Kannattaako miehen laittaa Tinderiin toive naisen max-BMI samalla tavalla kun naisilla vaatimuksia miehen pituudelle?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setänic Outreach Director kirjoitti:
Miehet manipuloi naisia todella paljon juuri jättämällä tuollaisia ihan vilpittömiä BMI-toiveita kertomatta ja sitten juuri keksimällä jotain "kemia"-tekosyitä. Ei välttämättä vain jätetä jotain kertomatta, esitetään aivan eri ihmistä jopa.
Huomaa, kun vertailee homojen ja heterojen miesten seuranhakuilmoituksia
En mä ikinä sano naiselle että en halua toisia treffejä koska nainen oli lihava, tai kroppa oli muuten huono. Vetoan vain epämääräisesti että "en tuntenut kemiaa".
Usein totuuden kertominen noissa tilanteissa olisi vain tarpeetonta julmuutta.
Ihan sama kuin miehelle sanotaan, että pituudella ei ole väliä, ja tuota tapahtuu kaikille miehille, kun mna ei seiso.
Pitää olla alle 40-vuotias mies siis ja pituus vähintään 180 cm ja toinen pituus 14 cm ja paksuus 13 cm.
Tällaisilla kommenteilla yritetään luoda kuvaa, että naiset ovat ihan yhtä vaativia kuin miehetkin, emme vaan myönnä sitä.
Tosiasiassa en ole ikinä kavereiden kanssa jutellut siitä, miten paksu jollain miehellä on, tai edes siitä pituudesta. Sen sijaan joku mieskaveri on kertonut että naisella pitää olla tietyn kokoinen vyötärö ja tissit. Naiset vaativat huomattavasti vähemmän kuin miehet.
Ja jos olet lyhyt mies, eikä itsetunto kestä pitkää naista, niin hae sitten lyhyttä naista, joka on vaikka 150-160 cm, aika harva mies kuitenkaan sitä lyhyempi on.
Tämä ketju on trolli, mutta koska tämä ketju tänne postataan niin usein, niin jotakuta vtuttaa tämä asia, ja rankasti.
Jos nyt noita " kriteerejä" katsotaan, niin miesten pituus on toivelistalla todella harvalla vs hoikka nainen toiveena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä laittaa mitä haluaa mutta ei välttämättä kannata, veikkaan että aika moni kriteerin täyttäväkin painaa rastia jos profiilissa on joku bmi-raja.
Ap laittaa mitä haluaa, haluavat naisetkin rahaa ja omaisuutta mieheltä.
Ette näe muita naisia paitsi onnenonkijoita.
Tavalliset parisuhdetta etsivät naiset ovatkin onnenonkijoita. Ok, tämä selvisi.
näin se on. nainen pariutuu aina ylöspäin
Voi.. Mitä vahtaatte hintalapulla varustettuja?
Saahan sitä asettaa minkälaisia kriteereitä tahansa. Voikyll karsiutua pois hyviä ehdokkaita, jotka todellisessa tilanteessa olisit riemusta kiljuen ottanut, mutta tee kuten haluat.
Kiinnostaa nyt kamalasti mihin sä sen rajan asettaisit? 30? 25? 21?
Tottakai kannattaa laittaa.
Itse laitoin kengännumerovaatimuksen 41,5 ois sopiva. Isot jalat on hyvät uidessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kaikki tuijottaa ruokakaupassa pariskuntien pituuseroja.
Kaikki?
Minä mietin, mitä piti ostaa.
En yleensä kiinnitä muihin ihmisiin mitään huomiota, jos he eivät töni minua.
Kaikki ihmettelee, jos nainen on pidempi, mutta pitkiä miehiä haluaa kaikki naiset joten eihän niitä riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kaikki tuijottaa ruokakaupassa pariskuntien pituuseroja.
Kaikki?
Minä mietin, mitä piti ostaa.
En yleensä kiinnitä muihin ihmisiin mitään huomiota, jos he eivät töni minua.
Kaikki ihmettelee, jos nainen on pidempi, mutta pitkiä miehiä haluaa kaikki naiset joten eihän niitä riitä.
Amerikassa on pitkiä ja harteikkaita miehiä. Siis onhan sielki pätkiä, mut tietyissä paikoissa törmää koripalloilijan kokoisiin kaappeihin. Menee vaan Tinderiin ja ettii.
Pituus on asia, joka ei muutu, eikä sitä tarvitse pitää yllä elintavoilla.
Siinä mielessä se on huomattavasti reilumpi vaatimus.