Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v pojan parturikäynti maksoi 25€

Vierailija
10.06.2014 |

Juuri valmistuneen oloinen teki koneella ananastukan, kesti korkeintaan 15min.

Tästä lähtien leikkaan itse.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin hintainen. Tuosta rahasta yrittäjä maksaa verot/eläkemaksun,vuokraa.,vettä Ym :))

Vierailija
2/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin hintainen. Tuosta rahasta yrittäjä maksaa verot/eläkemaksun,vuokraa.,vettä Ym :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...? Saman verran maksoi meidän 2 vuotiaan leikkuu.

Vierailija
4/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se parturi tuota summaa omaan pussiinsa saa.

Vierailija
5/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on ihan normaali hinta varmaan, mutta kun tulos ei  tyydytä. Odotan, että parturi käyttää saksia hustenleikkuuseen. Jälki on paljon parempi.

Vierailija
6/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälki riippuu siitä mitä asiakas haluaa. Parturille voi myös sanoa, ettei ole tyytyväinen.

Vierailija
7/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan törkeiksi mennyt nykyään poikien hiustenleikkausten hinnat. Voisivat ottaa aikaveloituksen lasten hiuksista. Esim. 15 min hiustenleikkaus 15e.

Vierailija
8/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias menee aikuisen hinnalla ja maksaa 30 €.

Vierailija
9/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua koneella leikattua, se pitää sanoa heti alkuun.

Mun 10v. pojan parturi maksoi 35 €.

Vierailija
10/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 lisää:

Parturointi kestää kyllä aina vähintää puolituntia, joten ihan yhtä iso työ siinä tehdään kuin miesten hiustenleikkuussakin.

Vierailija
11/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 12v poika menee jo hinnastojen mukaan "aikuisesta". Osaavat vaatia jo hankalampia leikkauksia. Itse pyysitte ananasta, saitte sen. Hinnan voi myös kysyä etukäteen. Ja yleensä nämä "meni max.15min" ovat liioiteltuja, luulen että puhutaan lähemmäs puolesta tunnista. Ja mitäs väliä jos likka vasta valmistunut ja osaa leikata, täytyyhän senkin palkkaa saada. Jos kone lyhyeksi haluat (alle sentti) ja pyydät sitä saksilla leikkaamaan tulee hinnaksi huomattavasti enemmän kuin 25€.

Vierailija
12/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jännä kun täällä huudetaan tasa-arvoa miesten ja naisten leikkuiden välille. Mutta sitten kun pitäs lapsesta maksaa saman hinnottelun (eli leikkauksista pääosin ajan) mukaan niin menee jo ryöväämiseksi. Ennen lapsetkin pääsi halvemmalla, sitten halusitte tasa-arvoisen hinnoittelun. Tässä on sitä teille ja valitatte.

Vierailija
13/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se parturi-kampaaja huvikseen koneella leikkaa, jos mitta on liian lyhyt saksilla leikattavaksi käytetään konetta. Parturi ei myöskään ole ajatustenlukija, vaan tavallinen ihminen jolle täytyy sanoa millaista mittaa hiuksiinsa haluaa. Olisi varmaan kannattanut näyttää joku mallikuva, tai sanoa, että vain sivut koneella, sekin kertoo TODELLA paljon. Sitä paitsi tuo 25e on ihan normaali hinta, eikä todellakaan mene sellaisenaan kampaajan pussiin. Siitä lähtee verot, eläkkeet, vuokrat, kampaamotarvikkeet, vesimaksut.... Muutenkin loppusummasta on ihan turha valittaa, kun kampaamoissa on HINNASTO näkyvillä IKKUNASSA. Et kai kaupassakaan ota vaan jotain halvannäköistä tuotetta hintaa katsomatta mukaan kassalle, ja sitten ala valittaa kun onkin niin kallista! Huhhuh...

Vierailija
14/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo osti mulle synttärilahjaksi 6 vuotta sitten leikkurin (18€), jolla leikkaan itse 9mm siilitukan, joskus pyydän vaimoa vähän siistimään niskavilloja. En ole sen koomin käynyt parturissa. Rumat ne vaatteilla koreilee ja tosi rumat jopa tukalla.

Vierailija
15/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 13:42"]10 lisää:

Parturointi kestää kyllä aina vähintää puolituntia, joten ihan yhtä iso työ siinä tehdään kuin miesten hiustenleikkuussakin.

[/quote]Se partusi jota aikoinaan käytin, leikkasi kolme päätä tunnissa, ajat oli 20 minuutin aikoja ja riitti hienosti, peri leikkuusta 18€. Tosin sitten olen siirtynyt siilitukkaan/kaljuun, johon ei parturia tarvita, joten ihan tarkkaa viimeajan hintaa en tiedä.

Vierailija
16/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 13:42"]10 lisää:

[/quote]Se partusi jota aikoinaan käytin, leikkasi kolme päätä tunnissa, ajat oli 20 minuutin aikoja ja riitti hienosti, peri leikkuusta 18€. Tosin sitten olen siirtynyt siilitukkaan/kaljuun, johon ei parturia tarvita, joten ihan tarkkaa viimeajan hintaa en tiedä.

[/quote]

Miesten leikkauksia on erillaisia, jos vaativampaa tukkaa haluat et saa hyvää jälkeä tuossa ajassa. Tavallisen hennon hiuksen leikkaa hyvin tuohon aikaan. Miehet nykyään vaatii aikapaljon enemmän. Moni sanoo että käyvät mielummin minulla kun käytän heihin 30-45min leikkauksesta riippuen kun että käyvät nopeasti sutaisemassa liukuhihna parturissa. Käykää ihmiset jossain halvassa paikassa jos haluatte mutta hyvää jälkeä harvemmin tulette saamaan. Ei muakaan kiinnoistaisi leikata jollain 15€ ja en sillä hinnalla saa palkkaa nostettua jos samalla huolellisuudella ja ajankäytöllä tekisin. Suomi on kallis maa elää, jokaisesta eurosta minkä parturi tienaa saa hän siitä n. 0.40€ josta miinustetaan vielä verot tulojen mukaan.

Vierailija
17/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 13:40"]

Ihan törkeiksi mennyt nykyään poikien hiustenleikkausten hinnat. Voisivat ottaa aikaveloituksen lasten hiuksista. Esim. 15 min hiustenleikkaus 15e.

[/quote]

Teepä niin. Tule sitten myöhemmin kertomaan millaisen kultakaivoksen olet rakentanut.

Vierailija
18/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksaa lasten hiusten leikkaus 37 €, tytöt molemmat alle 13 v. Mutta maksan kyllä, he osaavat arvostaa kampaajalla oloa.

Vierailija
19/43 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksaa lasten hiusten leikkaus 37 €, tytöt molemmat alle 13 v. Mutta maksan kyllä, he osaavat arvostaa kampaajalla oloa.

Vierailija
20/43 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo paha hinta nykyisillä ALV:illa. Ihme nipotusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme