Kannattaako miehen laittaa Tinderiin toive naisen max-BMI samalla tavalla kun naisilla vaatimuksia miehen pituudelle?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Naiset: olen 165 cm plus korot, joten sinä vähintään 185 cm. Olethan miehen mittainen. Yletythän ylähyllylle.
Miehet: Olen 183 cm pitkä ja painan 81kg joten sinä korkeintaan 159 cm ja 55kg. Olethan naisen mitoissa.
Se siitä.
Sentään tykkää pulskemmista naisista. Minun paino on 70kg ja sama bmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska paino on suurin yksittäinen ulkonäköön vaikuttava tekijä ja kyllä jokainen haluaa viehättävän kumppanin tai deitin.
Hienoa. No sitten me naiset voimme sanoa, että pituus ja sen pituus ovat ne suurimmat yksittäiset ulkonäköön vaikuttavat tekijät, ja kyllä jokainen haluaa viehättävän kumppanin.
Älä puhu meidän muiden naisten puolesta. Siksi toisekseen sen pituudella ei ole naisen nautinnolle mitään merkitystä, kyllä se on paksuus, joka ratkaisee.
Ihan saat laittaa ilmoitukseesi mitä haluat.
Jos etsisin pitkäaikaista suhdetta en vastaisi ilmoituksiin, joissa ilmoitetaan max BMI tai muita ulkonäkö/hoikkuusvaatimuksia. Vaikka täyttäisin ne nyt niin mitä tapahtuu kun en enää jostain syystä täytäkään.
Mieleen tulee ulkonäkövaatimuksista, että perustuuko yhteiselämämme siihen, että näytetään yhdessä hyviltä jos ulkonäkö on noin tärkeä tekijä miehelle? Jättääkö ulkonäkökeskeinen mies minut sitten jos lihon tai lähteeköhän nuoremman matkaan kun vanhenen ja rypistyn. Kannattaako minun rakentaa tällaisen suhteen päälle mitään? Pitääkö raskauden jälkeen olla heti tikissä tai mies lähtee? Mitä jos sairastun tai rampaudun pysyvästi, rintasyöpä vie rintani, voiko minut vain jättää, koska en täytä enää kriteereitä?
En vähättele ulkonäön merkitystä. Mutta vastaisin miehelle, jolle muut arvot parisuhteessa tuntuvat olevan ulkonäköä tärkeämpiä.
Minun BMI on 27, mutta laihdutan ja pyrkimyksenä päästä normaalipainoon. Olen jo vuosia harrastanut liikuntaa ja arkiliikuntaa päivittäin. Olen naamastani normaalin näköinen.
On ikävää mennä treffeille kerta toisensa jälkeen ja saada mieheltä viesti perään, että, että ei ollut kemiaa sekä arvuutella, mistä johtui tai miten voisin siihen vaikuttaa. Joten sano mieluummin totuus.
Fiksu mies ymmärtää, että painoon voi vaikuttaa, varsinkin kannustamalla ja harrastamalla yhdessä liikuntaa ja terveellisiä elintapoja. Pituuteen sen sijaan ei voi. En silti ole koskaan vaatinut mieheltä pituutta vaan olen seurustellut 160-senttistenkin kanssa.
Tämä olisikin hyvä.
Osaisi heti vältellä ulkonäkökeskeiset kontrolloivat vaatijamiehet.
Etsin parisuhteelta jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän numeroita sen parempi tietenkin. Antaa älykkään kuvan, etenkin jos on jotain desimaaleja. Näin naisena olen laittanut minimit pituudelle, leuan leveydelle, Cooperin testin tulokselle sekä maksimin hiusrajan etäisyydelle kulmakarvoista.
Mulla samat mutta lisäksi olen laittanut minimi- ja maksimiluvut kengän koolle, housujen tuumakoolle ja sierainten halkaisijalle.
Mä oon yksinkertaistanut tästä ja laittanut tohtorin tutkinnon. Vähän on mätsejä. Oisko niin että älykkäät miehet on jo varattuja? Laatikkoleukaisia saliähertäjiä näkee enemmän. Jännä.
Kannattaa ladata kaikki tärkeät kriteerit heti pöytään. Sitten saa juuri sen mitä haluaa. Tai ei saa. Mutta ei ainakaan tule houkutusta tyytyä mihinkään ”alempitasoiseen”.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä laittaa mitä haluaa mutta ei välttämättä kannata, veikkaan että aika moni kriteerin täyttäväkin painaa rastia jos profiilissa on joku bmi-raja.
Ap laittaa mitä haluaa, haluavat naisetkin rahaa ja omaisuutta mieheltä.
Kysyit tästä eilen, viime kuussa... Miksi vain kyselet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä laittaa mitä haluaa mutta ei välttämättä kannata, veikkaan että aika moni kriteerin täyttäväkin painaa rastia jos profiilissa on joku bmi-raja.
Ette näe muita naisia paitsi onnenonkijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi laittaa muttei kannata. Useimmat naiset haluaa tulla arvostetuksi luonteensa ja älykkyytensä, ns. "sisäisen kauneuden" takia, ei hyvän per seen tai kapean vyötärön takia.
Miksi ne naiset sitten hakevat seuraa sivustolta, jossa keskitytään nimenomaan ulkonäköön ja koettavat näyttää paremmalta kuin todellisuudessa ovatkaan?
Yksikään nainen ei pysty selittämään tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi laittaa muttei kannata. Useimmat naiset haluaa tulla arvostetuksi luonteensa ja älykkyytensä, ns. "sisäisen kauneuden" takia, ei hyvän per seen tai kapean vyötärön takia.
Miksi ne naiset sitten hakevat seuraa sivustolta, jossa keskitytään nimenomaan ulkonäköön ja koettavat näyttää paremmalta kuin todellisuudessa ovatkaan?
Pystyy. Osa miehistä on vaan niin liikuttavan helppoja etteivät kykene erottamaan selvää kuppaajaa tavallisesta seuranhakijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska paino on suurin yksittäinen ulkonäköön vaikuttava tekijä ja kyllä jokainen haluaa viehättävän kumppanin tai deitin.
Hienoa. No sitten me naiset voimme sanoa, että pituus ja sen pituus ovat ne suurimmat yksittäiset ulkonäköön vaikuttavat tekijät, ja kyllä jokainen haluaa viehättävän kumppanin.
Älä puhu meidän muiden naisten puolesta. Siksi toisekseen sen pituudella ei ole naisen nautinnolle mitään merkitystä, kyllä se on paksuus, joka ratkaisee.
kaikkein ratkaisevinta on sen oikea käyttö.
Olen itse hoikka mutta silti tuollainen olisi turnoff.
Ehkä hienovaraisempi "pidän urheilullisista naisista" toimisi paremmin. Vaikka tämä kyllä sitten karkottaa ehkä laihat ei-urheilulliset pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyy. Osa miehistä on vaan niin liikuttavan helppoja etteivät kykene erottamaan selvää kuppaajaa tavallisesta seuranhakijasta.
Lähes yhtä liikuttavaa on, kun naiset etsivät luotettavaa elämänkumppania tinderin panoäijien joukosta. Mikä voisi mennä pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Jättääkö ulkonäkökeskeinen mies minut sitten jos lihon tai lähteeköhän nuoremman matkaan kun vanhenen ja rypistyn. Kannattaako minun rakentaa tällaisen suhteen päälle mitään? Pitääkö raskauden jälkeen olla heti tikissä tai mies lähtee? Mitä jos sairastun tai rampaudun pysyvästi, rintasyöpä vie rintani, voiko minut vain jättää, koska en täytä enää kriteereitä?
No tietysti silloin vaihdetaan parempaan. Ei vanhalla ja viallisella naisella tee mitään. Sama kuin autojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette näe muita naisia paitsi onnenonkijoita.
Tavalliset parisuhdetta etsivät naiset ovatkin onnenonkijoita. Ok, tämä selvisi.
Samaa mieltä. Kokemuksesta voin sanoa, että typerimmät ja huonoimmat miehet on näitä, joilla on näitä vatimuslistoja. Helppo tapa seuloa huonoimmat pois. Helpottaa meitä naisia valinnan tekemisessä kun saa suurimman osan turhakkeista pois, niin jää aikaa tutustua niihin muutamiin, jotka Tinderissä on niitä tutustumisen arvoisia.