siellä, että hoikkuuden kyllä näkee.
Mitä enemmän numeroita sen parempi tietenkin. Antaa älykkään kuvan, etenkin jos on jotain desimaaleja. Näin naisena olen laittanut minimit pituudelle, leuan leveydelle, Cooperin testin tulokselle sekä maksimin hiusrajan etäisyydelle kulmakarvoista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän numeroita sen parempi tietenkin. Antaa älykkään kuvan, etenkin jos on jotain desimaaleja. Näin naisena olen laittanut minimit pituudelle, leuan leveydelle, Cooperin testin tulokselle sekä maksimin hiusrajan etäisyydelle kulmakarvoista.
Mulla samat mutta lisäksi olen laittanut minimi- ja maksimiluvut kengän koolle, housujen tuumakoolle ja sierainten halkaisijalle.
Jos haluat näyttää tyhmyytesi, niin ilman muuta. Mutta tästäkin asiasta voisi keskustella asiallisesti ja saada asiallisia ohjeita. Jos itse olisin mies, jolle paino on olennainen asia, ilmaisisin sen ilman muuta profiilissani, mutta en noin törpösti. Kirjoittaisin jotain siitä, kuinka "aktiivisesti liikkuvana, sopusuhtaisena miehenä minulla on haussa elämänkumppani, jolla on samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja elämäntapa" tai jopa että se elämäntapa näkyy ulospäin.
Ei kannata. Et saa matcheja niistäkään, jotka sopisivat niihin kriteereihin, koska annat itsestäsi moukan vaikutelman. Helpompi on, jos annat tykkäyksiä vain naisille, jotka näyttävät kuvissaan alittavan nuo BMI-vaatimukset. Ihan turha antaa tykkäyksiä lihaville ja sitten kitistä treffeillä että oot kyllä liian iso mulle.
Minusta olisi mukavaa, jos jaksaisin kantaa sinut kynnyksen yli, jos niin pitkälle päädytään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti elämäsi rakkaus on jäävuoren kokoinen nainen etkä tule koskaan häntä saamaan. Tämä on mustalaiskirous.
No ei ole pelkoa koska en omaa läskifetissiä.
BMI on huono mittari. Laihaläski taikina voi olla BMI:n mukaan ihan "OK" ja taas tiukka salimisu antaa läskivaroituksen vaikka bodyfat ois 15%.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Et saa matcheja niistäkään, jotka sopisivat niihin kriteereihin, koska annat itsestäsi moukan vaikutelman. Helpompi on, jos annat tykkäyksiä vain naisille, jotka näyttävät kuvissaan alittavan nuo BMI-vaatimukset. Ihan turha antaa tykkäyksiä lihaville ja sitten kitistä treffeillä että oot kyllä liian iso mulle.
Eikö ole naisten etu, että moukat paljastavat moukkamaisuutensa jo profiilissa?
Miten BMI-toive on moukkamaista mutta pituusvaatimus ei ole?
Perustelut, kiitos.
"hei sinä pitkä mies"
"olethan pitkä, niin olen minäkin"
"rakastan pitkiä miehiä"
"olethan vähintään 185cm :)"
Vierailija kirjoitti:
Perustelut, kiitos.
"hei sinä pitkä mies"
"rakastan pitkiä miehiä"
Joidenkin mielestä molemmat ovat moukkamaisia, joidenkin mielestä kumpikaan ei ole. Minä kannatan aina rehellisyyttä, jos sulle oikeasti on hyvin tärkeää, että treffikumppanisi on vähintään 185 cm pitkä tai hänen bmi:nsä on korkeintaan 25, niin se on kaikkien kannalta parasta että ilmaiset sen profiilissasi.
Parempi että vain ruksit ne naiset, jotka eivät kuvien perusteella miellytä/kuvista ei saa selvää asiasta. Sitten jos joskus kuitenkin päädyt treffeille jonkun painorajasi ylittävän kanssa, niin käyttäydyt kohteliaasti ja ystävällisesti, ja jos on tarpeen, niin vetoat johonkin kemiaan tms jos et halua seuraaville treffeille. Ihan kuin kaikissa muissakin asioissa, joissa ei syystä tai toisesta natsaa.
Minusta on ihan ok, että on jotain ulkonäköön liittyviä kriteereitä. Mutta ne olisi hyvä hoitaa tahdikkaasti. Naisten pituuskriteeri on myöskin epätahdikasta. Itse naisena hoitaisin asian niin, että ilmoittaisin oman pituuteni (179 cm). Näin ainakin pituudesta epävarmuutta tuntevat jäisivät (toivon mukaan) pois.
Vierailija kirjoitti:
Perustelut, kiitos.
"hei sinä pitkä mies"
"rakastan pitkiä miehiä"
On sekin moukkamaista. En ole muuta väittänyt. Miksi sinun pitäisi alentua heidän tasolleen?
Onhan se miehille parempi noin kuin niin, että mätsejä tulee ylipainoisilta naisilta.