Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaiden lähtö unessa

Vierailija
01.07.2014 |

Näin unta että vasemmalta puolelta kaikki alahampaat tippuivat etuhampaaseen asti. Samassa unessa näin joen tms joka oli täynnä iilimatoja, jotka koittivat tarttua minuun ja lapsiini.. Omituinen fiilis jäi tosta unesta.. Kellään tietoa mitä tarkottaa?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 09:03"]Jungilaisen tulkinnan mukaan hampaiden irtoaminen tarkoittaa luopumista. Lapsia uhkaavat iilimadot voisi tulkita niin, että elämässäsi on tällä hetkellä asioita, jotka aiheuttavat epävarmuutta ja epätietoisuutta tulevasta. Avioero vireillä?

Noi kuolemahöpötykset kannattaa jättää omaan arvoonsa.

[/quote]

Ei ole eroa vireillä. Muutto isompaan taloon kylläkin mutta se ei kyllä stressaa tai muutenkaan mietitytä.. -ap

[/quote]

Muutto on muutos elämässä. Vaikka se ei tietoisella tasolla aiheuttaisi stressiä, alitajunta työstää asiaa unen kautta.

Vierailija
2/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:49"]Tietää sitä, että tätisi saa Helsingissä peppuseksiä.

[/quote]

Kiitos tiedosta. Olet nero!

[/quote]

Tasan yhtä paljon neroutta on käsityksessä, että unet ennustaisivat tulevia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen paljon unia, et hampaani irtoaa. Osaltaan johtunee siitä, että olen välillä huolissani hampaani kunnosta. Eikä ole kukaan kuollut :D mulla ei olisi kohta läheisiä ollenkaan jos se sitä merkitsisi :D

Kertonee stressistä. Muutto voi olla miellyttävä mutta ihminen kokee stressiä myös positiivisista asioista.

Vierailija
4/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon lukenut että hampaitten lähteminentarkoittaisi pelkoa kasvaa aikuiseksi/vanhemmaksi.

Näin yhessä vaiheessa usein unta että hampaani mureni ja niitä irtos ihan hirveesti.Ja siis mulla ei ees ole niin paljoo hampaita että niitä olis niin paljon voinu irrota(siis kourallisia).Ja jokaikinen niistä hampaiden irtoamis unista oli samanlainen,eli tapahtumapaikat ym.

Vierailija
5/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin et näin unta etanoista et ne oli iholla, sellasta mustaa mönjää ja kun katsoin unikirjasta niin inhottavat ihmiset lähestyy. Parin päivän päästä niin limanuljaska tyyppi tuli olkapään taakse sössöttämään punttisalilla ettei mitään rajaa.

Vierailija
6/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin teini-iässä unen, jossa irtosi koko hemmetin alaleuka :D

Nyt jaksaa jo naurattaakkin, mutta silloin oli kyllä kotona vaikeuksia vaikka muille jakaa. Kyllä tuo ihmismieli vaan näppärästi toimii nukkuessa, komppaan kommenteja Jungilaiseen unentulkintaan viitaten.

Vierailija
7/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paljon hammasunia aiemmin, loppuivat lähes seinään saatuani purentakiskon. En narskutellut hampaita vaan purin niitä voimakkaasti yhteen. Mieheni ei siis huomannut mitään, hammaslääkäri bongasi ylikireät purentalihakset.

Vierailija
8/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 08:27"]

Mulla siis alkoi siinä ensin vuotamaan ikenistä verta ja sitten hampaat alko yks kerrallaan tippua.. Hampaita en ole ikinä narskutellut, ois mies sanonu jos narskuttelisin :) kiitos vastauksista! -ap

[/quote]

Ei siitä välttämättä mitään ääntä kuulu.

Vierailija
9/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään ikinä uskonut enneuniin yms. mutta äitini näki parivuotta taaksepäin unta, että hänen hampaansa irtoavat ja niitä on väkisin pidettävä kiinni käsillä. Isäni kuoli seuraavana päivänä. Uskon että tapauksella oli jonkinlainen yhteys. Itse en ole tuollaista unta nähnyt mutta olenkin vasta14..

Vierailija
10/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 13:56"]En ole itsekään ikinä uskonut enneuniin yms. mutta äitini näki parivuotta taaksepäin unta, että hänen hampaansa irtoavat ja niitä on väkisin pidettävä kiinni käsillä. Isäni kuoli seuraavana päivänä. Uskon että tapauksella oli jonkinlainen yhteys. Itse en ole tuollaista unta nähnyt mutta olenkin vasta14..

[/quote]niin ja vielä, kuolema ei ollut nuuten ennustettavissa, ihan tapaturma vain, joten ei voi olla että äitini olisi aavistanut sen olevan lähellä ja nähnyt siksi unta.

Vierailija
11/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 07:56"]

Hampaiden lähtö tarkoittaa kuolemaa.

[/quote]

Höpöhöpö, mulla lähti unessa kerran kaikki hampaat eikä kukaan kuollut. 

Vierailija
12/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden lähtö tarkoittaa kuolemaa.

Vierailija
13/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden lähtä kertoo kuolemasta. Noin olen minäkin kuullut.

Mitä edempää lähtee niin sen läheisempi on.

Vierailija
14/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alahampaiden lähtö tarkoittaa nuoremman kuolemaa, ylähampaiden vanhempaa. MInulla ei tälläinen uni ainakaan pitänyt paikaansa, eli ei välttämättä ollut enneuni.

Vierailija
15/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Edelliset oikeassa.

Vierailija
16/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 08:02"]Alahampaiden lähtö tarkoittaa nuoremman kuolemaa, ylähampaiden vanhempaa. MInulla ei tälläinen uni ainakaan pitänyt paikaansa, eli ei välttämättä ollut enneuni.

[/quote]

Huh! Toivottavasti ei pidä minullakaam paikkaansa! :S -ap

Vierailija
17/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ennusta yhtään mitään. Itselläni hampaidenlähtöunet kertovat ainoastaan, että pelkään hammaslääkäriä.

Vierailija
18/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lähempänä hampaat on etuosaa sitä tärkeämpi kuoleva ihminen on.

Vierailija
19/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Minä näen yllättäen hammasunia hammaslääkäriajan lähestyessä... Hampaat murenevat, ne vuotavat verta tai irtoavat. Ei ihmekään koska kammoan hammaslääkärin tuolissa istumista. Ja ei, eipä ole kukaan tuntemani henkeään heittänyt näitä unia nähtyäni.

Vierailija
20/52 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista taikauskoisten hömppää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi