Huvittava trendi nämä jättiterassit joka torpan ja mökin edustalla, Suomi on kohta suuri tanssilava
Ilmeisesti näistä piha- ja terassiohjelmista ihmiset ovat saaneet päähänsä, että pihalla pitää olla järjettömän kokoinen puuterassi. Oli miten pieni torppa tahansa, niin monensadan neliön lautalattiat pitää keskelle peltoakin rakentaa. Todella hullun näköisiä.
Ja sitten niissä on yhdessä nurkassa ruokaryhmä ja toisessa palju. Yritetäänkö tuolla kompensoida talon pienuutta. Suurissa taloissa harvoin on 200 neliön terassia.
Mitä ne näillä jättilattioilla oikein teette?
Meillä on ainakin terassi ja piha rakennettu eläväiseksi, on katettua puuterassia, on pergolaa liuskekivien päällä, on nurmea ja paljon kasveja. Olisi surullista jos kaikki olisi puukannen alla.
Kommentit (83)
Pitäähän sitä isännällä olla jotain mitä nikkaroida ja paskarrella. Monesti näkee, että rahat on vaan loppunut kesken eikä tosiaan ole muuta kuin se orvon näköinen laituri talon kyljessä. Ei valaistusta eikä kalusteita no ehkä pyykinkuivausteline lol.
Kumma,että jotkut siellä korotetulla ja avoimella terassillaan istuvat kuin katsomossa naamat naapuriin tuntikausia.Onkohan siellä pisuaarikin,kun jääkaappeja yms on myynnissä oleskelua varten.
En mäkään niitä terasseja aina tajua. Taloon sopiva ja siihen rakennusvaiheessa tehty kuisti on kiva, mutta sellainen jälkeenpäin rakennettu tanssilava on vähän hassu. Ja joskus olen nähnyt jopa keskellä nurmikkopihaa jonkun puuterassiplätin, mikä on aidattu, vaikka se on ihan maan tasalla.
Itse olen sen verran yksinkertainen, etten oikein tajua koko terassin hienoutta. Miksei vaan voi olla siellä pihalla.