Minkä kokoinen on mielestäsi iso kaksio?
Jos puhutaan isosta kaksiosta, montako neliömetriä siinä mielestäsi silloin on?
Kommentit (76)
Asuin aikoinaan kaksiossa jossa oli neliöitä 59. Se oli iso mielestäni.
Mä olen asunut 74m2 kaksiossa ja se oli mielestäni iso. Nykyinen kaksioni on 52m2, ihan ok, mutta ei iso.
Mulla 59m2 ja on kaiketi nykymittapuulla iso. Ja onkin tosi hyvän kokoinen
37 neliötä. Sisustus ja värimaailma vaikuttavat todella paljon. Toki myös järkevä pohjaratkaisu.
Asuin vuonna kivi ja kirves 62-neliöisessä kaksiossa, ihan hyvän kokoinen yhdelle ihmiselle.
kiinteistön välittäjä kirjoitti:
37 neliötä. Sisustus ja värimaailma vaikuttavat todella paljon. Toki myös järkevä pohjaratkaisu.
Tääsä puhutaan kaksioista, ei yksiöistä 🙄
Oltiin joskus vuokralla 66 m2 kaksiossa. Oli oikeasti tilavan tuntuinen. Makkari, olkkari, keittiö erikseen eikä nykypäivän tyyliin olkkarin yhteydessä, sauna + pesuhuone, erillinen vessa ja vielä vaatehuone. Oli hyvä koti.
Asun nyt 56 neliön kaksiossa. Tuntuu ainakin suurelta verrattuna entiseen 39 neliön kaksioon.
35 m2.
33 m2 itelle + 2 m2 vierashuone.
kiinteistön välittäjä kirjoitti:
Mitä hemmettiä :D Oon asunut 31 neliön yksiössä ja se oli ihan koirankoppi. Niin ei kuusi neliötä lisää siitä ISOA kaksiota tee. Ja "tilan tuntua" on tietysti saatu aikaan sillä, ettei oikeaa keittiötä ole, vaan keittiö on rivi kaapistoja ja kodinkoneet yhdellä olohuoneen seinällä.
Asuin nuorena sinkkuna 28 neliön kaksiossa. Se oli pieni. Iso kaksio on ehkä 50 neliöinen.
Mikä on kaksio? Jos asunnossa on olohuone, makuuhuone, keittiö, erillinen vessa ja kylppäri saunalla niin se on vissiinkin kaksio. Kaksi huonetta joissa toisen nurkassa on keittiö plus kylppäri joka on samalla vessa ovat myös kaksioita. Ensimmäinen vaihtoehto on iso kaksio.
Meitä asuu kaksi 63 neliön kaksiossa. Ihan hyvin mahdutaan ja taitavalla sisustuksella näyttää jopa avaralta.
Aikaisemmin asuttiin 33 neliön yksiössä. Sekin toimi hyvin, kun oli erillinen keittokomero ja alkovi. Melkein kuin 3 huonetta, heh.
Asun kaksiossa,jossa 69 neliötä ja mielestäni se on iso kaksioksi.
Mulla on tällä hetkellä 28 m2 kaksio, tämä on kyllä aika pieni mutta näin yhdelle tosi näppärä. Edellinen kaksioni oli 32 m2, se oli aika kivan kokoinen, oli tosi hyvin suunnitellut neliöt eikä ollut yhtään ahtaan oloinen. Sitä ennen joskus vuosia sitten asuin 59 m2 kaksiossa, sitä sanoisin isoksi. Siinä mahtuu asumaan pariskuntanakin hyvin.
Noin 80.