Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoilivatko 80-l vanhemmat koskaan lastensa kanssa?

Vierailija
10.06.2014 |

Mun kanssa ei ainakaan ulkoiltu ennenkuin vasta kouluikäisenä käytiin ehkä pyöräilemässä joskus. Ei puhettakaan mistään lumiukkojen rakentamisesta vanhempien kanssa taikka puistoissa käynneistä, pyh.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin kyllä aina yhdessä perheenä viikonloppuisin kävelyllä, retkillä yms. Ja tehtiin lumilinnaa talvella. Mutta arkisiin kyllä olin kavereiden kanssa ihan itse ulkona, vanhemmat eivät olleet mukana. Mutta en ole omien lastenikaan kanssa joka hetki, kyllä he saavat leikkiä ulkona omien kavereittensa kanssa rauhassa.

Vierailija
22/23 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 21:39"]

Asiaan vaikuttaa varmaan se, että Suomi on muuttunut turvattomaksi maaksi. Nykyään ei niin vain uskalla antaa lapsen olla ulkona yksin.

[/quote]

Suomi ei ole yhtään sen turvattomampi maa kuin aiemminkaan. Päinvastoin. Nykyään on turvallisempaa kuin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 21:39"]

Asiaan vaikuttaa varmaan se, että Suomi on muuttunut turvattomaksi maaksi. Nykyään ei niin vain uskalla antaa lapsen olla ulkona yksin.

[/quote]

Suomi ei ole yhtään sen turvattomampi maa kuin aiemminkaan. Päinvastoin. Nykyään on turvallisempaa kuin ennen.

[/quote]

Minkä ikäinen olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi