Mihin käytit/käytät lomarahasi?
Minulla meni säästöön, säästetään isompaan asuntoon 👍 Tiukille kyllä ottaa, tekisi mieli ostaa kaikkia ihania kesämekkoja ja laittaa rahoja lomakassaan jne. mutta kaikkea ei voi saada..
Kommentit (246)
Lomarahat tulevat kuukauden päästä, tuolloin kesälomani on jo ohi.
Ei mene kulutukseen ja kiertoon meillä tämä raha.
Maksoin luottokortilta kaikki pois. Miksi se aina on niin, että samaan aikaan kun joku lemmikki sairastuu, tulee autoon remonttia ja tärkeä kodinkone hajoaa? Nyt sitten lomaillaan ja eletään tonnilla tämä kuukausi.
Säästöön menee. En tällä hetkellä tarvitse mitään erikoista, eikä minun ole pakko ostaa jotain tarpeetonta vain siksi, että saan vähän enemmän rahaa.
Laskuihin ja luottokorttivelkaan. t. pienituloinen yh
Ei lomaa eikä lomaraha, olen eläkkeellä. Perintö onneksi tulossa, tuntuu mukavalta.
Sijoituksiin tuottamaan lisää rahaa minulle. Näin taas tulee yksi vuoden päivistä lisää katettua pääomatuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Laskujen maksuun, jota isommasta asunnosta aiheutuu.
Ei kai asumiskuluja voi olla mitoitettu niin että niihin tarvitaan myös kerran vuodessa tuleva lomaraha?! Ne olemme muuttamassa kaksiosta kolmioon ja toki laonanlyhennys ja vastike vähän nousee mutta kyllä niistä pitää normipslkalla selviytyä. Ap
Vaihdoin lomarahat vapaisiin. Paras sijoitus mielestäni.
Minun lomarahani muutettiin palkallisiksi vapaapäiviksi huonon työtilanteen takia.
Kokonaisuudessaan säästöön, niin kuin ainakin viitenä edellisenä vuonnakin.
Silmälääkäriin ja laseihin, eikä riitä lähellekään. Perheessä 3 silmälaseja käyttävää, jotka kaikki tarvitsevat jotain erikoisuuksia laseihinsa, joten lasit maksavat maltaita.
Tilille jää suurin osa, käytän sitten kun pääsee taas matkustamaan.
Ostin uuden teltan, makuupussin ja laavukankaan. Lopuilla (3/4) olisi tarkoitus kaataa ämpärillinen vettä valtamereen eli lyhentää juuri otettua asuntolainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin lomarahat vapaisiin. Paras sijoitus mielestäni.
No ei todellakaan ole, tai riippuu siitä oletko lähellä eläkeikää vai et. Jos ottaisit rahat sijoituksiin, voisit pitää vuosittain palkattoman vapaapäivän niillä tuotoilla. Eli otatko esim 14 päivää nyt vai 1 päivän vuodessa loppu-urasi ajan...
Säästöön meni suurin osa. Parit pimentävät verhot ostettiin, jotta saadaan blokattua kuumuutta. Lisäksi tulevalle vauvalle pari tarviketta.
Laskujen maksuun, jota isommasta asunnosta aiheutuu.