IS: Suomalaispelaajat muistelevat Haalandia: ”Ihan täysi m ulkku”
Erling Haalandin kanssa tekemisissä olleet suomalaiset kertovat, millainen hän on luonteeltaan ja mikä Norjan supertähden urassa on yllättänyt eniten.
Kuka yllättyi että ylimielinen kuspäähän se on
https://www.is.fi/mm-futis/art-2000012130908.html
Kommentit (11)
Oon nyt tiennyt ton miehen olemassaolosta jotain 4 päivää, ja oon katsonut siitä mm. videoita ja kuunnellut äitini kehuja, kuinka mukava ja vitsikäs se on.. Ja koko maailma tuntuu pitävän hyvänä tyyppinä. Mitä tässä ny sitten uskoisi. Ei se videoissa ainakaan vaikuttanut leuhkalta kusipäältä??!! Jospa on kusipää vain kusipäille, niille jotka sen ansaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt tiennyt ton miehen olemassaolosta jotain 4 päivää, ja oon katsonut siitä mm. videoita ja kuunnellut äitini kehuja, kuinka mukava ja vitsikäs se on.. Ja koko maailma tuntuu pitävän hyvänä tyyppinä. Mitä tässä ny sitten uskoisi. Ei se videoissa ainakaan vaikuttanut leuhkalta kusipäältä??!! Jospa on kusipää vain kusipäille, niille jotka sen ansaitsee.
Ja lopulta: mitä väliä millainen luonne on jollain random pallonpotkijalla?
Mut hei, jos ei ole enää täysmu*kku, niin sittenhän se on kehittynyt ihmisenä. Hieno suoritus.
Ei kyllä vaikuta ollenkaan ylimieliseltä eikä ilkeältä tyypiltä. Mutta ihminenhän hänkin on, ja varmasti osaa näyttää huonotkin puolensa.
Jos joskus teininä on jotain tehnyt kentällä (tota juttua ei pääse lukemaan) mikä on jäänyt suomalaisen jalkapalloilijan mieleen, niin enpä ny siitä vetäs suuria johtopäätöksiä siihen, millainen ihminen se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lopulta: mitä väliä millainen luonne on jollain random pallonpotkijalla?
No ei yhtään mitään. Ja eikös kaikki Urheilijat oo vähän olevinaan, kuuluu siihen touhuun semmonen jonkunasteinen narsismi ja kusipäisyys. Kilpailuhenki tuo pedon esiin ihmisessä. Se on biologiaa.
Joi vastapuolen maalivahdin pullosta. Oli aika outo veto. Miten tuollainen on edes sallittua? Jalkapallo on kyllä vähän huonokäytöksisten junttien laji. Ainahan fanitkin tappelevat.
Vierailija kirjoitti:
Joi vastapuolen maalivahdin pullosta. Oli aika outo veto. Miten tuollainen on edes sallittua? Jalkapallo on kyllä vähän huonokäytöksisten junttien laji. Ainahan fanitkin tappelevat.
Niin, Haarlandilla voi olla vaikka herpes.
Mitä väliä joillain ö-luokan futareiden kommenteilla Haalandista?
Voisiko vaikka aloittaja kertoa, mita jutussa Haalandista sanotaan.
Yksi tämän hetken parhaista futareista.